Red Bull Racing: «Μας προκαλούν έκπληξη και απογοήτευση τα ευρήματα της FIA»

Κατηγορηματικά αρνείται κάθε παραβίαση του ορίου εξόδων (budget cap) κατά την περσινή σεζόν, η Red Bull Racing. Η αυστριακή ομάδα εξέδωσε ανακοίνωση λίγα λεπτά μετά από τη δημοσιοποίηση από τη FIA των αποτελεσμάτων της έρευνας για την παραβίαση των οικονομικών κανονισμών του 2021.
Η Red Bull Racing τονίζει ότι της προκαλούν «έκπληξη και απογοήτευση» τα ευρήματα της Διεθνούς Ομοσπονδίας και τονίζει ότι ο προϋπολογισμός της για την περσινή σεζόν ήταν εντός των ορίων. Η FIA ανακοίνωσε ότι η αυστριακή ομάδα υπερέβη σε μικρό βαθμό το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο, δηλαδή λιγότερο από 5% του συνολικού ποσού των 145 εκατ. δολαρίων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Red Bull Racing:
«Υποδεχόμαστε τα ευρήματα της FIA για “μικρές παραβιάσεις των οικονομικών κανονισμών” με έκπληξη και απογοήτευση. Η συμμετοχή μας το 2021 ήταν μικρότερη του ορίου δαπανών, οπότε θα χρειαστεί να ξαναδούμε με προσοχή τα ευρήματα της FIA καθώς πιστεύουμε ότι τα σχετικά έξοδα είναι μικρότερα από το όριο του 2021.
Παρά τις εικασίες και τις τοποθετήσεις διαφόρων, υπάρχει βεβαίως μία διαδικασία - σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA - που θα ακολουθήσουμε με σεβασμό, ενώ παράλληλα θα εξετάσουμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Ocelotos
Εν το μεταξύ η Mercedes δεν ήταν η πρώτη ομάδα που έστησε την FIA και την Ferrari στον τοίχο και πίεσε για τα μπόνους που έπαιρνε η ferrari σαν ιστορική ομάδα κάθε χρονιά? (και που τα είχε, πάτο έπιανε συνέχεια?) 1-0 Mercedes. Η Μercedes δεν ήταν εκείνη που κυνηγούσε την Ferrari για το μοτέρ της το 2019? 2-0 Μεrcedes. H Μercedes δεν είναι αυτή που ξεσήκωσε όλο το grid για το budged cap? 3-0 Mercedes.? Λοιπόν, επειδή κάποιοι ανοίξανε την τηλεόραση το 2021. Έχω να πω μερικά πράγματα τα οποία έχω ξαναπεί, αλλά δυστυχώς δεν τα αναφέρει κανένας. Σας πειράζει το “δήθεν” προβάδισμα της red bull επειδή ξεπέρασε το όριο. ΧΧΧμμμμμμμ, ρε μάγκες, για πείτε μου λίγο που το παίζετε έξυπνοι. Όταν η Mercedes είχε προβάδισμα από το διπλό DDRS όπως ονομάστηκε, ήταν καλά τότε εεε. Όταν έκανε δοκιμές ελαστικών ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ, ίσα με 2 σχεδόν grand prix και πήρε προβάδισμα, ήταν καλά τότε εεεε. Όταν έβαλε στα μονοθέσια της το DAS (Καινοτομία που κόστισε εκατομμύρια) και πήρε προβάδισμα, ήταν καλά τότε εεε??? Σπατάλες εκατομμυρίων και τα στραβά μάτια της FIA. Κατά τα αλλά μας έφταιξε το μπόνους που είχε η Ferrari και το δήθεν προβάδισμα της red bull. Kαι κάτι τελικά άσχετοι του τύπου “C.N.P” & “Lorem”, καλό θα είναι να πάνε να δούνε κανένα τοπικό ποδοσφαίρου στο χωριό τους… Υ.Γ: Καλό θα είναι όπως λέει και ο “Dinei pono o Russell” να απολαύσετε λίγο οδηγούς όπως Norris, Leclerc, Gasly, Russell kai Αlonso, γιατί όπως είναι προφανές είναι οι μόνοι οδηγοί που μπορούν να πάρουν το κάτι παραπάνω από τα μονοθέσια τους.
johnyk21k
Για το 1ο καλα εκανε και πιεζε να μην παιρνει η ferrari δεκαδες εκατομυρια καθε χρονια αλλα δεν βλεπω να θυμασαι τις απειλες της Φερραρι πως αμα το κοψουν θα αποχωρησει απο το πρωταθλημα.. Πολυ βολικο. Η μερσεντες τη κυνηγουσε για το μοτερ καθως ηταν οι 2 ομαδες που διεκδικουσαν πρωταθλημα και η Φεραρρι ξεκαθαρα παρανομησε. Το βρισκεις και αυτο λαθος? Η δεν πρεπει να κανουμε καταγγελιες και να αφηνουμε την ανομια να μενει? Επισης πολυ βολικα θυμασαι πως δεν ηταν μονο Η μερσεντες που πιεζε σε αυτη τη κατευθυνση. Για το συστημα DAS δεν ηταν παρανομο οπως πολλοι λετε εδωπερα ηταν και που δεν ειχε προβλεπτει απο τους κανονισμους και καθως η τεχνολογια ηθελε μηνες θα συνετριπτε τον ανταγωνισμο. Για τις δοκιμες με τα λαστιχα εχεις δικιο ηταν μεγαλο πλεονεκτημα και παρα πολλα χλμ δοκιμων. Δεν βλεπω να λες για τις ευκαμπτες πτερυγες της Ρεντμπουλ κατι. Για τον διπλο διαχυτη της brawn για τα ηλεκτρονικα συστηματα της benetton για τις αναρτησεις της williams. ΠΑΝΤΑ θα υπαρχουν ομαδες που βρισκουν κατι που ειναι στα ορια του κανονισμου Η δεν εχει προβλεφτει απο τον κανονισμο. Για να σε προλαβω φιλος της Μκλαρεν ειμαι. Και η Φερραρι εχει κανει φοβερες παρανομιες και η Μερσεντες εχει κανει lobbying αλλα η Ρεντμπουλ τα εχει κανει ολα. Ειναι μακραν οτι χειροτερο σε ομαδα και team (Μαρκο, Χορνερ,Μαξ). Αν δε θες να το δεις δικαιωμα σου ειναι. Αλλα να παραθετεις γεγονοτα.
Ocelotos
Αρχικά το τι σπαταλάει κάθε ομάδα και που, είναι δικό της θέμα. (Μπορούσε να γίνει και αλλιώς, όχι δεν τα φτάνω εγώ ποτέ, θα τα χαλάσω στους άλλους, γιατί στην ουσία αυτό έγινε.) Εγώ δεν είδα να έχει πλεονέκτημα από τα μπόνους η Ferrari τόσα χρόνια. Πάτο είναι και εκεί θα παραμείνει. Ακόμα ψάχνει κατασκευαστών και οδηγών. Επίσης τι σημαίνει διεκδικουσαν το πρωτάθλημα και η Φερράρι παρανόμησε? Η Mercedes το 2019 είχε νόμιμο το μονοθέσιο της θέλεις να μου πεις? Σωστά? (Ξαναδιάβασε λίγο για το περί του DAS και ανάτρεξε στους κανονισμούς περί το σύστημα διεύθυνσης) Επίσης, να σου θυμίσω πως οι αεροτομές που αναφέρεις για την red bull, ήταν στο όριο. (Επειδή δεν κατάφερε η Mercedes να βρεί απόδοση πάνω στο ίδιο κομμάτι, πίεσε, καλά έκανε, μπράβο της και ήρθαν αλλαγές κανονισμών για της εύκαμπτες αεροτομές. Όσο για τα πιο παλιά που αναφέρεις, τα έχω ξαναπεί σε παλαιότερη απάντηση σε σχόλιο. Συμφωνώ οτι πάντα θα υπάρχουν ομάδες που θα παρανομούν. Αυτό δεν θα σταματήσει ποτέ. Ξέρεις όμως πόσο κακό και άσχημο δείχνει τους τηλεθεατές στην Mercedes να είχε επιτραπεί τα πάντα και τώρα στην red bull να τις κόβουν τα φτερά. Ξέρεις πόσο άσχημο θα είναι αύριο, μεθαύριο σε μια McLalen να συμβεί το ίδιο ή στην Αlpine ή σε όποια ομάδα? Πρέπει όλοι να έχουν την ίδια αντιμετώπιση, οι ποινές να ισχύουν για όλους το ίδιο και οι κανόνες να μην αλλάζουν στα μέσα της χρονιάς για το όνομα καμίας ομάδας. Ξέρεις τι βλέπεις πλέον....εκατομμύρια να αλλάζουν χέρια κάτω από τραπέζια και εκτός πίστας.
C.N.P.
Τα extra λεφτά που έπαιρνε δώρο η Ferrari τα έκανε πρωταθλήματα την εποχή Σουμαχερ όπως και το 2007 και το 2008 καθώς και ανταγωνιστική τις επόμενες περιόδους που δεν έπαιρνε πρωτάθλημα. Σε κάθε περίπτωση δεν σου φταίει η Μερσεντες που έκανε καλύτερη δουλειά. Από την μία μου λες παράνομο το Das αλλά τα Flexi Wings που κατέβαιναν εκτός ορίων δεν είναι παράνομα. Εκεί τα βαφτίζεις τρύπες κανονισμών. Όταν η Μακλαρεν έβγαλε το F-Duct όλοι πέσανε και της το εξαφάνισαν σε ένα χρόνο και 2 χρόνια μετά βλέπουμε το S duct σε Φερραρι και Μερσεντες που έκανε το ίδιο πράγμα αλλά αυτό δεν ήταν παράνομο. Να θυμίσω τον κινητήρα από βιρρυλιο που απαγόρεψαν στην Μακλαρεν μπας και πάρει ο Σουμαχερ πρωτάθλημα πίσω στο 2000 και πόσες άλλες καινοτομίες του Άντριαν Νιουι. Το γεγονός ειναι ότι αυτό πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει. Εφόσον η Ρεντ Μπουλ παράνομη σε να τιμωρηθεί παραδειγματικα.
C.N.P.
Στο τέλος της ημέρας είμαι της άποψης ότι οι παρανομίες πρέπει να τιμωρούνται. Επειδή είχε αηδιαστική ασυλία στο παρελθόν η Φερραρι, μετά η Ρεντ Μπουλ και μετά η Μερσεντες δεν σημαίνει ότι πρέπει αυτό να συνεχίζεται στον αιώνα τον απαντά αλλιώς να το κλείσουμε το μαγαζί.
C.N.P.
Από το σχόλιο που μόλις έκανες φαίνεται πόσο καινούριος είσαι και μου επιβεβαιώνεις για ακόμα μια φορά ότι έχει διμηουργηθει μια τοξική fanbase της Red Bull. Μάθε αγαπητέ ότι δεν με απασχολεί ούτε η Red Bull ούτε η Mercedes. McLaren από το 1988 είμαι και για να δεις πόσο νέος είσαι μήπως θυμάσαι την Ferrari International Assistance η τον κ. Jean Pierre Ballestre? Μήπως τον Max Mosley? Μήπως τις δηλώσεις του Eccleston ότι βοηθούσαν την Φερραρι να πάρει το πάνω χέρι? Την βεντέτα Max Mosley vs Ron Dennis? Εσύ που μιλάς για Mercedes ξέρεις ότι το μεγαλύτερο σκάνδαλο ήταν η Φερραρι από το 1990? Το γεγονός είναι ότι τα λάθη και οι ατιμωρησίας που έγιναν στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι πρέπει όλοι να παρανομούν..
Ocelotos
Τελικά έχει πολύ πλάκα όταν πιέζεται κάποιος και ξαφνικά αφήνει τον φανατισμό στην άκρη και γίνεται αντικειμενικός. Στα σχόλιά σου απ'οτι βλέπω, τόσο εσύ όσο και μερικοί άλλοι λέτε και ξαναλέτε για το πόσο η red bull έκλεψε το πρωτάθλημα, για το budget cap και το πόσο τοξικός είναι ο Ολλανδός και και οι fan του. Ξέρεις τι δεν είδα όμως??? Δεν είδα πουθενά να λες ναι μεν η Ρεντ Μπουλ, αλλά και οι άλλοι...μην το παίρνεις προσωπικά, δεν έχω να χωρίσω τίποτα με κανέναν. Όταν υποστηρίζεις όμως μια ομάδα να μάθεις και να χάνεις και να το αποδέχεσαι επίσης. Προσωπικά, δεν υποστήριξα ποτέ μου καμία ομάδα, γιατί πολύ απλά όλες έχουν παρονομήσει. Δεν έχει έχει σημασία το πόσο, το θέμα είναι οτι το κάνουν. Εγώ υποστηρίζω οδηγούς, άσχετα σε ποια ομάδα είναι. Το ξέρεις και μόνος σου πολύ καλά το ποιος άξιζε να έχει περισσότερα πρωταθλήματα και ποιος λιγότερα. Καλή σου μέρα!
C.N.P.
Καταρχήν μην προσπαθείς να την βγεις από πάνω. Εγώ προσωπικά γράφω για πρώτη φορά βλέποντας το τι πάει να γίνει πάλι καθώς και τα αίσχος σχολια ορισμένων εδώ μέσα που είτε είναι Fanboy της Red Bull είτε Hamilton Haters. Έρχεσαι να μας πεις τι ακριβώς. Οτι εγώ σαν φίλαθλος της Μακλαρεν που με απαυτωσαν ότι πρέπει να αποδεχθώ μετά το Engine gate της Φερραρι που το κουκουλωσαν ότι κακώς διαμαρτυρομαι για το αίσχος που λέγεται Red Bull. Ξέρεις πολύ καλά τι έχει γίνει αυτά τα 2 χρονια και μην το αρνείσαι. Και αν ο Χάμιλτον δεν έπρεπε να είχε τόσα πρωταθλήματα όπως λες τότε ούτε ο Σουμαχερ έπρεπε να έχει.
Ocelotos
Τέλος πάντων, η ουσία είναι μια. Προφανώς και καμία ομάδα δεν είναι τίμια και σωστή. Δεν έχουμε να αναλύσουμε κάτι παραπάνω, δεν είναι δουλειά μας. Εγώ ήθελα να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν άτομα, που ξεκίνησαν να βλέπουν Φ1 πρόσφατα χωρίς να έχoυν γνώση για το τί πραγματικά είναι η F1 και η FIA. Μου αποδέχονται ως φανατικοί μόνο την κυριαρχία της Mercedes και του Hamilton την ίδια στιγμή που η red bull το κάνει με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή με παράνομο μονοθέσιο. Όπως στο παρελθόν το έκανε η Ferrari, η Renault, η ΜcLaren ΚΤΛ. Αυτό μου την σπάει. Γουστάρεις να υποστηρίζεις όποιον θες, καλά κάνεις. Αλλά να είσαι αντικειμενικός. Δεν είδα ποτέ κανέναν να πει εδω μέσα, παιδιά υποστηρίζω mercedes και hamilton, πήρα τόσα πρωταθλήματα, αλλά παρανομήσαμε αρκετά. Κανέναν C.N.P. Kai μην το παίρνεις προσωπικά, αυτό μου έδειξες στο πρώτο σου σχόλιο. Οτι υποστηρίζεις την Merc, τα βάζεις με την Red Bull, λες και η Merc ήταν αθώα.
RED-WHITE EMPIRE 7
Εφόσον έχουν ξεπεράσει το budget cap, αλλά όχι κατά πολύ, ίσως θα έπρεπε αυτό το ποσό να αφαιρεθεί από το budget της επόμενης χρονιάς πχ επί 5 ή επί 10; Έτσι όποιες ομάδες παρανομούν έστω και αν δεν είναι μεγάλο το ποσό, θα έχουν ένα handicap στο budget έναντι των άλλων. Διαφορετικά, αν είναι απλά να πέσει χρηματικό πρόστιμο και τελειώσαμε, κανείς δεν θα διστάσει να το υπερβεί στο μέλλον.