Νέα BMW i7: Πρώτη φορά στην Ελλάδα
Ακόμα και κάτω από τον επιβλητικό όγκο της Ακρόπολης στην Αθήνα, τα σχεδόν 5,4 μέτρα του μήκους της νέας BMW i7 δεν κρύβονται. Ούτε και τα 3,21 μέτρα του μεταξονίου, τα οποία πλέον χαρακτηρίζουν όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.
Η μεγαλύτερη λοιπόν 7άρα στην ιστορία του μοντέλου λανσάρεται για πρώτη φορά ως αμιγώς ηλεκτρική και επίσης για πρώτη φορά η αμιγώς ηλεκτρική προηγείται στην Ευρώπη όλων των υπολοίπων, με τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Κορυφαία σε όλα η BMW i7
Όπως και σε κάθε μια από τις έξι προηγούμενες γενιές της, η i7 που είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά στη σκιά του ιερού βράχου στο τέλος του Ιανουαρίου, ενσωματώνει κάθε νέα και καινοτόμο τεχνολογία σε μηχανικά, ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά μέρη, που διαθέτει στη φαρέτρα του το γερμανικό εργοστάσιο.
Κατ' αρχάς η έβδομη γενιά της κορυφαίας λιμουζίνας γυρίζει την πλάτη της στο αισθητικό παρελθόν του μοντέλου και λανσάρεται με τη νέα υπογραφή που αρχικά είδαμε στη σειρά 4, την τεράστια μάσκα με τα ευμεγέθη «νεφρά», σε ασημί ή μαύρο χρώμα ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού. Ταυτόχρονα, η φωτιστική υπογραφή εμπρός είναι πλέον οριζόντια και δύο επιπέδων, με τα φώτα ημέρας επάνω και τα διασταυρώσεως και πορείας σε ένα κοινό σύνολο χαμηλότερα.
Στο πίσω μέρος, τα ευρύτατα και στενά φωτιστικά σώματα κλέβουν τις εντυπώσεις του όγκου, εξασφαλίζοντας ένα ιδιαίτερα κομψό αποτέλεσμα. Συνολικά η σχεδίαση του αυτοκινήτου, παρά τις μεγάλες διαστάσεις, έχει μια αξιοθαύμαστη ισορροπία που κρύβει τον όγκο και αναδεικνύει μια εκλεπτυσμένη σιλουέτα.
Ψηφιακή πανδαισία και πολυτέλεια εντός της BMW i7
Εσωτερικά, η αύξηση του μεταξονίου έχει δημιουργήσει δύο πίσω θέσεις εξαιρετικά άνετες, με δυνατότητα ρύθμισης των πίσω καθισμάτων, όπως και του κλιματισμού σε δύο ζώνες. Αυτό όμως που κλέβει την παράσταση είναι η κινηματογραφική οθόνη ultra-HD διαγωνίου 31,3 ιντσών, η οποία αναπτύσσεται προς τα κάτω από την οροφή του αυτοκινήτου. Οι δύο πίσω επιβάτες, έχουν χειριστήρια σε μέγεθος smartphone στις πόρτες, για να μπορούν να χειρίζονται όλες τις δυνατότητες του συστήματος ψυχαγωγίας.
Η πολυτέλεια ξεχειλίζει τόσο από την επιλογή των υλικών, όσο επίσης από τον εντυπωσιακό εξοπλισμό και την προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Ξεχωρίζουν το ψηφιακό ταμπλό με την κυρτή οθόνη BMW Curved Display, η λειτουργία Manoeuvre Assistant για αυτοματοποιημένη στάθμευση και ελιγμούς και το Head-Up Display με τη λειτουργία Augmented View (επαυξημένη θέαση), που είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά.
Το σύστημα πολυμέσων με την τελευταία γενιά του BMW Operating System 8 και την καινοτόμα BMW Interaction Bar, ενσωματώνει επίσης τις βελτιωμένες δυνατότητες του BMW Intelligent Personal Assistant, δηλαδή τη δυνατότητα επικοινωνίας του οδηγού και των επιβατών με το αυτοκίνητο, μέσω φωνητικών εντολών.
Το λανσάρισμα της ηλεκτρικής i7 γίνεται με την έκδοση xDrive60. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 544 ίππους και ροπή 745 Nm. Η μεγάλη μπαταρία των 101,7 kWh προσφέρει αυτονομία έως 625 χλμ. Μέσω ταχυφορτιστή 195 kW, η διαδικασία φόρτισης 10-80% διαρκεί 34 λεπτά, ενώ σε 10 λεπτά μπορεί να ανακτηθεί ενέργεια για περίπου 170 χιλιόμετρα.
Η BMW i7 παραμένει driver's car
Σύμφωνα με την BMW, ακόμα και η σειρά 7 οδηγείται κατά βάση από τους ιδιοκτήτες της, οπότε οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά παίζουν σημαντικό ρόλο. Τα 100 χλμ/ώρα έρχονται από στάση σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ/ώρα. Θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις της i7, με κορυφαία την M70 xDrive, η οποία θα ξεπερνά σε ισχύ τους 600 ίππους και σε ροπή τα 1.000 Nm!
Για κορυφαία άνεση αλλά και αίσθηση οδήγησης, η i7 διαθέτει στάνταρ αερανάρτηση τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, με ρυθμιζόμενα χαρακτηριστικά απόσβεσης τόσο αυτόματα, όσο και κατ' επιλογήν του οδηγού.
BMW i7 με μόλις...
162.150 ευρώ ή 154.150 ευρώ με το όφελος της κρατικής επιδότησης του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 2. Προφανώς το αυτοκίνητο αυτό δεν αφορά το ευρύ κοινό, ωστόσο το κόστος του με βάση το μέγεθος, τις επιδόσεις, την πολυτέλεια και τον εξοπλισμό μόνο ως λογικό μπορεί να θεωρηθεί και σε αυτό συμβάλλει η κατά πολύ μικρότερη επιβάρυνση φόρων και ειδικά του Τέλους Ταξινόμησης, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις που θα ακολουθήσουν προς το τέλος του έτους. Όπως και τα προηγούμενα μοντέλα της Σειράς 7, η νέα ναυαρχίδα της BMW θα κατασκευάζεται στο Ντίνγκολφινγκ της Γερμανίας, οπότε ο ιδιοκτήτης της μπορεί να περηφανεύεται ότι δεν είναι μόνο designed, αλλά και made in Germany.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!