Formula 1, Βολφ: «Πολύ μικρή η ποινή της Red Bull»

Το μεγάλο θέμα των ημερών στον κόσμο της Formula 1, δεν είναι άλλο από την παραβίαση του budget cap από τη Red Bull Racing το 2021. Στο πλαίσιο του Grand Prix Μεξικού, γνωστοποιήθηκε πως η αυστριακή ομάδα έλαβε τιμωρία από την FIA που περιελάμβανε χρηματικό πρόστιμο 7 εκατομμυρίων δολαρίων και μείωση στο χρόνο δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD για τους επόμενους 12 μήνες.
Οι πρώτες αντιδράσεις
Τις τελευταίες εβδομάδες οι αντίπαλες ομάδες της Red Bull Racing ζητούσαν απόλυτη διαφάνεια και μεγάλη ποινή για την παραβίαση των οικονομικών κανονισμών. Με την απόφαση της FIA να είναι πλέον επίσημη, ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Τότο Βολφ, θέλησε να σχολιάσει τις συνέπειες που θα έχει στην ομάδα του Μίλτον Κινς.
«Η ποινή για εμάς είναι πολύ μικρή. Για τη δική τους πλευρά ίσως να μοιάζει μεγάλη ποινή. Πιστεύω πως οποιαδήποτε μείωση χρόνου στην αεροδυναμική σήραγγα θα έχει συνέπειες. Σε αυτό το χρονικό σημείο είναι δύσκολο να πούμε πόσο μεγάλες θα είναι. Πιστεύω σε απόλυτους αριθμούς, τα 7 εκατομμύρια δολάρια πρόστιμο είναι ένα μεγάλο ποσό. Αλλά κοιτώντας τη μεγαλύτερη εικόνα αναφορικά με τη Red Bull, την επένδυση που κάνουν στον τομέα των κινητήρων και στην ίδια την ομάδα, τότε βλέπουμε πως δεν είναι μεγάλο ποσό», ανέφερε ο Αυστριακός στο motorsport.com.
Οι κανόνες είναι για όλους
Σε ερώτηση που του τέθηκε σχετικά με το πώς εξέλαβε τις εξηγήσεις που έδωσε ο Κρίστιαν Χόρνερ επί του θέματος, ο Βολφ απάντησε: «Συνολικά 9 ομάδες συμμορφώθηκαν με τους κανονισμούς κι έμειναν κάτω από το όριο δαπανών. Είμαστε σε ένα σπορ που υπάρχουν οριακά κέρδη απόδοσης, όλα τα άλλα είναι φλυαρίες. Δεν υπάρχει κανένας ελαφρυντικός παράγοντας».
Επιπλέον ο 50χρονος πιστεύει ότι η ποινή της RBR θα γίνει παράδειγμα προς αποφυγή: «Όσον αφορά το αποτέλεσμα των ποινών, πιστεύω πως θα αποτρέψουν κάτι τέτοιο στο μέλλον. Η μεγαλύτερη συνέπεια μπορεί να είναι η ζημιά στη δημοφιλία μιας ομάδας και καμία δεν θα ήθελε να βρεθεί στη θέση αυτή γιατί ζούμε σε έναν κόσμο διαφάνειας και συμμόρφωσης με τους κανονισμούς. Οι μέτοχοι ή οι εταίροί μας απαιτούν συμμόρφωση με τους κανόνες και από στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό δεν ισχύει πλέον για τους εμπλεκόμενους».
Τα εύσημα στην FIA
Από την έκβαση της όλης ιστορίας, ο Βολφ κρατά και αρκετά θετικά: «Αυτό που θεωρώ θετικό είναι η ισχυρή αστυνόμευση. Δεν κρύφτηκε τίποτα κάτω από το χαλί. Η FIA έμεινε πιστή στη διαδικασία της. Νομίζω ότι παρόλο που η διοίκηση έχει τεθεί σε λειτουργία εδώ και μόνο 10 μήνες, είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπουμε τα πράγματα να εκτελούνται. Άσχετα αν πρόκειται για μικρή ή μεγάλη παράβαση, πρόκειται για μία παράβαση των κανονισμών κι έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται».
Από τη μεριά της, η Mercedes έχει στραμμένη την προσοχή της στο 2023, όπου σκοπεύει να επιστρέψει στην κορυφή της Formula 1.
Φωτογραφίες: Mercedes, Redbullcontentpool.com
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Aris_82
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί…Αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι ο συγκεκριμένος είναι μια επικοινωνιακή ιδιοφυΐα. Κατάφερε να μην μιλάει κανείς για την απόλυτη αποτυχία της ομάδας του και να μιλάμε για 400.000$ Φυσικά με την υποστήριξη της πρώην συμβούλου του και υπαλλήλου της Mercedes AMG η οποία έχει ηγετική θέση πια στην FIA.
Nick_F19
Όλο γλυκες για την FIA!! Τι να έχει πάρει η Mercedes για την νέα χρονιά...??
Κ.Μ
Μην κλαίς Τότο. Τουλάχιστον τιμωρήθηκαν. Σε άλλους τα παράνομα μέρη τα προσφωνουν καινοτομίες....
Nataletenatagrafetai
Αλλοι πουλανε τα σχεδια για το μονοθεσιο τους σε ομαδες (Φορς Ιντια + Αστον Μαρτιν) κ δεν κουνιεται φυλλο κτλ. Κ μιλανε κιολας για παρανομιες κ τιμωριες. Εχει πλακα ειδικα ο Τοτο μεγαλη.
Aris_82
Πολύ σωστό. Όπως επίσης κανείς δεν σχολιάζει το γεγονός ότι ο ίδιος έχει ονομαστικά το 2% των μετόχων άλλης ομάδας και η εταιρεία της γυναίκας του μεγάλος χορηγός σε δεύτερη ομάδα του paddock.