Formula 1: Ο Βολφ μιλάει για τον Λάουντα και συγκινεί
Ένας εκ των ενορχηστρωτών της κυριαρχίας της Mercedes-AMG στην υβριδική εποχή της Formula 1 ήταν ο Νίκι Λάουντα. Ο Αυστριακός πήγε στη γερμανική ομάδα το 2012 και έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στο να πείσει τον Λιούις Χάμιλτον να υπογράψει σε αυτή για την επόμενη χρονιά.
Το 2013 πήγε στη Mercedes ο Τότο Βολφ και τα χρόνια που ακολούθησαν ήρθε πολύ κοντά με τον Λάουντα. Οι δυο τους έγιναν εξαιρετικοί φίλοι και έχτισαν μια πολύ δυνατή συνεργασία, σε μία περίοδο που κέρδιζαν το ένα πρωτάθλημα μετά το άλλο.
Ο Λάουντα έφυγε από τη ζωή στις 20 Μαΐου του 2019, λίγες ημέρες πριν το Grand Prix του Μονακό. Τον αγώνα κέρδισε ο Χάμιλτον, ο οποίος χρησιμοποίησε ένα κράνος αφιερωμένο στον Αυστριακό.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, μίλησε για τον αγαπημένο του φίλο στο podcast της Formula 1 με τίτλο «Beyond the Grid»: «Πρωτίστος, θέλω να πω πως μου λείπει σαν φίλος. Περνάγαμε πολύ χρόνο μαζί, στα αγωνιστικά τριήμερα, στο δείπνο τα βράδια. Συζητούσαμε για την καθημερινότητά μας και για οικογενειακά ζητήματα. Αυτός ο φίλος έφυγε. Είναι σαν ένα μέρος μου στη Formula 1 να έχει φύγει. Τον σκέφτομαι κάθε μέρα. Ειδικά τη σεζόν που μας πέρασε».
Παρά την πτώση από την κορυφή το 2022 και την άσχημη κατάσταση στην οποία βρέθηκε η Mercedes, ο Βολφ πιστεύει πως η πρόκληση της επιστροφής στις νίκες θα ήταν κάτι που ο Λάουντα θα απολάμβανε: «Λάτρευε το σπορ. Όταν τα πράγματα ήταν πολύ εύκολα για εμάς, βαριόταν. Όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα, τότε ήταν που έβγαινε προς τα έξω η αποφασιστικότητά του. Έλεγε συνεχώς τι μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε; Ήταν πολύ καλός στο να απλοποιεί πράγματα. Είναι κάτι το οποίο έχω μάθει να εφαρμόζω, να μην κάνω υπερβολικές σκέψεις».
Πριν από μερικές εβδομάδες, ο δρόμος που οδηγεί στο εργοστάσιο της Mercedes στο Μπράκλεϊ, μετονομάστηκε σε «Οδό Νίκι Λάουντα». Παρά το γεγονός πως ο Βολφ πιστεύει πως ήταν μια εξαιρετική ιδέα, ο 50χρονος γνωρίζει πως κάτι τέτοιο θα προκαλούσε γέλια στον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.
«Θέλω να δώσω τα εύσημα στον Μπράντλεϊ Λορντ και την ομάδα μάρκετινγκ για την ιδέα αυτή. Κάναμε τα δικά μας αστεία γύρω από αυτό γιατί ξέρουμε πως ο Νίκι θα το γελοιοποιούσε. Θα μας ρώταγε τι είναι αυτά που κάνουμε γιατί δεν ενδιαφέρει κανέναν. Ήταν ένας ωραίος τρόπος να θυμόμαστε ποιος ήταν ο Νίκι», πρόσθεσε ο Βολφ.
Φωτογραφίες: Mercedes
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!