EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Δράμα για Λεμπ, Ροβάνπερα και Λουμπέ στην 9η ΕΔ

Κώστας Παστρίμας
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Δράμα για Λεμπ, Ροβάνπερα και Λουμπέ στην 9η ΕΔ
Το σκληρό ελληνικό ράλλυ έδειξε τα δόντια του από νωρίς ακόμα και στους κορυφαίους.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι εύκολος αγώνας. Αυτό το γνωρίζουν καλά οι «παλιοί» αλλά το μαθαίνουν με το δύσκολο τρόπο και οι νέοι. Το ξεκίνημα της τρίτης ημέρας του αγώνα αποδείχτηκε πολύ δύσκολο για τρεις από τους πρωταγωνιστές του αγώνα, που είδαν τις ελπίδες τους για νίκη ή έστω για διάκριση να εξανεμίζονται μέσα σε λίγα λεπτά.

Η ημέρα ξεκίνησε με τη μεγαλύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα, την ΕΔ 8 ΠΥΡΓΟΣ 1. Κι ενώ αυτοκίνητα και πληρώματα έδειξαν να ανταπεξέρχονται στις προκλήσεις των 33,2 χιλιομέτρων του μήκους της, στην επόμενη ΕΔ (ΠΕΡΙΒΟΛΙ) ήρθε η καταστροφή.

Για τον μεγάλο πρωταγωνιστή, τον Σεμπαστιέν Λεμπ, η προαναφερθείσα καταστροφή ήρθε πριν καν φτάσει στην 9η ΕΔ, κι ενώ με έναν πολύ καλό χρόνο είχε διατηρήσει την πρώτη θέση στον αγώνα. Μετά τον τερματισμό του Πύργου, στην απλή διαδρομή, ο Γάλλος σταμάτησε το Ford Puma Rally1 στην άκρη του δρόμου γιατί κόπηκε ο ιμάντας του εναλλάκτη. Κι ενώ είχαν μαζί τους ανταλλακτικό ιμάντα, αποδείχτηκε πολύ δύσκολο για τον ίδιο και την Ιζαμπέλ Γκαλμίς να τον αλλάξουν εγκαίρως και έχασαν την εκκίνηση της επόμενης ΕΔ. Τελικά είδαν ότι δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την επισκευή και εγκατέλειψαν τον αγώνα.

Η «καταραμένη» 9η ΕΔ

Μέσα στην 9η ΕΔ όμως πολλοί ήταν εκείνοι που αντιμετώπισαν προβλήματα. Ο Κάλε Ροβάνπερα είχε έξοδο και χτύπησε σε ένα δέντρο με το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris Rally1. Το αποτέλεσμα ήταν να καταστραφεί η ανάρτηση στο αριστερό μέρος και να ξηλωθεί η πίσω πόρτα. Ο Φινλανδός έφτασε «κούτσα-κούτσα» μέχρι τον τερματισμό αλλά έχασε πάνω από 5 λεπτά και είναι πλέον εκτός διεκδίκησης βαθμών, ενώ δεν είναι γνωστό αν θα μπορέσει να συνεχίσει τον αγώνα.

 

rovanpera

Σοβαρά προβλήματα αντιμετώπισε και ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ. Ο νεαρός Γάλλος της M-Sport Ford, που εντυπωσίασε την Παρασκευή, είχε ένα κλατάρισμα του εμπρός αριστερά ελαστικού στην 9η ΕΔ και τερμάτισε με απώλεια άνω του 1,5 λεπτού. Έτσι, έχασε τις ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο, αλλά τουλάχιστον θα συνεχίσει τον αγώνα.

Οι εξελίξεις αυτές έφεραν σε θέση ισχύος τα πληρώματα της Hyundai, με τον Τιερί Νεβίλ να έχει αναλάβει την πρωτοπορία του αγώνα και τον Οτ Τάνακ να τον ακολουθεί στη 2η θέση της γενικής κατάταξης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με δύο ΕΔ να έχουν διεξαχθεί το Σάββατο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!