Test drive Porsche 911 Carrera 4S: Welcome to the Machine
- Ένα αυτοκίνητο-όνειρο
- Διαχρονική και αειθαλής
- Όλα φωνάζουν Porsche
- Όταν τα πράγματα «αγριεύουν»
- Απίστευτη ταχύτητα
- Πέρα από τις επιδόσεις
- Με τα λόγια του Ανδρέα Λασκαράτου
- Η βασίλισσα των GT
- Ιδανικός συνδυασμός ταχύτητας και ποιότητας κύλισης
Φέρτε στο μυαλό σας ένα αυτοκίνητο, του οποίου η σιλουέτα είναι απαράλλαχτη τα τελευταία 59 χρόνια. Τώρα, προσπαθήστε να θυμηθείτε ένα ακόμα, που ως σπορ κουπέ έχει παραχθεί εκατομμύρια φορές. Σπάστε το κεφάλι σας να βρείτε ένα ακόμα, που αντιτίθεται σε οτιδήποτε γνωρίζουμε για την ιδανική μηχανολογική συγκρότηση και παρόλα αυτά έχει κατακτήσει σχεδόν κάθε τίτλο στον κόσμο του motοrsport.
Ένα και μόνο ένα αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί σε όλα τα παραπάνω δεδομένα και αυτό δεν είναι άλλο από την εμβληματική Porsche 911. Ένα μοντέλο-θρύλος, του οποίου ο αριθμός που το σηματοδοτεί πιθανώς ξεπερνά σε αναγνωρισιμότητα ακόμα και την ίδια τη μάρκα του.
Ένα αυτοκίνητο-όνειρο
Η 911 για όλους τους παραπάνω λόγους αλλά όχι μόνο, έγινε η ονείρωξη πολλών γενεών ατίθασων νέων, που ξεκίνησαν με μια αφίσα της σε ένα νεανικό δωμάτιο και κατάφεραν να την καταστήσουν κοινωνικό status. Είναι το αυτοκίνητο που θα ήθελε στο γκαράζ του κάθε CEO πολυεθνικής, κάθε ανερχόμενος διεθνής αθλητής, κάθε επίδοξος star της σκηνής -μουσικής ή θεατρικής- κάθε πετυχημένος γιατρός αλλά και κάθε σκληρά εργαζόμενος προλετάριος. Όλοι οι παραπάνω, από τη νεανική τους ηλικία έως τα βαθιά τους γεράματα. Τέτοια διήθηση στον κοινωνικό ιστό δεν έχει καταφέρει ούτε η εικόνα του αλησμόνητου Ernesto -Che- Guevara.
Με όλα τα παραπάνω στο νου, σε πιάνει ένα ρίγος όταν έρχεται η ώρα να οδηγήσεις μια 911 Carrera, στην τελευταία της, έβδομη εκδοχή με τον κωδικό 992 και όχι στην βασική, αλλά την 4S έκδοση. Η οποία, για να είμαστε στην ίδια σελίδα, κινείται από το γνωστό εξακύλινδρο, turbo, flat εξακύλινδρο σύνολο των 2.981 κ.εκ., το οποίο για την περίσταση αποδίδει 450 ίππους ισχύ στις 6.500 σ.α.λ. και 530 Nm ροπή ήδη από τις 2.300 σ.α.λ. και σταθερά έως και τις 5.000 σ.α.λ. Το 4 είναι χαρακτηριστικό των τετρακίνητων 911 Carrera, αλλά και κάθε Porsche, ενώ στην προκειμένη περίπτωση το 4 αναφέρεται και στους τροχούς που συμμετέχουν στη διεύθυνση.
Με κόστος κοντά στις 200.000 ευρώ, το ρίγος γίνεται κρύος ιδρώτας ειδικά μέσα στην πόλη, όπου το πολύ χαμηλό αμάξωμα είναι ευάλωτο, πρωτίστως στα κράσπεδα των πεζοδρομίων όταν έρθει η ώρα της στάθμευσης. Από την άλλη πλευρά, η αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα -σχεδόν- supercar αλλά οδηγείς με τέτοια χαλαρότητα και άνεση όπως σε ένα πεντάθυρο hatchback, έρχεται να απαλύνει το άγχος της τεράστιας φήμης -και τιμής αγοράς- της 911 Carrera 4S.
Ακόμα και αν δεν γνωρίζεις το παραμικρό για τη μεγάλη ιστορία της Porsche 911, με το που θα δεις τη σιλουέτα της 992, της τελευταίας εκδοχής της 911 που παρουσιάστηκε το 2019, δεν είναι δυνατόν να μην εντυπωσιαστείς. Χαμηλή, φαρδιά, και με μια θαυμαστή ροή στην εναλλαγή των όγκων, μοιάζει τόσο μασίφ σα να λαξεύτηκε από ένα συμπαγές κομμάτι μετάλλου. Κλισέ, θα πείτε, αλλά θα αναθεωρήσετε όταν δείτε εμπρός σας αυτό το σύγχρονο γλυπτό.
Διαχρονική και αειθαλής
Η έκπληξη είναι φυσικά ακόμα μεγαλύτερη όταν αναπολείς την περίπου εξηκονταετή ηλικία της βασικής φόρμας αυτής της ντίβας, που καταφέρνει σε κάθε νέα γενιά της να δείχνει πιο νέα από κάθε ανταγωνιστή της. Αυτό το αυτοκίνητο είναι ταυτόχρονα τόσο κοινό όσο ένα ηλιοβασίλεμα, αλλά και τόσο ξεχωριστό όσο η καλύτερη δυνατή εκδοχή του.
Ευτυχώς, τίποτα πέρα από τη βασική γραμμή δεν έχει μείνει ίδιο και η 911 Carrera 4S βρίθει στοιχείων τόσο σχεδιαστικής, όσο και μηχανολογικής νεωτερικότητας. Αυτό σκέφτεσαι όταν πλησιάζεις το αυτοκίνητο με το σύστημα easy entry και οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών ανοίγουν για να σε υποδεχτούν. Η πρώτη έκπληξη έρχεται από το γεγονός της ευκολίας εισόδου -παρότι το κάθισμα φλερτάρει με την άσφαλτο και το μέγιστο ύψος της έντονα κεκλιμένης οροφής είναι μόλις στα 1,3 μέτρα.
Δεύτερη θετική εντύπωση, η ορατότητα. Σήμερα που ακόμα και τα πεντάθυρα hatch της κατηγορίας C λίγο απέχουν από το να χαρακτηριστούν οχυρά, η δυνατότητα που δίνει η 911 Carrera στον οδηγό της να έχει μια αξιοπρεπή εποπτεία προς όλες τις κατευθύνσεις, είναι όχι μόνο εντυπωσιακή αλλά και ευπρόσδεκτη. Τα δύο μικρά καθίσματα πίσω, που δίνουν τον τίτλο του Coupe 2+2 θέσεων στην 911, μόνο ως αστείο μπορούν να εκληφθούν. Τουλάχιστον όμως, εξασφαλίζουν έναν αξιοπρεπή όγκο 264 λίτρων για τη φιλοξενία αποσκευών, ο οποίος μαζί με αυτόν των 132 λίτρων εμπρός, συνθέτουν ένα από τα πιο πρακτικά sport coupe που μπορείς να αγοράσεις.
Όλα φωνάζουν Porsche
Η κλασική για Porsche τοποθέτηση του διακόπτη εκκίνησης και παύσης του κινητήρα αριστερά, είναι ίσως η μοναδική εργονομική ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου. Κάθε τι άλλο βρίσκεται σε ορατή και εύκολα προσβάσιμη θέση. Σε σχέση με τις 911 προηγούμενης γενιάς, στον πίνακα οργάνων έχουμε μόνο το στροφόμετρο αναλογικό, όπως πάντα τοποθετημένο στο κέντρο, με όλα τα υπόλοιπα όργανα και ενδείξεις να προβάλλονται από δύο ψηφιακές οθόνες εκατέρωθεν.
Ευπρόσδεκτοι είναι οι διακόπτες του κλιματισμού κάτω από την ψηφιακή οθόνη του συστήματος multimedia, το οποίο προσφέρει κάθε δυνατότητα σύνδεσης και ένα απολύτως εύχρηστο interface λειτουργίας. Το ηχοσύστημα τέλος, το οποίο φέρει τη σφραγίδα της BOSE, είναι άμεμπτο και εξόχως αποδοτικό, όταν δεν έχεις επιλέξει ο οδηγός το πρόγραμμα Sport Plus, που αφήνει κάθε άλλο ήχο πέραν αυτού του κινητήρα στο παρασκήνιο.
Συνολικά η εικόνα του εσωτερικού είναι χαλαρωτική, σπορ αλλά όχι ακραία, ποιοτική αλλά όχι υπέρ-πολυτελής. Πολύ θετικό στοιχείο αποτελεί ο όγκος του ταμπλό, όντας ο μικρότερος δυνατός, δίνοντας έτσι μια ευχάριστη νότα ευρυχωρίας. Το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο 18 κατευθύνσεων κάθισμα του οδηγού συμβάλλει στην εύρεση της τέλειας θέσης οδήγησης και το πάρτι πλέον μπορεί να αρχίσει. Ή μήπως όχι;
Επιλέγοντας το πρόγραμμα Normal, από τα διαθέσιμα Wet, Sport, Sport plus και Individiual, η 911 θυμίζει λέοντα που του έχουν χορηγηθεί ενδοφλέβια μυοχαλαρωτικά. Το αυτοκίνητο είναι σχεδόν τόσο εύκολο και υπάκουο όσο κάθε άλλο, το μοτέρ με την ειδική απόδοση των 151 ίππων/λίτρο μετά βίας ακούγεται και το PDK κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων αλλάζει τις ταχύτητες πριν τις 1.500 σ.α.λ. Με αυτό το ρυθμό δε, η μέση κατανάλωση ίσα που ξεπερνάει τα 10 λίτρα, αναδεικνύοντας έναν από τους χαρακτήρες της 911 που την κάνουν τόσο δημοφιλή: αυτόν του supercar μιας εύκολης και ήρεμης καθημερινότητας.
Όταν τα πράγματα «αγριεύουν»
Αφού λοιπό εξοικειωθείς λίγο με το αυτοκίνητο σε mode «γατάκι», μπορείς να επιλέξεις άμεσα από τον περιστροφικό διακόπτη κάτω δεξιά στο τιμόνι ένα πιο συναρπαστικό πρόγραμμα οδήγησης. Το Sport για παράδειγμα. Ταυτόχρονα, μπορείς να επιλέξεις το σπορ setup της εξάτμισης από τον αντίστοιχο πιεστικό διακόπτη στο ταμπλό και φυσικά το PDCC, το ενεργό σύστημα μείωσης των κλίσεων.
Εδώ, τα πράγματα αρχίζουν να μπαίνουν στη σφαίρα του δυναμισμού. Ο flat 6 κινητήρας κροταλίζει γεμάτος όρεξη, οι συχνότητες του επιλεγμένου σταθμού αρχίζουν να χάνονται και το κοφτερό τιμόνι με την εκπληκτική αίσθηση αποκτά νόημα. Σχεδόν οτιδήποτε κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους είναι αδύνατον να μείνει δίπλα ή κοντά έστω στην 911 4S, η οποία εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων βάζει τη δύναμη στο δρόμο εύκολα, ακόμα και στην ελληνική άσφαλτο.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής, εξοπλισμένο με το πακέτο Sport Chrono, έχει ακόμα περισσότερα επίπεδα έντασης να προσφέρει, αν υποθέσουμε ότι ο οδηγός φέρει στο όριό της την κατασκευή με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport. Πιο συγκεκριμένα διαθέτει launch control, εξασφαλίζει ακόμα πιο ακραίες σπορ ρυθμίσεις σε ανάρτηση, κινητήρα, κιβώτιο και συστήματα ελέγχουν δυναμικής συμπεριφοράς, ενώ προσφέρει και τον περιστροφικό διακόπτη mode switch, με sport response button. Πατώντας δηλαδή τον πιεστικό διακόπτη στο κέντρο του περιστροφικού mode switch, ο οδηγός έχει για 20 δευτερόλεπτα το μέγιστο των δυνατοτήτων όλων των συστημάτων για κορυφαία απόκριση, ισχύ και ροπή. Δηλαδή ένα σύντομο πλην καταιγιστικό σασπένς απόδοσης.
Απίστευτη ταχύτητα
Με όλα τα παραπάνω ενεργοποιημένα, η Porsche 911 Carrera 4S είναι πολύ πιο γρήγορη απ' ότι αφήνουν να εννοηθεί οι 450 ίπποι και τα 1.565 κιλά του αμαξώματος. Πιο συγκεκριμένα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,6 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 306 χλμ./ώρα. Μα είναι και ο τρόπος που ξεδιπλώνονται αυτές οι επιδόσεις, χωρίς κόπο μεν, αλλά με όλη την απαραίτητη ηχητική συνοδεία, ο οποίος ικανοποιεί όλες τις αισθήσεις.
Ακόμα και σε δρόμο με συνεχείς στροφές, τα πράγματα δεν σοβαρεύουν πολύ για τον οδηγό της Porsche 911 Carrera 4S. Οι ταχύτητες μπορεί να είναι τρομακτικές, αλλά η ουρανομήκης πρόσφυση και η εξαιρετική ευελιξία δεν αφήνουν τον κρύο ιδρώτα να στάξει στη σπονδυλική στήλη. Παρά τον κινητήρα που «κρέμεται» πίσω από τον πίσω άξονα και την περίσσεια αλόγων, η τετρακίνηση αλλά και η φόρτιση που δέχονται οι τεράστιοι πίσω τροχοί 21 ιντσών με ελαστικά πλάτους 305 χιλιοστών, εξασφαλίζουν σχεδόν ανεξάντλητη επαφή με την άσφαλτο.
Για να «σπάσει» κάποιος την πρόσφυση των πίσω τροχών πρέπει να ξέρει -τουλάχιστον ότι και ο Αντρέας Λασκαράτος που επιστράτευσε τις πολύτιμες ικανότητές του και γνώσεις στην αγωνιστική οδήγηση για τις ανάγκες της δοκιμής. Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή αν η πρόσφυση χαθεί λόγω αδράνειας, τότε τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα, καθώς αυτό θα έχει συμβεί με πολλά, πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Στα προγράμματα Sport και Sport plus, η 911 μετατρέπεται σε ένα πραγματικά απολαυστικό σπορ αυτοκίνητο και κάθε σύστημά της αποπνέει το μεγάλο μηχανολογικό βάθος, που προέρχεται από την περίπου χρονικά ταυτόσημη με τη γένεση της Porsche ενασχόληση με τους αγώνες. Αν δεν είσαι πολύ έμπειρος οδηγός, με αγωνιστική εμπειρία ή πολλά χιλιόμετρα εκπαίδευσης, τότε νιώθεις ότι σχεδόν παντού το αυτοκίνητο σε ξεπερνά.
Πέρα από τις επιδόσεις
Από την άλλη πλευρά, η απόλαυση δεν είναι μόνο ζήτημα απόλυτων επιδόσεων. Το σύστημα διεύθυνσης που έχει εξαιρετική αμεσότητα και ανάδραση, ο κινητήρας που ανταποκρίνεται από τις 1.000 έως και τις 7.000 σ.α.λ., η ευελιξία και η άμεση απόκριση σε κάθε εντολή, καθιστούν ακόμα και το χαλαρό cruising με την Porsche 911 Carrera 4S απολαυστικό. Και αυτή, είναι μια ακόμα πτυχή του τόσο πολυτάλαντου χαρακτήρα του αυτοκινήτου: από τη βόλτα έως την πίστα, τίποτα δεν ενοχλεί και σχεδόν κανένας συμβιβασμός δεν απαιτείται.
Στη γρήγορη οδήγηση, αν είστε κάτοχος πρατηρίου βενζίνης ή ακόμα καλύτερα διυλιστηρίου βοηθάει, καθώς η κατανάλωση από τα εντυπωσιακά χαμηλά 10 λίτρα/100 χλμ. υπέρ – διπλασιάζεται στα 22 λίτρα/100 χλμ. Ακόμα και έτσι όμως, παραμένει πολύ λογική σε σχέση με τον ανταγωνισμό των σπορ αυτοκινήτων, ακόμα και των hot hatches των 300-400 ίππων.
H Porsche 911 Carrera 4S είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα σε αυτόν τον κόσμο, με τα οποία ο οδηγός μπορεί να ζήσει την περιπέτεια των 450 ίππων με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια αλλά και ευχαρίστηση. Ταυτόχρονα, έχει το status μιας limo πολυτελείας, αλλά και το μέταλλο ενός πραγματικού supercar. Ο λόγος για τον οποίο θα την προτιμήσει κανείς δεν έχει τόση μεγάλη σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι πως αποτελεί έναν κορυφαίο εκπρόσωπο μιας κατηγορίας οχημάτων που χάνεται, την ύστατη και πιο ολοκληρωμένη σπορ έκφραση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όποιος έχει τη δυνατότητα λοιπόν, οφείλει να την έχει στο γκαράζ του.
Με τα λόγια του Ανδρέα Λασκαράτου
Ο Ανδρέας Λασκαράτος είναι ο μοναδικός Έλληνας οδηγός που συμμετέχει σε διεθνείς αγώνες αντοχής, προβάλλοντας τη χώρα μας -με τα εξαιρετικά του αποτελέσματα- στο παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα. Ήταν πρωταθλητής στην κατηγορία LMP2 Am του Asian Le Mans Series το 2021 και δεύτερος στην LMP3 του ίδιου θεσμού μία χρονιά νωρίτερα. Τις δύο τελευταίες σεζόν συμμετείχε επίσης στο European Le Mans Series, ανεβαίνοντας μάλιστα το 2020 στο βάθρο του 4ωρου αγώνα του Σπα. Τέλος, έτρεξε και στην κορυφαία διοργάνωση των αγώνων αντοχής – τις 24 Ώρες Λε Μαν.
Η βασίλισσα των GT
Δοκιμάζοντας την Porsche 911 Carrera 4S, δεν μπορώ παρα να υπογραμμίσω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, κατά την γνώμη μου, αποτελεί σημείο αναφοράς για τα luxury sport GT αυτοκίνητα.
Ξεκινώντας από την αρχή, οπτικά αποτελεί ένα ακόμα βήμα αισθητικής εξέλιξης στην ήδη όμορφη σχεδίαση της 911. Προσωπικά κάθε φορά αναρωτιέμαι πως καταφέρνουν να κάνουν το καλό, καλύτερο. Και πάλι όμως οι σχεδιαστές στην Στουτγάρδη έκαναν ένα ακόμη βήμα. Το πίσω φαρδύ μέρος με τους φουσκωμένους θόλους προσωπικά μου αρέσει πολύ. Αν και το μπροστινό μέρος δεν έχει πολλές αλλαγές, παραμένει λιτό και απέριττο, με προσοχή κυρίως στην πίσω σχεδίαση.
Εσωτερικά, οι Γερμανοί για ακόμα μια φορά δείχνουν πως συνδέεται η πρακτικότητα με την σπορ αίσθηση. Ένα μελανό σημείο σε σχέση με άλλα γερμανικά ή μη αυτοκίνητα της κατηγορίας θα έλεγα είναι η ευκολία χρήσης του infotainment, αν και μάλλον έχω κακομάθει με την 991.1 που ήταν ένα πιο τα πιο πρακτικά αυτοκίνητα που είχα, στην έκδοση GTS.
Περνώντας στο σημαντικό σημείο, για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, την οδηγική ευχαρίστηση, χρήση και αίσθηση στον δρόμο, θα σταθώ σε διαφορετικά σημεία. Αφενός, με εξέπληξε η ευκολία με την οποία αναπτύσσει απρόσκοπτα ταχύτητα, χωρίς να τρομάζει. Γίνεται με έναν φυσικό τρόπο, ο οποίος όμως θέλει προσοχή, καθώς εύκολα κάποιος βρίσκεται να ταξιδεύει με πολύ υψηλές ταχύτητες χωρίς να το καταλάβει. Πρέπει να είναι πραγματικά όνειρο στην autobahn. Ειδικά οι ρεπρίζ από 80-150 χλμ./ώρα είναι κάτι που γίνεται σχεδόν με την σκέψη και μόνο.
Ιδανικός συνδυασμός ταχύτητας και ποιότητας κύλισης
Ενώ λοιπόν αναπτύσσει ταχύτητες τόσο εύκολα, περίμενα να δω πως ταξιδεύει στους ελληνικούς δρόμους. Εδώ λοιπόν θα πω ότι σε ποιότητα κύλισης είναι πραγματικά GT, τα χιλιόμετρα περνούν τόσο ευχάριστα όσο και εύκολα, χωρίς να κουράζει. Δεν είναι σκληρό, δεν κάνει φασαρία (όταν δεν θελουμε), περνάει ανωμαλίες πανεύκολα, έχει όλα τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας , κάνοντας ένα ταξίδι 300 ή 500 χλμ να είναι ξεκούραστο. Πραγματικά φτάνεις ατσαλάκωτος.
Όλα αυτά όμως είναι στοιχεία που συναντούμε και σε sedan, με το 1/4 ή και λιγότερο του κόστους. Επομένως τι κάνει το αυτοκίνητο τόσο ξεχωριστό; Η απάντηση είναι η άλλη πλευρά του χαρακτήρα του. Με το γύρισμα του διακόπτη της επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης που βρίσκεται στο τιμόνι σε SportPlus, ξαφνικά νιώθεις το πλαίσιο να σφίγγει, το τιμόνι να βαραίνει, τις βαλβίδες της εξάτμισης να ανοίγουν, να κατεβάζει μια σχέση και κοντολογίς να... οπλίζει. Η μεταμόρφωση της βασίλισσας GT σε ένα καθαρόαιμο sports super car είναι απίθανη.
Εδώ λοιπόν περνάμε στην οδηγική απόλαυση υπό τέτοιες συνθήκες. Επιτάχυνση; Τσεκ. Φρενα; Τσεκ. Ισορροπία πλαισίου και κρατήματα σε στροφές; Τσεκ. Το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται σε ένα όπλο για στροφές και παιχνίδι, αφήνοντας τον οδηγό να πιέσει τόσο, όσο πρέπει πριν εμπλακούν τα συστήματα ασφαλείας. Πρέπει να τονίσουμε ότι δεν συγκρίνουμε το αυτοκίνητο με ένα καθαρόαιμο ημιαγωνιστικο. Δεν είναι αυτή η δουλειά του άλλωστε, διαφορετικά υπάρχουν οι εκδόσεις GTS, GT3, GT3RS.
Είναι όμως η απόλυτη γέφυρα ανάμεσα σε αυτά τα μοντέλα και ένα αυτοκίνητο πολυτελείας, που ταξιδεύει με απίθανη άνεση, πας στο γραφείο, αλλά παράλληλα είναι τόσο κοντά σε επιδόσεις στα μοντέλα αυτά, όσο φυσικά του επιτρέπουν οι νόμοι της φυσικής. Για να το θέσω αλλιώς πας είτε στο γραφείο με κοστούμι ατσαλάκωτος, αλλά μπαίνεις και στην πίστα. Κάνει και τα δυο με εξαιρετική ευκολία και αυτό είναι πραγματικό επίτευγμα.
Μελανά σημεία; Όπως πάντοτε η τιμή στην χώρα μας είναι βασικό θέμα. Εάν πραγματικά πρέπει να βρω ένα μειονέκτημα, θα πω επίσης ότι οδηγικά, ίσως η εξέλιξη προς την άνεση και την πολυτέλεια έναντι του σπορ χαρακτήρα να είναι λίγο πιο έντονη. Ένιωσα κάποιες στιγμές ότι θα ήθελα 5% παραπάνω κράτημα και απόδοση φρενών αλλά ως εκεί.
Προσωπικά θα επέλεγα έκδοση χωρίς τετρακίνηση, λόγω γούστου, καθώς η πρόσφυση του μοντέλου είναι τόσο υψηλή που θέλει μεγάλη προσπάθεια να «βγει» από τις ράγες - κάτι που είναι παράλληλα εντυπωσιακό καθώς είναι απίστευτα σταθερό. Ίσως κάποιος μπορεί να πει ότι.. παραείναι σταθερο. Συνολικά ωστόσο, οδήγησα την πιο ολοκληρωμένη 911 που έχει υπάρξει μέχρι στιγμής. ΑΛ.
Φωτογραφίες: Studio B45
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!