WRC – Ράλλυ Σαρδηνίας: Μάχη στο δέκατο του δευτερολέπτου (vid)
Σε μία συγκλονιστική μονομαχία για δύο εξελίχθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, με τον καιρό να παίζει κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της. Εσάπεκα Λάπι και Σεμπαστιέν Οζιέ εναλλάσσονταν στην κορυφή της γενικής κατάταξης, με τον οδηγό της Hyundai Motorsport να κλείνει την ημέρα πρώτος, με διαφορά μόλις ενός δεκάτου του δευτερολέπτου!
Οζιέ εναντίον Λάπι
Ο Φινλανδός είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή, το απόγευμα της Πέμπτης, όμως ο Οζιέ ξεκίνησε δυναμικά το σκέλος της Παρασκευής. Ήταν ταχύτερος και πήρε τα ηνία, αν και ο πρώην teammate του στην Toyota απάντησε, ανακτώντας την κορυφή της γενικής.
Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιβλήθηκε στην τελευταία δοκιμασία του πρωινού loop, τη μήκους 49.9 χιλιομέτρων “Monte Lerno” και κατάφερε να ξεφύγει, ανοίγοντας διαφορά 16 δευτερολέπτων. Ωστόσο, στα δεύτερα περάσματα από τις ΕΔ η πλοκή του έργου ήταν διαφορετική.
To i20 N Rally 1 πήρε φόρα, κέρδισε την ΕΔ5, μειώνοντας τη διαφορά στα 8.7 δευτερόλεπτα, πλησίασε ακόμα περισσότερο στην ΕΔ6 και συγκεκριμένα στα 6.7 και στο δεύτερο πέρασμα στην μαραθώνια ειδική, κατάφερε να ανακτήσει την πρωτιά! Έστω και για ένα δέκατο του δευτερολέπτου!
Μικρά και μεγάλα προβλήματα
Παρά τα προβλήματα με το χειρόφρενο του i20 N, ο Νεβίλ είναι τρίτος και 18 δευτερόλεπτα μακριά. Για την τέταρτη θέση έχουμε επίσης μάχη στα δέκατα, με τον Κάλε Ροβάνπερα να είναι οριακά μπροστά από τον ομόσταβλό του στη Toyota Gazoo Racing, Τακαμότο Κατσούτα.
Ο Φινλανδός ήταν πιο πίσω αλλά κέρδισε έδαφος στην πορεία, ενώ ο Ιάπωνας βγήκε εκτός σε μία αριστερή καμπή και χτύπησε σε βράχο, δίνοντας δουλειά στους μηχανικούς του στο σέρβις.
Ένα κλαταρισμένο ελαστικό εμπρός δεξιά καθυστέρησε το τέταρτο Yaris Rally1 του Έλφιν Έβανς ενώ ο Όιτ Τάνακ είναι έβδομος, τέσσερα δευτερόλεπτα πίσω από το Ουαλό. Ο Εσθονός της M-Sport προδόθηκε από την αντλία καυσίμου του Puma Rally 1 και έχασε πολύ έδαφος.
O Ντάνι Σόρντο έκανε τούμπες με το Hyundai στην ΕΔ4 αλλά συνεχίζει στη δωδέκατη θέση ενώ αντίθετα, ο Πιερ Λουί Λουμπέ αποτελεί “θύμα” του σκέλους. Αρχικά πήρε ποινή 3 λεπτών όταν δεν μπορούσε να βάλει σχέσεις στο κιβώτιο στην ΕΔ5 ενώ στην ΕΔ7 έστειλε το Puma του σε χαντάκι.
Η κατάταξη
1. Λάπι/Φερμ, Hyundai i20 N +1h 31m 48.8s
2. Οζιέ/Λαντέ, Toyota GR Yaris +0.1s
3. Νεβίλ/Βίνταγκε, Hyundai i20 N +18.6s
4. Ροβάνπερα/Χάλτουνεν, Toyota GR Yaris +46.1s
5. Κατσούτα/Τζόνστον, Toyota GR Yaris +47.4s
6. Έβανς/Μάρτιν Toyota GR Yaris +1m 5.6s
Η επόμενη ημέρα
Το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας περιλαμβάνει συνολικά 19 ειδικές διαδρομές. Οι οκτώ από αυτές διεξάγονται στο σκέλος του Σαββάτου, που μοιράζονται σε δύο loop και απλώνονται σε συνολικά 133.62 χιλιόμετρα.
Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!