Porsche 911 Sport Classic: H ισχυρότερη 911 με μηχανικό κιβώτιο
Μετά τη 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η Porsche αποκάλυψε και το δεύτερο μοντέλο της συγκεκριμένη σειράς περιορισμένης παραγωγής (από τα τέσσερα που θα δούμε συνολικά), την 911 Sport Classic.
Ένα δημιούργημα που φέρει την υπογραφή του τμήματος ειδικών αποστολών του Τσούφενχαουζεν, το Porsche Exclusive Manufaktur, και που θα παραχθεί μόλις σε 1.250 κομμάτια.
Συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το απαιτητικό παρόν, αντλώντας σχεδιαστικά στοιχεία από τις δεκαετίες του ’60 και του ΄70. Συγκεκριμένα, ακριβώς όπως συνέβη πριν από 13 χρόνια με μία άλλη σπέσιαλ «Γερμανίδα», την 997 Porsche 911 Sport Classic του 2009, πηγή έμπνευσης αποτελεί η πρώτη Porsche 911 (που παράχθηκε την περίοδο 1964-1973) και κυρίως η θρυλική 911 Carrera RS 2.7 του 1972.
Αυτή η σπέσιαλ έκδοση διατηρεί μεν το πλατύ αμάξωμα, ωστόσο διαφοροποιείται από τις 911 Turbo με τη χαρακτηριστική, σταθερή αεροτομή «ducktail» (σήμα κατατεθέν των Carrera RS 2.7) ενώ φέρει και το τρίτο στοπ των φρένων. Ένα επιπλέον ιδιαίτερο στοιχείο, είναι η double-bubble οροφή.
Η 911 Sport Classic προσφέρεται σε μία ειδική απόχρωση του γκρι, τη Sport Grey Metallic, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά αλλά έχει ως βάση του την ιδιαίτερη γκρι απόχρωση των πρώτων 356. Εναλλακτικά, το εν λόγω μοντέλο είναι διαθέσιμο Solid Black, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic ή σε απόχρωση Sample.3.
Επιπλέον, δυο βαμμένες λωρίδες σε ανοιχτόχρωμο Sports Grey, διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Ενώ οι πελάτες μπορούν να τοποθετήσουν και αριθμό της αρεσκείας τους, από το 0 έως το 99.
Στο εσωτερικό, το πολύ γνωστό και μοναδικό μοτίβο Pepita που θυμίζει ‘60s, καλύπτει τις επενδύσεις των θυρών και το κεντρικό τμήμα των semi-aniline-δερμάτινων καθισμάτων σε Black/Classic Cognac αποχρώσεις, δημιουργώντας μια διακριτική, υψηλής αισθητικής αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.
Όμως η 911 Sport Classic είναι ιδιαίτερη και στα σωθικά της. Ο Twin-Turbo Boxer κινητήρας χωρητικότητας 3.7 λίτρων, προσφέρει συνολικά 550 άλογα. Και καθώς για πρώτη φορά συνδυάζεται με 7άρι μηχανικό κιβώτιο που στέλνε την ισχύ στον πίσω άξονα, καθιστά αυτόματα την έκδοση αυτή ως την ισχυρότερη χειροκίνητη 911 παραγωγής!
Διαθέτει λειτουργία auto-blip, ανεβάζει δηλαδή στιγμιαία τις στροφές του κινητήρα σε κάθε αλλαγή σχέσης ενώ η Porsche έχει τοποθετήσει και νέα εξάτμιση, που προσφέρει ακόμα πιο συναρπαστικό ήχο.
Η 911 Sport Classic ενσωματώνει σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενεργά αμορτισέρ, νέα ρύθμιση στο τιμόνι ενώ είναι χαμηλωμένη και κατά 10mm.
Τέλος, πρέπει να σημειωθεί πως το τμήμα Porsche Design, δημιούργησε ειδικά για τους αγοραστές αυτού του συλλεκτικού αυτοκινήτου, ένα υψηλής πιστότητας χρονογράφο. Αυτό το ρολόι ενσωματώνει αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν και την νέα 911 Sport Classic ώστε να «δένει» με την πανέμορφη και πανίσχυρη «Γερμανίδα».
Η 911 Sport Classic είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελίες, με την τιμή απόκτησής να ξεκινά (στη Γερμανία) από τα 272.714€. Οι παραδόσεις θα αρχίσουν τον προσεχή Ιούλιο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!