Ξεσηκώθηκαν οι Θεσσαλονικείς για σποτ που διαφήμιζε την πόλη με «τον φραπέ και τον μ@λ@%@» (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Ξεσηκώθηκαν οι Θεσσαλονικείς για σποτ που διαφήμιζε την πόλη με «τον φραπέ και τον μ@λ@%@» (vid)
Θύελλα αντιδράσεων από τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης λόγω ενός διαφημιστικού βίντεο για την προώθηση της πόλης.

Αντιδράσεις υπήρξαν στη Θεσσαλονίκη εξαιτίας ενός διαφημιστικού σποτ για την προώθηση της πόλης. Στο σποτ, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση των τουριστών ο φραπέ αλλά και η γνωστή ελληνική λέξη… μ@λ@@@@.

Στο βίντεο, το οποίο στη συνέχεια κατέβηκε, ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει χαρακτηριστικά: «Αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μ@λ@@@@ και τον φραπέ».

Την ευθύνη για το σποτ ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης (9/13) η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Ανέφερε ότι δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel, το οποίο «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».

Η κα Πατουλίδου εξήγησε, το βίντεο έγινε από μια ομάδα εννέα παιδιών, που είχαν σαν στόχο να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη «γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά».