Η ζωή με το Volkswagen T-Cross 1.0 95 ps Life συνεχίζεται
Στην πρώτη μας δημοσίευση της δοκιμής μεγάλης διάρκειας του Volkswagen T-Cross 1.0 95 ps Life αναφερθήκαμε σε όσα θα έπρεπε να γνωρίζετε στην πρώτη επαφή μαζί του και μπορείτε να τα διαβάσετε με ένα κλικ εδώ.
Το αυτοκίνητο έχει περάσει από τα χέρια σχεδόν όλων των συντακτών του gmotion by gazzetta και κανείς δεν είχε να του προσάψει κάτι αρνητικό, παρότι με 12.000 περίπου χιλιόμετρα όταν το παραλάβαμε, θα μπορούσε να δείχνει ήδη αρκετά ταλαιπωρημένο.
Όπως αναφέραμε και στην πρώτη περίοδο της δοκιμής του, η έκδοση αυτή του μοντέλου είναι η πλέον «σπαρτιάτικη», με όλα τα απαραίτητα μεν, αλλά χωρίς πολλούς αυτοματισμούς. Επιπρόσθετα, το κιβώτιο των πέντε σχέσεων μας πάει αρκετά χρόνια πίσω, όταν τα εξάρια ήταν ακόμα προνόμιο σπορ αυτοκινήτων.
Προφανώς, το πρώτο 15νθήμερο του Αυγούστου το Τ-Cross της δοκιμής με τους 95 ίππους άφησε τις αστικές του υποχρεώσεις και φορτώθηκε τις οικογενειακές, με μεγάλα ταξίδια προς και από παραθεριστικά κέντρα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Boxy αμάξωμα των μόλις 4,12 μέτρων μήκους παρότι δείχνει -και είναι- από τα μικρότερα της κατηγορίας, κρύβει μέσα του ένα ευρύχωρο αλλά και πρακτικό εσωτερικό.
Ο χώρος αποσκευών έχει διπλό πάτωμα και όγκο 455 λίτρα, ενώ σε συνδυασμό με το πίσω συρόμενο κάθισμα δίνει πολλές δυνατότητες συνδυασμένης μεταφοράς πάρα πολλών αποσκευών και λιγότερων των πέντε ατόμων, ή πέντε ατόμων και αρκετών αποσκευών.
Με την τιμή της βενζίνης να ξεπερνά σε σταθερή βάση τα 2.0 ευρώ στην επαρχία, η ικανότητα του Τ-Cross να αρκείται σε κάτω από 6.0 λίτρα καυσίμου σε λογικό ρυθμό κίνησης, αποδεικνύεται μεγάλο πλεονέκτημα. Επιπρόσθετα, το αυτοκίνητο είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση και μόνο το εφτάρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη λείπει, για να το καταστήσει το ιδανικό compact SUV του ελληνικού καλοκαιριού. Ας είναι όμως.
Χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει στα 18 εκατοστά, το T-Cross δεν θα πει όχι στη διάσχιση οποιουδήποτε χωματόδρομου προς κάθε απόκρημνη παραλία, αρκεί να την το παρακάνει κανείς με τις ανωφέρειες. Ειδικά σε αυτές αποφορτίζονται οι εμπρός κινητήριοι τροχοί και -σε συνδυασμό με το σαθρό έδαφος- δεν αργεί να μείνει κανείς έρμαιο του πρώτου περαστικού τετρακίνητου. Του οποίου ο οδηγός θα πρέπει να διαθέτει και ιμάντα ρυμούλκησης.
Ιδιαίτερη μνεία σε αυτές τις συνθήκες χρήσης επιβάλλεται να γίνει στο αποδοτικό σύστημα κλιματισμού το οποίο, παρότι απόλυτα χειροκίνητο και λειτουργώντας σε συνθήκες καύσωνα, αποδείχτηκε εξαιρετικό. Με τους 95 ίππους της ισχύος του μικρού turbo κινητήρα των 999 κ.εκ. το μικρό T-Cross δεν είναι πρωταθλητής αναβάσεων. Ωστόσο η ελαστικότητα του μοτέρ και η απόδοση της ροπής των 175 Nm από σχετικά χαμηλές στροφές, δίνουν την άνεση να κινηθεί ο οδηγός ακόμα και σβέλτα.
Η οδική συμπεριφορά δεν παρουσιάσει εκπλήξεις και τόσο η άνεση από την ανάρτηση όσο και η ευελιξία, αποδεικνύονται στοιχεία πολύ ευχάριστα στους κακούς επαρχιακούς δρόμους της χώρας μας.
Η επόμενη αναφορά στο Volkswagen T-Cross 1.0 TSi θα περιλαμβάνει σίγουρα και πολλές βόλτες στην άδεια από κατοίκους Αθήνα που θυμίζει πολίχνη. Μείνετε μαζί μας.
Χιλιόμετρα παραλαβής 12.010
Χιλιόμετρα διανυθέντα: 3.148
Τιμή αγοράς: 21.200 ευρώ (με ψηφιακό πίνακα οργάνων)
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!