Volkswagen ID. Buzz: Αποκάλυψη για τον ηλεκτρικό διάδοχο του Bulli (vid)
Σπάνια το λανσάρισμα ενός βαν έχει δημιουργήσει τόσο πολύ «θόρυβο», όσο αυτό του ID. Buzz. Αιτία είναι αφενός το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα και αφετέρου ότι αποτελεί την «μετενσάρκωση» του Bulli, του θρυλικού βαν των χίπιδων. Η σύνδεση με το παρελθόν γίνεται μέσω των ρετρό σχεδιαστικών στοιχείων στην εξωτερική του όψη αλλά και της μετάδοσης της κίνησης στους πίσω τροχούς.
Η Volkswagen αποκάλυψε πλήρως το ID. Buzz, το οποίο θα κατασκευάζεται στο Ανόβερο της Γερμανίας και θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το φθινόπωρο, τόσο σε πενταθέσια επιβατική όσο και επαγγελματική έκδοση βαν. Το μήκους 4,71 μέτρων ID. Buzz φέρει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 204 ίππων και ροπής 310 Nm, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Ενέργεια λαμβάνει από μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh (εκμεταλλεύσιμη 77 kWh).
Η ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) σε ένα οικιακό wallbox είναι 11 kW. Μέσω μιας υποδοχής CCS, σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) η ισχύς φόρτισης φτάνει έως και 170 kW. Όταν φορτίζεται με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από το 5% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά. Η Volkswagen δεν ανακοίνωσε την αυτονομία, ανέφερε πάντως ότι η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ/ώρα.
Το μεταξόνιο στο επιβατικό ID. Buzz και το επαγγελματικό ID. Buzz Cargo φθάνει τα 2,99 μέτρα, παρόμοιο με αυτό του T6.1, παρά το σημαντικά μικρότερο μήκος. Το πλάτος ανέρχεται σε 1,98 μ. και το ύψος σε 1,94 μ. Η χρήση της πλατφόρμας ΜΕΒ εξασφαλίζει στο ID. Buzz πλούσιους εσωτερικούς χώρους. Στην πενταθέσια επιβατική έκδοση, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 1.121 λίτρα, χωρίς αναδίπλωση καθισμάτων. Ενώ στο τριθέσιο επαγγελματικό ID. Buzz Cargo, πίσω από το διαχωριστικό υπάρχει χώρος φόρτωσης 3,9 κυβικών μέτρων. Η Volkswagen θα λανσάρει σε δεύτερο χρόνο μία έκδοση του ID. Buzz με μακρύτερο μεταξόνιο και περισσότερες δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού.
Η Volkswagen διαθέτει με το ID. Buzz τη δυνατότητα αμφίδρομης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και εξ΄αποστάσεως ενημέρωσης του λογισμικού (over the air), τόσο για το σύστημα πολυμέσων όσο και για τη διαδικασία φόρτισης. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη λειτουργία αυτόνομης στάθμευσης ‘Trained Parking’, επικοινωνία με το περιβάλλον ‘Car2X’ και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ‘Travel Assist’.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!