Formula 1: Η «τάξη» του 2023 έχει ακόμα πολλά ερωτηματικά
Η ανακοίνωση της διετούς επέκτασης της συνεργασίας του Σέρχιο Πέρεζ με τη Red Bull Racing, έβαλε ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ του grid ενόψει του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 του 2023!
Πάμε να δούμε ποιοι οδηγοί έχουν συμβόλαιο, ποια συμβόλαια μπορεί να κινδυνεύουν να… σπάσουν αλλά και ποια είναι τα φαβορί για να καλύψουν τις κενές θέσεις! Αναλύοντας βάσει της βαθμολογίας κατασκευαστών μετά τους πρώτους επτά αγώνες της σεζόν.
Ξεκινάμε λοιπόν από τη Red Bull Racing όπου και οι δύο οδηγοί έχουν νέα συμβόλαια. Ο Πέρεζ έως και το 2024, ο Μαξ Φερστάπεν έως και το 2028! Κλειδωμένες οι θέσεις εδώ.
Συνέχεια με τη Scuderia Ferrari. Κι εδώ είχαμε πρόσφατα ανανέωση συμβολαίου, για τον Κάρλος Σάινθ, που θα είναι και το 2023 στο πλευρό του Σαρλ Λεκλέρ.
Στη Mercedes-AMG το βρετανικό δίδυμο των Λούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ θα παραμείνει στα κόκπιτ, εκτός αν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πετάξει καμία… βόμβα!
Η McLaren είναι μία από τις ομάδες που έχει συμβόλαιο και με τους δύο οδηγούς της για την επόμενη σεζόν. Ωστόσο, όσο δεδομένη πρέπει να θεωρείται η παρουσία του Λάντο Νόρις, τόσο επίφοβη είναι αυτή του Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός είναι σκιά του εαυτού του και η βρετανική ομάδα φέρεται να αναζητά τρόπους να λύσει τη μεταξύ τους συνεργασία.
Συνέχεια με την Alfa Romeo. Ο Βάλτερι Μπότας δικαιώνει τον τίτλο του ηγέτη της ελβετικής ομάδας αλλά δίπλα του έχουμε το πρώτο ερωτηματικό. Εκεί φέτος είναι ο Γκουάνγιου Ζου και η παραμονή του ή όχι, θα εξαρτηθεί από πληθώρα παραγόντων. Όχι αποκλειστικά αγωνιστικού χαρακτήρα.
Στην Alpine αυτός που έχει σίγουρα συμβόλαιο για το 2023 είναι ο Έστεμπαν Όκον. Ωστόσο, τις τελευταίες εβδομάδες προκύπτει πως η γαλλική ομάδα και ο Φερνάντο Αλόνσο, σκοπεύουν να συνεχίσουν παρέα και την επόμενη σεζόν.
Στη Scuderia AlphaTauri έχουμε προς το παρόν δύο ερωτηματικά. Ο Πιερ Γκασλί έχει ξεκάθαρα το ρόλο του ηγέτη αλλά έχει και φιλοδοξίες. Από τη στιγμή που έκλεισε η πόρτα της πρώτης ομάδας, είναι εξαιρετικά πιθανό να επιδιώξει πλήρη αλλαγή περιβάλλοντος, κόβοντας τους δεσμούς του με τη Red Bull. Όσο για τον Γιούκι Τσουνόντα, ήδη φέτος δείχνει καλύτερο πρόσωπο κι όσο η RB θέλει να τα έχει καλά με τη Honda, o Ιάπωνας θα είναι εκεί.
Στη Haas ο Κέβιν Μάγκνουσεν έχει εξασφαλισμένη θέση και για το 2023 αλλά όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο δύσκολο φαντάζει να έχει ξανά ως teammate τον Μικ Σουμάχερ. Τα συνεχή, κοστοβόρα ατυχήματα του Γερμανού, δεν βοηθούν.
Μάλιστα, το όνομα του Γερμανού ακούγεται όλο και περισσότερο για μία άλλη ομάδα – την επόμενη στη λίστα, την Aston Martin. Βέβαια αυτό προϋποθέτει αποχώρηση του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Σεμπάστιαν Φέτελ, μιας και το άλλο κόκπιτ είναι καπαρωμένο από τον… γιο του αφεντικού, τον Λανς Στρολ.
Τέλος στη Williams έχουμε διπλό ερωτηματικό. Ο Νίκολα Λατίφι είναι υπό κρίση ενώ ο Άλεξ Άλμπον είναι «δανεικός» από τη Red Bull. Ο Καναδός φέρνει περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ σε χορηγίες ενώ ο Ταϊλανδός θα είναι φαβορί αν ανοίξει κάποια θέση στη Scuderia AlphaTauri. Όσο για πιθανό νέο όνομα, εφόσον ο Αλόνσο συνεχίσει κανονικά στην Alpine, φέρεται πως θα είναι ο δοκιμαστής της γαλλικής ομάδας, Όσκαρ Πιάστρι.
Καθώς μπήκαμε ήδη στο καλοκαίρι, σύντομα αναμένεται να έχουμε εξελίξεις για όλα τα ερωτηματικά. Πάντως έως τώρα, ο χάρτης του 2023 διαμορφώνεται κάπως έτσι.
Φωτογραφίες: F1/Twitter,
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!