Test Drive Audi A3 Sportback 40 TFSI e: Μπαίνει και σε βάζει στην πρίζα (vid)
Ο εξηλεκτρισμός αποτελεί μία πραγματικότητα για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, υπάρχουν όμως brand όπως η Audi που έχουν ήδη πέσει με τα μούτρα στον κόσμο της πρίζας – ακόμα και τα αγωνιστικά προγράμματα της γερμανικής εταιρείας (ξεκίνησε με τη Formula E, συνεχίζει με το Ράλλυ Ντακάρ και ετοιμάζεται για Αγώνες Αντοχής, ενδεχομένως και Formula 1). Έτσι, σε όλο το εύρος της γκάμας της, συναντά κανείς εξηλεκτριμένες εκδόσεις: από τα μεγάλα sedan μέχρι τα SUV και φυσικά, δεν θα μπορούσε να μην έχει εκπρόσωπο και στις πιο προσιτές κατηγορίες που απευθύνονται και σε μεγαλύτερο κοινό. Πράγμα που έκανε επιβεβλημένη την ύπαρξη του A3 Sportback 40 TFSI e.
Ένα βήμα πιο πέρα
Όμως δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε αυτή την τεχνολογία στο A3 Sportback. Έκδοση plug-in hybrid υπήρχε και στην τρίτη γενιά του μοντέλου, συγκεκριμένα η 1.4 TFSI e-tron. Τώρα, βγάζουμε από τον τίτλο το «tron», κρατάμε την πρίζα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 1400άρης TFSI κινητήρας απόδοσης 150 PS και 250 Nm (από τις 1.550 rpm), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Αυτό που είναι νέας γενιάς, είναι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που τροφοδοτείται από μία μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh που βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα και προφανώς είναι και ισχυρότερο. Συγκεκριμένα αποδίδει 109 (80 kW) και 330 Nm, ενώ η συνδυαστική απόδοση του συγκεκριμένου συστήματος φτάνει τους 204 ίππους και τα 350 Nm στο πρόγραμμα Dynamic του Audi Drive Select. Εκεί είναι όπου το εν λόγω μοντέλο ξεδιπλώνει αρετές και ανησυχίες, προσφέροντας στιγμές πολύ ευχάριστης οδηγικής συμπεριφοράς.
Η Audi έχει βρει εξαιρετική ισορροπία ανάμεσα στο υψηλό επίπεδο άνεσης αλλά και τα πατήματα με αυτοπεποίθηση, παρά την απουσία σπορ ανάρτησης. Το A3 Sportback 40 TFSI e διακρίνεται από καλή ισορροπία, ακόμα κι όταν το πιέζεις, ενώ στα άκρως θετικά του στοιχεία προσθέστε την καλή αίσθηση από το σύστημα πέδησης αλλά και το ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 χιλιόμετρα/ώρα επιτυγχάνεται σε 7.6 δευτερόλεπτα ενώ τελική ταχύτητα του μοντέλου ορίζεται στα 227 χιλιόμετρα/ώρα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!