Peugeot SUV: Η κορυφαία επιλογή
Τα 2008, 3008 και 5008 της Peugeot κατάφεραν, με την κορυφαία ποιότητα, τεχνολογία και αξιοπιστία τους, να έχουν σαρώσει σε πωλήσεις και διακρίσεις τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη.
Με αισθητική που μαγνητίζει και τεχνολογία που εντυπωσιάζει, η Peugeot κατάφερε να δημιουργήσει την πιο πετυχημένη γκάμα μοντέλων SUV της τρέχουσας δεκαετίας. Εκατοντάδες οι διακρίσεις και οι τίτλοι σε όλο τον κόσμο, διθυραμβικές οι κριτικές του ειδικού Τύπου και πρωτιές ταξινομήσεων σε κάθε κατηγορία, έχουν καταστήσει τα 2008, 3008 και 5008 πρότυπα στις κατηγορίες τους.
Peugeot 2008
Μεγαλύτερο, ποιοτικότερο και με πλούσια γκάμα κινητήρων, το μικρότερο SUV της Peugeot έχει κατακτήσει την κορυφή. Το αισθητικό αποτέλεσμα έχει πρωτοτυπία, δυναμισμό και όγκο. Τα 14 εκατοστά της αύξησης του μήκους σε σε σχέση με το μοντέλο πρώτης γενιάς, (πλέον 4.3 μέτρα το αμάξωμα) έχουν επιφέρει όφελος στον τομέα των χώρων αλλά και της συνολικής ισορροπίας των όγκων. Ταυτόχρονα, ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει ανέβει στα 434 λίτρα, καθιστώντας το νέο 2008 ένα από τα πλέον ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Το εσωτερικό του 2008 είναι εντυπωσιακό ποιοτικά και τεχνολογικά, με το 3D iCockpit ψηλά τοποθετημένο, μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Όσον αφορά την ουσία, υπάρχουν όλα τα απαραίτητα, καθώς και συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης όπως η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και η αυτόματη πέδηση, μαζί με όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, start/stop, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων και υαλοκαθαριστήρων και τέλος ένα πρακτικό και εύκολο στη χρήση σύστημα multimedia με οθόνη αφής 7''.
Ένα ακόμα πολύ θετικό στοιχείο αποτελεί η ηχομόνωση και η στιβαρότητα ανάρτησης και αμαξώματος, που συνδυαστικά δεν επιτρέπουν σε θορύβους και τριγμούς να ενοχλήσουν. Ακόμα και σε πολύ ανώμαλο οδόστρωμα, το Peugeot 2008 κινείται σχεδόν ανενόχλητο.
Η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση είναι πολύ καλή, χωρίς ωστόσο να τη νιώθεις μαλακή η χαλαρή. Στις μεγάλες ταχύτητες, η αίσθηση σταθερότητας εντυπωσιάζει, ενώ στις στροφές οι κλίσεις είναι μικρές και η απόκριση στις εντολές του οδηγού ακριβής.
Το νέο 2008 διαθέτει τους κινητήρες της σειράς PureTech, που έχει αναδειχτεί πολλές φορές «κινητήρας της χρονιάς», σε εκδόσεις ισχύος 100, 130 και 155 ίππων, καθώς και εξαιρετικά οικονομικούς diesel κινητήρες BlueHDi στα 1.5 λίτρα, με ισχύ από 100 έως και 130 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων ή το πρωτοποριακό αυτόματο EAT8 με τις 8 σχέσεις.
Το e-2008 δεν αποτελεί απλώς μια ηλεκτροκίνητη εναλλακτική, αλλά την έκδοση του μοντέλου που φέρνει το μέλλον της αυτοκίνησης στα χέρια του σημερινού οδηγού. Ο κινητήρας του αποδίδει 136 ίππους ισχύος και 260 Nm ροπής, συνδυάζεται με αυτόματη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς. Η δυνατότητα φόρτισης από 20-80% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε μόλις 30 λεπτά και η αυτονομία κίνησης με μια πλήρη φόρτισης που ξεπερνά τα
Το νέο Peugeot 2008 δεν έχει φτάσει τυχαία στην κορυφή της κατηγορίας του σε επίπεδο ταξινομήσεων. Διαθέτει μεγάλους χώρους, εξαιρετικές επιδόσεις, τεράστια γκάμα και όλα αυτά σε ένα περιτύλιγμα ακαταμάχητης αισθητικής αρτιότητας και ποιότητας. Επιπρόσθετα οι τιμές, που ξεκινούν από τα 22.000 ευρώ με βάση την τρέχουσα εμπορική πολιτική, προσθέτουν ένα ακόμα ισχυρό πλεονέκτημα.
Peugeot 3008
Το εμβληματικό 3008 δέχτηκε μια περιορισμένης έκτασης αναβάθμιση πρόσφατα, διατηρώντας τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, με την προσθήκη δύο plug-in υβριδικών.
Η μεγαλύτερη και πιο προφανής αλλαγή στο νέο Peugeot 3008 αφορά το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και ειδικότερα στα νέα φώτα ημέρας, που έχουν το χαρακτηριστικό σχήμα κυνόδοντα. Καινούρια είναι και η μάσκα, που δεν έχει πλαίσιο και ενώνει τα LED φωτιστικά σώματα (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις) ενώ σχεδιαστικές επεμβάσεις έχει δεχτεί και ο προφυλακτήρας. Στο πίσω μέροςτα φωτιστικά σώματα διατηρούν τη βασική σχεδίαση, ενώ τα φλας είναι κυλιόμενα. Συνολικά το 3008 παραμένει σύγχρονο και ξεχωριστό. Δεσπόζει στο δρόμο και σε αυτό βοηθά το ψηλό αμάξωμα και η απόσταση των 21,5 εκατοστών από την επιφάνεια του οδοστρώματος.
Στο εσωτερικό του Peugeot 3008 οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες και αυτό δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” που είναι ευανάγνωστος και προσφέρει πλήθος πληροφοριών. Υπάρχει επίσης η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία γίνεται ο χειρισμός του συστήματος πολυμέσων και του κλιματισμού. Λίγο πιο κάτω βρίσκονται οι ιδιαίτερα ποιοτικοί διακόπτες «piano keys».
Υπάρχουν πολύ καλής ποιότητας πλαστικά στα περισσότερα σημεία και ο συνδυασμός με το ύφασμα είναι προσεγμένος. Οι χώροι επίσης είναι άπλετοι για όλους τους επιβάτες, που θα βρουν πολλές και πρακτικές θήκες για τα μικροαντικείμενά τους αλλά και για τις αποσκευές τους στο μεγάλο χώρο των 520 λίτρων.
Η γκάμα του νέου Peugeot 3008 διαθέτει, όπως προαναφέρθηκε, πληθώρα εκδόσεων, με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ αλλά και υβριδικές εκδόσεις. Υπάρχει ο γνωστός τρικύλινδρος τούρμπο κινητήρας PureTech του γκρουπ PSA, που έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρα και αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm ροπής. Στα 1.6 λίτρα, ο PureTech 180 S&S EAT8 αποδίδει την ισχύ των 180 ίππων. Εναλλακτικά, υπάρχει ο τετρακύλινδρος BlueHDi πετρελαιοκινητήρας με απόδοση 130 ίππων.
Ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι δύο εκδόσεις plug-in hybrid, που παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Η μία είναι δικίνητη με 225 ίππους και η άλλη τετρακίνητη με 300 ίππους.
Το επίσης γνωστό μας αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων EAT8 ταιριάζει γάντι με το 3008. Συνδυάζει με ιδανικό τρόπο επιδόσεις και άνεση και οι αλλαγές δεν γίνονται καν αισθητές, εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις σε κάποια γρήγορα κατεβάσματα. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normal και Sport.
Ο premium χαρακτήρας του 3008 εκφράζεται και με τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Άριστη ποιότητα κύλισης, εξαιρετική ηχομόνωση και άνετη ανάρτηση συνθέτουν αυτήν την εικόνα. Παρά τον όγκο, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και την ανάρτηση που φιλτράρει τόσο καλά τις ανωμαλίες, το 3008 παραμένει ένα ιδιαίτερα σταθερό αυτοκίνητο.
Η ασφάλεια ενισχύεται από την παρουσία μιας πλήρους σουίτας βοηθημάτων, που φροντίζουν πολύ διακριτικά να αποφεύγονται οι υπερβολές. Επίσης, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και η απόσταση από το έδαφος αφήνουν το περιθώριο για κίνηση και μακριά από την άσφαλτο.
Στο νέο Peugeot 3008 οι επεμβάσεις στα σημεία που έγιναν ήταν καίριες και ουσιαστικές και ο ηγέτης της κατηγορίας έχει όλα όσα χρειάζεται για να παραμείνει στην κορυφή. Επιπλέον, αποτελεί την ιδανική επιλογή και για τα στελέχη εταιρειών λόγω μηδενικού εταιρικού φόρου χρήσης (για τις υβριδικές εκδόσεις). Οι τιμές ξεκινούν από τα 28.650 ευρώ.
Peugeot 5008
Το μεγάλο SUV της γαλλικής μάρκας με δυνατότητα κίνησης επί παντός εδάφους, δυνατότητα μεταφοράς επτά επιβατών και πολλές πρακτικές λύσεις στο εσωτερικό, συνδυάζει την πολυτέλεια, την ευρυχωρία και το λογικό κόστος με ιδανικό τρόπο.
Το νέο Peugeot 5008 ακολουθεί την πολύ πετυχημένη σχεδιαστική φόρμα του 3008 και έχει φυσικά δεχτεί όλες τις βελτιώσεις του μικρότερου μοντέλου, πολύ πρόσφατα.
Με μεταξόνιο 2,84 και μήκος 4,64 μέτρα, το 5008 είναι ένα πολύ ευρύχωρο SUV με καινοτόμες λύσεις διαμόρφωσης, ενώ διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας του, 1.060 λίτρα, στην πενταθέσια διάταξη. Προσφέρει επίσης τη δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free.
Παράλληλα, η τελευταία εξέλιξη του Peugeot i-Cockpit, προσφέρει στους επιβάτες μια μοναδική εμπειρία. Το μικρής διαμέτρου τιμόνι διαθέτει ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ η μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών και ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών με δυνατότητες διαμόρφωσης και γραφικά HD, απεικονίζει ακριβώς μπροστά στα μάτια του οδηγού όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Στοιχεία πολυτέλειας όπως το σύστημα μασάζ στα εμπρόσθια καθίσματα, σύστημα ήχου Hi-Fi Premium FOCAL και ασύρματη φόρτιση Smartphone, προσφέρονται στο βασικό ή στον προαιρετικό εξοπλισμό ανάλογα με την έκδοση, μαζί με τα συστήματα Mirror Screen για σύνδεση με συσκευές smartphone και tablet συμβατές με Apple CarPlay, MirrorLink ή Android Auto, καθώς και 3D σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.
Πολλά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης ανήκουν στο βασικό ή στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλο, ενώ για κίνηση επί παντός εδάφους υπάρχει το Advanced Grip Control, το προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF).
Το νέο Peugeot 5008 SUV εφοδιάζεται με έξι διαφορετικές διαμορφώσεις των κινητήρων PureTech («Κινητήρας της Χρονιάς» στην κατηγορία του για 4 συνεχόμενες χρονιές) και πετρελαίου BlueHDi Euro 6.2, οι οποίοι το κατατάσσουν ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας όσον αφορά τις επιδόσεις, την οικονομία και τις εκπομπές CO2. Με ισχύ από 130 έως και 180 ίππους, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων στις βασικές εκδοχές και αυτόματο 8 σχέσεων EAT8 στις υπόλοιπες.
Με κόστος που ξεκινά από τα 35.600 ευρώ, το νέο Peugeot 5008 αποτελεί την επιτομή του οικογενειακού SUV και προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα, όπως την 7θέσια διάταξη, τα οποία δεν συναντώνται σε μοντέλα του ανταγωνισμού, ακόμα και πολλαπλάσιου κόστους.
Εγγύηση τιμής
Η Peugeot, όπως και σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της, έτσι και σε αυτή των SUV προσφέρει το καινοτόμο και πρωτοποριακό πρόγραμμα «εγγύηση τιμής»!
Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στην αγορά αυτοκινήτου, εξασφαλίζει ότι οι πελάτες της μάρκας που προβαίνουν σε παραγγελία θα παίρνουν μία τελική, «κλειδωμένη τιμή», άσχετη από το χρόνο άφιξης του νέου του οχήματος. Εξασφαλίζοντας έτσι σημαντικό όφελος έναντι απρόβλεπτων ανατιμήσεων.