Hyundai και Kia δημιουργούν το δικό τους ψηφιακό οικοσύστημα κινητικότητας

Νίκος Γιαννούλας
Hyundai και Kia δημιουργούν το δικό τους ψηφιακό οικοσύστημα κινητικότητας
Η Hyundai Motor Group επενδύει στη δημιουργία προηγμένων τεχνικών λύσεων και λογισμικού συνδεδεμένων αυτοκινήτων, για να πρωτοστατήσει στη νέα εποχή κινητικότητας.

Ο όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια στρατηγική για τη μετατροπή όλων των αυτοκινήτων του σε «Οχήματα με Βάση το Λογισμικό (Software Difined Vehicles)» έως το 2025. Το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, θα αφορά την ελευθερία της εξ αποστάσεως αναβάθμισης στην απόδοση και στη λειτουργικότητα των οχημάτων, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή.

Η παραπάνω δυνατότητα, με ενημερώσεις λογισμικού Over-The-Air (OTA), θα αφορά όλα τα μοντέλα Hyundai και Kia, σε όλες τις αγορές, έως το 2025 -συμπεριλαμβανομένων αυτών που έχουν ήδη αγοραστεί. Σύμφωνα με τον οδικό χάρτη της εταιρείας, 20 εκατομμύρια οχήματα αναμένεται να εγγραφούν στις ψηφιακές υπηρεσίες Connected Car Services (CCS) του Ομίλου παγκοσμίως, έως το 2025.

Hyundai Software Defined Cars

Το επόμενο βήμα της Hyundai Motor Group θα αφορά στη δημιουργία ενός κορυφαίου, εσωτερικά ανεπτυγμένου Λειτουργικού Συστήματος Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου (ccOS), το οποίο θα προσφέρει στους πελάτες της εξατομικευμένες υπηρεσίες και θα επεξεργάζεται δεδομένα με απίστευτες ταχύτητες.

 

Με βάση το ccOS, θα δημιουργήσει συνεργασίες που βασίζονται σε δεδομένα, με τομείς της βιομηχανίας όπως η εφοδιαστική, η τουριστική και η ψυχαγωγική, με στόχο ένα ανοιχτό οικοσύστημα κινητικότητας.

Συνολικά, ο Όμιλος Hyundai Motor θα επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του το ποσό των 12,8 δισ. δολαρίων μέχρι το 2030. Μεγάλο μέρος αυτής της επένδυσης θα απορροφήσει το Παγκόσμιο Κέντρο Λογισμικού, το οποίο θα έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη συσκευών και λύσεων κινητικότητας που καθορίζονται από λογισμικό.

Hyundai Software Defined Cars

«Με τη μετατροπή όλων των οχημάτων σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό έως το 2025, η Hyundai Motor Group θα επαναπροσδιορίσει πλήρως την έννοια του αυτοκινήτου και θα πρωτοστατήσει στην εγκαινίαση μιας εποχής μετακίνησης που ο άνθρωπος δεν είχε βιώσει ποτέ πριν», δήλωσε ο Chung Kook Park, Πρόεδρος και Επικεφαλής Τμήμα Ε&Α, Hyundai Motor Group.

Τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα θα έχουν τη δυνατότητα να δικτυωθούν και να ενσωματώσουν μελλοντικές λύσεις κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων των Purpose Built Vehicles (PBV), της Advanced Air Mobility (AAM), των robotaxis και των αυτόνομα κινούμενων οχημάτων.

Hyundai Software Defined Cars
Hyundai IONIQ5 Robotaxi.

Μόλις δύο νέες πλατφόρμες από το 2025 και μετά

Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού των οχημάτων της σε «Οχήματα με Βάση το Λογισμικό (Software Difined Vehicles)», η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις διαδικασίες μαζικής παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της κατασκευής, αναπτύσσοντας μόλις δύο νέα πλαίσια για τα μελλοντικά της μοντέλα. Το 2025 λοιπόν, στο πλαίσιο του συστήματος Integrated Modular Architecture (IMA) του Ομίλου, θα λανσαριστούν οι νέες πλατφόρμες με τις επωνυμίες eM και eS.

Η πλατφόρμα eM αναπτύσσεται ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα σε όλες τις κατηγορίες και θα προσφέρει 50% βελτίωση στην εμβέλεια με μία μόνο φόρτιση των μπαταριών σε σύγκριση με τα τρέχοντα EV -δηλαδή περίπου 700 έως 800 χιλιόμετρα αυτονομία. Η πλατφόρμα eM αναπτύσσεται επίσης για να υποστηρίζει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 έως 5 και τις λειτουργίες ενημέρωσης λογισμικού OTA.

Η πλατφόρμα eS του Ομίλου θα παρουσιαστεί με σχεδίαση «skateboard», ιδανική για ηλεκτρικά οχήματα ειδικού σκοπού. Η απόλυτα επίπεδη λογική της εξασφαλίζει μια πλήρως ευέλικτη δομή, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις B2B και να παρέχει εξατομικευμένες λύσεις για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε ένα μεγάλο εύρος μεταφορικών αναγκών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!