Formula 1, Αζερμπαϊτζάν: Κάθε κινητήρας Ferrari είχε διαφορετικό πρόβλημα (vid)

Formula 1, Αζερμπαϊτζάν: Κάθε κινητήρας Ferrari είχε διαφορετικό πρόβλημα (vid)
Ο επικεφαλής της Scuderia, Ματία Μπινότο, μίλησε για τις 4 εγκαταλείψεις μονοθεσίων με ιταλικές υβριδικές μηχανές.

Η Κυριακή του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν αποτέλεσε αναμφίβολα μία δύσκολη ημέρα για τη Ferrari και τους απανταχού tifosi. Ο Κάρλος Σάινθ εγκατέλειψε στον γύρο 9 της μάχης στους δρόμους του Μπακού κι ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση της κατάταξης ενώ στον γύρο 20, τον ακολούθησε ο πρωτοπόρος Σαρλ Λεκλέρ.

Ωστόσο, παρότι η αξιοπιστία αποδείχθηκε εχθρός της Scuderia στον αγώνα της «Πόλης των Ανέμων», ίσως μεγαλύτερος πονοκέφαλος να είναι το γεγονός πως η έλλειψή της, δεν αφορούσε μόνο ένα τομέα των F1-75.

O Ισπανός εγκατέλειψε με πρόβλημα στα υδραυλικά του κόκκινου μονοθεσίου, ενώ ο Μονεγάσκος τέθηκε εκτός μάχης όταν ένα λευκό σύννεφο καπνού άρχισε να βγαίνει πίσω από την F1-75. Είχε παραδώσει πνεύμα ο κινητήρας.

 

«Τα προβλήματα αυτά δεν είχαν κάποια σχέση μεταξύ τους. Στην περίπτωση του Κάρλος, αυτό το θέμα με τα υδραυλικά δεν είναι παρόμοιο με αυτό που αντιμετωπίσαμε στη Βαρκελώνη και ίσως να διορθώνεται και εύκολα», είπε στο Sky Sports F1 ο επικεφαλής της Scuderia, Ματία Μπινότο.

Όμως δεν ήταν μόνο οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της Ferrari με εγκατέλειψαν. Συνολικά, 4 από τα 6 μονοθέσια με υβριδική μηχανή της Scuderia που παρατάχθηκαν στο grid, τέθηκαν εκτός αγώνα.

Ο Γκουάνγιου Ζου της Alfa Romeo εγκατέλειψε στον γύρο 23 (τρίτη φορά στους τελευταίους τέσσερις αγώνες κι όλες από μηχανική αιτία) ενώ ο Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas πάρκαρε την VF-22 στην άκρη της αγωνιστικής διαδρομής στον γύρο 31. Ήταν η δεύτερη συνεχόμενη εγκατάλειψη του Δανού.

Mattia Binotto

«Πρέπει να αναλύσουμε κι αυτές τις εγκαταλείψεις», είπε ο Μπινότο. «Νομίζω πως του Ζου δε σχετίζεται με τα μέρη που παρέχουμε εμείς. Αλλά πρέπει να το εξετάσουμε ενδελεχώς. Σε γενικές γραμμές, ότι κι αν συμβαίνει στις ομάδες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, είναι πάντα χρήσιμο. Δεν παρέχουμε υβριδικές μηχανές για οικονομικούς λόγους, μας ωφελεί κυρίως στην απόκτηση περισσότερων δεδομένων».

Για την περίπτωση του οδηγού της Haas, ο 52χρονος τεχνικός δεν έκανε κάποια αναφορά.

Η συνέχεια έρχεται δίχως ανάσα, την προσεχή Κυριακή 19 Ιουνίου. Η Formula 1 κάνει το υπέρ-Ατλαντικό ταξίδι και ο ένατος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2022 διεξάγεται στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ, στο Μοντρεάλ του Καναδά. Άλλη μία πίστα με μεγάλες ευθείες όπου οι υβριδικές μηχανές θα δουλεύουν στο… κόκκινο!

Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!