Ανακοίνωση «κόλαφος» από τους μηχανοδηγούς: «Ποιος και γιατί διέρρευσε λίγες ώρες μετά το δυστύχημα μονταρισμένα ηχητικά;»
Το «Βήμα της Κυριακής» με τον τίτλο «Μονταζιέρα στα Τέμπη» προχώρησε σε μια αποκάλυψη για τις συνομιλίες τη μοιραία νύχτα της σιδηροδρομικής τραγωδίας με τους 57 νεκρούς, αποδεικνύοντας ότι οι διάλογοι που είδαν το φως της δημοσιότητας την επόμενη ημέρα του δυστυχήματος μεταξύ του μοιραίου σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό του Intercity 62 δεν ήταν παρά το αποτέλεσμα μοντάζ από άλλη συνομιλία με άλλο μηχανοδηγό την ίδια νύχτα.
Ακολουθεί το ηχητικό ντοκουμέντο:
Μηχανοδηγός – Η Λάρισα ακούει;
Σταθμάρχης – Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως φωτόσημο εισόδου νέων Πόρων.
Μηχανοδηγός – Βασίλη φεύγω;
Σταθμάρχης – Φεύγεις, φεύγεις.
Αυτό το ηχητικό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Βασίλη Λαμπρόπουλου, είναι αλλοιωμένο καθώς ο σταθμάρχης είχε συνομιλία 30 δευτερόλεπτα αργότερα με άλλο μηχανοδηγό στην περιοχή της Λάρισας που δεν έχει σχέση με το δυστύχημα και σε εκείνον είναι που του δίνει άδεια να φύγει και όχι στον οδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε στην ίδια γραμμή ανόδου με την εμπορική, σκορπίζοντας τον όλεθρο. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι τα ηχητικά που είδαν το φως της δημοσιότητας την επόμενη ημέρα της τραγωδίας είναι παρανόμως κτηθέντα.
Το ίδιο υποστηρίζουν και οι μηχανοδηγοί. Με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) αναφέρει ότι «το σημερινό ρεπορτάζ της Εφημερίδας Βήμα, επιβεβαιώνει τα όσα δημόσια δήλωνε το Σωματείο μας λίγες ημέρες μετά το έγκλημα των Τεμπών για την διαρροή μονταρισμένων ηχητικών λίγες ώρες μετά το έγκλημα, για να καλλιεργηθεί η θεωρία του «μοναδικού ανθρώπινου λάθους».
«Αποδεικνύεται», συνεχίζει η ανακοίνωση, «ότι από την πρώτη ημέρα υπήρξε προσπάθεια συγκάλυψης και διάχυσης των ευθυνών ακόμα και σε όσους δεν ζουν για να υπερασπιστούν τον εαυτό τους, για όσα ακούστηκαν από χείλη που δεν ντράπηκαν να κατηγορήσουν τον νεκρό συνάδελφο μας Κουτσούμπα Γιώργο για δήθεν σοβαρά προβλήματα υγείας και όταν γνώριζαν ότι ετήσια περνούσε επιτυχώς τις προβλεπόμενες -αυστηρές- ιατρικές εξετάσεις που επιβάλλει η κοινοτική οδηγία για τους μηχανοδηγούς, που εντάχθηκε στην χώρα με τον Νόμο 3911 το 2011».
Οι μηχανοδηγοί ζητούν απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα:
«1. Ο ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει άμεσα αν ισχύουν τα όσα αναφέρει το Βήμα και αν τα ηχητικά παραδόθηκαν στην Αστυνομία, 3 ημέρες μετά! Αν ισχύει αυτό γιατί υπήρξε αυτή η καθυστέρηση και ενώ κορυφαία στελέχη του ΟΣΕ δήλωναν ότι η απομάστευση έγινε παρουσία αστυνομικού που επισκέφθηκε το σύστημα καταγραφών του σταθμού.
2. Ποιος και γιατί διέρρευσε λίγες ώρες μετά το δυστύχημα μονταρισμένα ηχητικά. Ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Τερεζάκης σε συνάντηση με τα Σωματεία λίγες μέρες μετά τα Τέμπη, είχε υποστηρίξει ότι ο ίδιος είχε διατάξει έρευνα για τις διαρροές και είχε ενημερώσει τις εισαγγελικές αρχές. Σήμερα (τώρα) οφείλει να δώσει τα αποτελέσματα της έρευνας. Αν δεν έχει κάνει τελικά έρευνα, οφείλει να παραιτηθεί.
3. Γιατί η διερεύνηση για το έγκλημα, δεν έγινε από την πρώτη ημέρα από Ανεξάρτητη Αρχή με την παρουσία και συμμετοχή εμπειρογνώμονα από το εξωτερικό.
4. Γιατί αποκλείστηκαν από την Εξεταστική Επιτροπή κρίσιμοι μάρτυρες όπως ο πρώην Πρόεδρος του Σωματείου μας Γενιδούνιας Κώστας, ο κ. Τσαλίδης, ο κ. Σταθόπουλος, ο κ. Ξιφαράς (που παραμένει στην θέση του μετά τα Τέμπη!), ο κ. Καραγιάννης, ο κ. Σπηλιόπουλος, οι εμπειρογνώμονες που έβγαλαν το πόρισμα της Δικαιοσύνης και άλλοι».
Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών καταλήγει: «Επαναλαμβάνουμε ότι το Σωματείο μας θα συνεχίσει τον αγώνα για την αποκάλυψη των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών προκειμένου να απόδοθεί δικαιοσύνη για όσους ευθύνονται, όσο ψηλά και αν βρίσκονται αυτοί».