Δίπλα στον Μάνο Στεφανή στο Hyundai i20 N Rally2 (vid)

Κώστας Μπιτσικώκος
Δίπλα στον Μάνο Στεφανή στο Hyundai i20 N Rally2 (vid)
Κάθε φορά στο δεξί μπάκετ κάθισμα ενός αγωνιστικού ράλλυ αυτοκινήτου είναι σαν την πρώτη φορά. Και στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου το διασκεδάσαμε δεόντως.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μάγεψε και φέτος τα ξένα και ελληνικά πληρώματα, αλλά και τις εκατοντάδες χιλιάδες θεατές που κατέκλυσαν τις ειδικές – αλλά και τις απλές – διαδρομές του αγώνα. Παρά την αλλαγή στη φιλοσοφία του WRC με την μείωση των αγωνιστικών χιλιομέτρων, το Ράλλυ Ακρόπολις διατηρεί το χαρακτήρα που το έχει κάνει διάσημο σε όλο τον κόσμο.

Πάνω που προσπαθούσαμε να βάλουμε σε μία σειρά όσα ζήσαμε τις προηγούμενες τέσσερις ημέρες (από την υπερειδική της Πέμπτης στο ΟΑΚΑ μέχρι τον τερματισμό της Κυριακής στην Λαμία), ήρθε η πρόσκληση από την ομάδα των Μάνου και Κώστα Στεφανή να καθίσουμε για λίγο στο εσωτερικό του Hyundai i20 N Rally2. Και μάλιστα εν κινήσει, σε χωμάτινη επιφάνεια.

Μάνος Στεφανής - Κώστας Στεφανής

Στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, όπου φιλοξενούνται αγώνες και εκδηλώσεις, φορέσαμε μπαλακλάβα – κράνος και πήραμε για λίγα λεπτά τη θέση του Κώστα Στεφανή, ενός εκ των εμπειροτέρων Ελλήνων rallymen. Με 29 συμμετοχές στο Ράλλυ Ακρόπολις, ο Κώστας – γνωστός στους περισσότερους για τα θρυλικά χρόνια στο πλευρό του Τζίγγερ – μετέδωσε τη δίψα για αγώνες στο γιο του.

 

Ο Μάνος Στεφανής έχει τρεις συμμετοχές στον εθνικό μας αγώνα και η φετινή έγινε πραγματικότητα με την υποστήριξη της Hyundai Hellas και τηρ Coral A.E. - Shell Licensee. Πέρα από το i20 N Rally1 που έκανε το θριαμβευτικό 1-2-3 στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η Hyundai έχει δημιουργήσει και το Rally2. Μπορεί να μην έχει την υβριδική τεχνολογία και τους 500+ ίππους του ισχυρότερου «αδελφού» του, πρόκειται όμως για ένα δυνατό, αποτελεσματικό και αξιόπιστο αγωνιστικό.

Μάνος Στεφανής - Κώστας Στεφανής

Με τούρμπο 1,6 λίτρων που αποδίδει 290 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 420 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Με σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων, τετρακίνηση και μηχανικά διαφορικά (εμπρός και πίσω). Με ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα MacPherson με αμορτισέρ τριών ρυθμίσεων (εμπρός και πίσω) και σύστημα πέδησης που περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους με τετραπίστονες δαγκάνες.

Ακόμα και στη σύντομη διαδρομή του Διαδρομίου ο Μάνος μας χάρισε ευχάριστες στιγμές με το i20 N Rally2. Στιγμές που οι λάτρεις του χώματος θα ήθελαν να ζήσουν ξανά και ξανά. Και να χαρούν, σαν να είναι πρώτη φορά.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!