Formula 1: To «μεγάλο Νο1» του Φερστάπεν που... εκνεύριζε τον Χάμιλτον
Φινάλε σεζόν όπως εκείνο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, είναι σαφές πως όχι απλά δεν θα ξεχαστούν αλλά θα αποτελούν θέμα συζήτησης για αρκετά χρόνια ακόμα. Οι αμφιλεγόμενες αποφάσεις του τότε διευθυντή αγώνα, Μάικλ Μάσι, άλλαξαν τις ισορροπίες και οδήγησαν σε ένα τέλος σεζόν βγαλμένο από το πιο συναρπαστικό σενάριο του Χόλιγουντ.
Παρά τους προφανείς λόγους για τους οποίους όλοι οι εμπλεκόμενοι στο σπορ (F1, FIA, ομάδες κτλ) ήθελαν ένα συγκλονιστικό φινάλε αλλά και τα αδιανόητα οφέλη που αυτό έφερε σε νικητής αλλά και χαμένους, κανένας δεν αδικεί τον Λιούις Χάμιλτον που ένιωσε αγωνιστικά αδικημένος αφού σε εκείνον τον αγώνα, είχε ξεκάθαρα το πάνω χέρι.
That extraordinary final lap of the 2021 title race in full 😮#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/kknTMDfpAF
— Formula 1 (@F1) December 12, 2021
Αφήνοντας στην άκρη την ατέρμονη συζήτηση για το δίκαιο/άδικο και το σωστό/λάθος εκείνου του αγώνα, είχε ενδιαφέρον η απάντηση του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή σχετικά με τη χειρότερη συνέπεια όσων συνέβησαν στη Γιας Μαρίνα.
«Δεν ήταν εύκολο να παραταχθώ στο φετινό grid μετά από όσα είχαν γίνει. Αυτό που με ενοχλούσε περισσότερο ήταν εκείνο το μεγάλο, άσχημο, νούμερο 1, που βρισκόταν στο μονοθέσιο του Φερστάπεν, ήταν όσο μεγάλο μπορεί να το κάνει κανείς», είπε με δόσεις χιούμορ στο Sky Sports o 37χρονος.
«Πλάκα κάνω, τέτοια πράγματα δεν με ενοχλούν όσο νομίζουν κάποιοι. Λένε πράγματα, κάνουν πράγματα ελπίζοντας σε μία αντίδραση από εμένα αλλά εγώ δεν ασχολούμαι με τέτοια πράγματα».
Ο Βρετανός, οι δηλώσεις του οποίου φιλοξενήθηκαν στο planetf1 είπε: «Δεν ήταν εύκολο να τρέχω φέτος μετά από όσα έγιναν. Ειδικά με αυτό το μεγάλο, άσχημο Νο1 στο μονοθέσιό του, που ήταν όσο πιο μεγάλο γινόταν. Πλάκα κάνω, αυτά δεν με επηρεάζουν όσο νομίζει ο κόσμος. Θα πουν πράγματα και θα κάνουν πράγματα ελπίζοντας σε κάποια αντίδραση αλλά είμαι χαλαρός, δεν με ενδιαφέρουν τέτοια πράγματα».
Στη συνέχεια, ο οδηγός της Mercedes-AMG Petronas αναφέρθηκε σε όσα τον βοήθησαν να συνεχίσει: «Δεν περίμενα τι θα ακολουθούσε σε ότι αφορούσε στη στήριξη που είχα από το κοινό και το σπορ αλλά ειδικά από τους θαυμαστές μου. Όλη την αγάπη που εισέπραξα».
Όλα αυτά σε μία δύσκολη σεζόν για τον Χάμιλτον που παρότι ήλπιζε να πάρει το αίμα του πίσω, ήταν δέσμιος της προβληματικής W13 E Performance. Ως αποτέλεσμα, έμεινε για πρώτη φορά στην καριέρα του στη Formula 1 δίχως νίκη στο ενεργητικό του. Και η έκτη θέση του στην τελική βαθμολογία του 2022, ήταν η χειρότερη που είχε καταλάβει από το 2007 όταν και έκανε ντεμπούτο στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο οδηγός από το Στίβενεϊτζ της Αγγλίας, έχει συμβόλαιο με τα «ασημί βέλη» και για το 2023 αλλά παρότι σε μερικές εβδομάδες κλείνει τα 38, ετοιμάζεται να υπογράψει επέκταση.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool, Mercedes-AMG Petronas, Pirelli
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!