Σερβιτόρα αποκαλύπτει τον λόγο που οι πελάτες αφήνουν τον λογαριασμό ανάποδα (vid)
Σε ένα βίντεο που έχει συγκεντρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές, η Saydie έγραψε: «Φοβάται κανείς άλλος τόσο πολύ όταν είναι μπρούμυτα; Άφησαν τον λογαριασμό ανάποδα. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό», είπε στο βίντεο, πριν προσθέσει: «Για να δούμε αν έχω δίκιο. Δεν το έχω κοιτάξει ακόμα».
Η Saydie γύρισε τον λογαριασμό για να αποκαλύψει ότι ο πελάτης άφησε 15 δολάρια σε έναν λογαριασμό 93 δολαρίων, που αντιστοιχεί σε περίπου 15%. «Ναι. Όχι το χειρότερο, όχι το καλύτερο», είπε στους τηλεθεατές.
@realslimsaydie♬ original sound - Saydie 💌🪩💫
Δεν άργησε ο κόσμος να σχολιάσει στο βίντεο με μία κοπέλα να γράφει: «Ο σερβιτόρος που περιμένει 20% είναι τρελός. Και ναι, έχω δουλέψει ως σερβιτόρα σε πολλά μέρη. Αν έπαιρνα 15 τοις εκατό ήμουν ευτυχισμένη». Ένας άλλος έγραψε: «Αυτός είναι ο λόγος που δεν δίνω φιλοδώρημα, εκτός αν νιώθω πραγματικά ότι το αξίζουν».
Εν τω μεταξύ, ένας τρίτος δήλωσε ότι «εξεπλάγη» από τα σχόλια, καθώς πίστευε ότι το 20% ήταν το ελάχιστο.
Σύμφωνα με την Qantas, «ένα φιλοδώρημα 20 έως 25 τοις εκατό επί του λογαριασμού (πριν από το φόρο επί των πωλήσεων) είναι το σύνηθες, ενώ επιπλέον δίνεται για κορυφαία εξυπηρέτηση».