Τα κέρδη συνεχίζονται για τη Volvo
Οι πωλήσεις της Volvo Cars έφθασαν τα 143.006 αυτοκίνητα το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς και ήταν μειωμένες κατά 27% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021. Ωστόσο, τα έσοδα της σουηδικής μάρκας δεν επηρεάστηκαν στον ίδιο βαθμό και ανήλθαν σε 684 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας μόνο ελαφρά μείωση 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι χαμηλότεροι όγκοι πωλήσεων στη διάρκεια του τριμήνου επηρέασαν επίσης τα λειτουργικά κέρδη, που ανήλθαν σε 108 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιπροσωπεύει περιθώριο κέρδους 15,1%. Τα συνολικά λειτουργικά κέρδη επηρεάστηκαν θετικά από το λογιστικό αποτέλεσμα της εισαγωγής της Polestar στο χρηματιστήριο Nasdaq της Νέας Υόρκης τον περασμένο μήνα.
Ο CEO της Volvo, Τζιμ Ρόουαν, είπε σχετικά: «Αποτιμώντας την επίδοση της Volvo Cars στη διάρκεια ενός ιδιαίτερα ,ταραγμένου δεύτερου τριμήνου, είμαστε ικανοποιημένοι που πετύχαμε σταθερά κέρδη. Η ζήτηση για τα προϊόντα μας συνεχίζει να είναι ισχυρή και παραμένουμε προσηλωμένοι και σαφείς ως προς το ότι οι βραχυπρόθεσμες προκλήσεις δεν θα αποδυναμώσουν την αποφασιστικότητά μας να εκπληρώσουμε τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στρατηγικούς μας στόχους. Αν μη τι άλλο, οι προκλήσεις θα επιταχύνουν απλώς τον ρυθμό με τον οποίο αλλάζουμε».
Οι πωλήσεις της Volvo κατά το δεύτερο τρίμηνο επηρεάστηκαν από τους συνεχιζόμενους περιορισμούς στον εφοδιασμό εξοπλισμού, που μεταφέρθηκαν από τα προηγούμενα τρίμηνα, καθώς και από την ιδιαίτερα ισχυρή επίδραση που είχαν τα lockdown λόγω της πανδημίας στην Κίνα. Αυτός ο παράγοντας όχι μόνο επηρέασε τις παραδόσεις λιανικής της εταιρείας στην Κίνα, αλλά έχει έντονη επίδραση στην παραγωγή τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη, κυρίως των μοντέλων Recharge. Αυτό θα συνεχίσει να αποτυπώνεται και στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Για το σύνολο του 2022, στόχος ωστόσο παραμένει το διψήφιο μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή ο υπερδιπλασιασμός του σε σχέση με το 2021.
Ένα ακόμη θετικό είναι η βελτίωση στη σταθεροποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της, με την παραγωγή να σημειώνει ισχυρή ανάκαμψη κατά τον μήνα Ιούνιο. Υπό την προϋπόθεση η εταιρεία αναμένει προοδευτική αύξηση της παραγωγής τους επόμενους μήνες. Με βάση τα παραπάνω, η Volvo προσδοκά ότι ο συνολικός όγκος της παραγωγής της για το 2022 θα είναι βελτιωμένος σε σχέση με τον αντίστοιχο το 2021.
Στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, τα μοντέλα Recharge παρέμειναν δημοφιλή ανάμεσα στους πελάτες της μάρκας, παρόλο που η παραγωγή επηρεάστηκε από τους συνεχιζόμενους περιορισμούς που προέκυψαν. Στο δεύτερο τρίμηνο, οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge αντιπροσώπευσαν το 31% των συνολικών πωλήσεων, μία αύξηση σε σχέση με το μερίδιο 24% που κατέγραψαν κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Σημαντική μείωση επίσης επήλθε στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μιας και στους πρώτους έξι μήνες του έτους μειώθηκαν κατά 10% χαμηλότερες σε σχέση με το έτος αναφοράς, 2018. Η Volvo προβλέπει ότι το 2025 οι εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο θα είναι μειωμένες κατά 40%..
O Ρόουαν, πρόσθεσε: «Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε βραχυπρόθεσμα παραμένουν. Είμαστε, ωστόσο, σίγουροι και προσηλωμένοι στην εκπλήρωση των στρατηγικών φιλοδοξιών μας, καθώς και του σκοπού μας».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!