WRC – Ράλλυ Χιλής: Δυναμικό ξεκίνημα για Τάνακ (vid)

Πάνος Σεϊτανίδης
WRC – Ράλλυ Χιλής: Δυναμικό ξεκίνημα για Τάνακ (vid)
O οδηγός της M-Sport Ford προηγείται μετά το τέλος του σκέλους της Παρασκευής.

Σε μία ημέρα με ανακατατάξεις και συγκινήσεις, ο Όιτ Τάνακ ολοκλήρωσε τις ειδικές με προβάδισμα 4.2 δευτερολέπτων, ελπίζοντας πως ήρθε η ώρα για τη δεύτερη φετινή νίκη του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ!

Όλα αυτά στη Χιλή, που φιλοξενεί τον ενδέκατο από τους δεκατρείς-γύρους της σεζόν, σε ένα ράλλυ που επέστρεψε μετά από τέσσερα χρόνια στο καλεντάρι.

Ανώμαλη προσγείωση, εκ νέου απογείωση

Ο Εσθονός ξεκίνησε δυναμικά στη Χιλή, ωστόσο μία ανώμαλη προσγείωση πλήρωσε την ανάρτηση του Puma Rally1 της M-Sport Ford ενώ επηρέασε αρνητικά και τη λειτουργία του τούρμπο.

 

Ωστόσο, η σωστή επιλογή ελαστικών για το απογευματινό loop όπου ο Τάνακ επέλεξε μαλακά Pirelli, του έδωσε πλεονέκτημα. Ο πρωταθλητής του 2019 κέρδισε σταδιακά έδαφος έναντι των Έλφιν Έβανς (Toyota) και Τεέμου Σούνινεν (Hyundai) που είχαν διαδοχικά βρεθεί στην κορυφή της γενικής κατάταξης και με κερδισμένες τις τρεις από τις έξι ειδικές της ημέρας, τοποθέτησε εαυτόν στην πρώτη θέση.

Η μάχη θα ενταθεί

Ο Σούνινεν παραμένει μόλις 4 δευτερόλεπτα μακριά ενώ το τρίο των Έλφιν Έβανς, Τιερί Νεβίλ (Hyundai) και Κάλε Ροβάνπερα (Toyota), έχανε έδαφος καθώς ήταν οι πρώτοι που έβγαιναν στους δρόμους.

Ειδικά ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, είχε κι ένα λάθος στην τελευταία ειδική της Παρασκευής που τον έφερε πέμπτο. Θυμίζουμε πως στη μάχη του τίτλου, έχει προβάδισμα 33 βαθμών έναντι του Έβανς και χρειάζεται απλά μία όγδοη θέση για να πάρει τον τίτλο.

Τούμπες και θρύψαλα

Δύο οδηγοί είχαν άσχημες εξόδους που τους στοίχισαν σημαντικά. Ο πρώτος ήταν ο Εσαπέκα Λάπι που βρήκε σε ένα τσιμεντένιο τοιχίο στην εσωτερική μίας αριστερής στροφής λίγο πριν το φινάλε της εναρκτήριας ειδικής διαδρομής, με αποτέλεσμα τις… τούμπες που κατέστρεψαν το i20 N.

Όσο για τον Γάλλο Πιερ-Λουί Λουμπέ, είχε την ίδια μοίρα στην τελευταία ειδική του πρωινού loop κι ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση της γενικής. Ευτυχώς τα πληρώματα δεν τραυματίστηκαν.

Η κατάταξη μετά το πρώτο σκέλος

1 Τάνακ/Γιαρβεόγια (Ford Puma Rally1) 58m43.7s
2 Σούνινεν/Μάρκουλα (Hyundai i20 N Rally1) +4.2s
3 Έβανς/Μάρτιν (Toyota GR YARIS Rally1) +12.7s
4 Νεβίλ/Βίνταγκε (Hyundai i20 N Rally1) +27.7s
5 Ροβάνπερα/Χάλτουνεν (Toyota GR YARIS Rally1) +38.7s
6 Κατσούτα/Τζόνστον (Toyota GR YARIS Rally1) +45.6s
7 Μουνστέρ/Λούκα (Ford Puma Rally1) +1m38.4s
8 Πατζάρι/Μάλκονεν (Škoda Fabia RS Rally2) +2m09.6s
9 Σόλμπεργκ/Έντμοντσον (Škoda Fabia RS Rally2) +2m22.9s
10 Χέλερ/Αλέντε (Ford Puma Rally1) +2m29.3s

Τι ακολουθεί

Το σκέλος του Σαββάτου είναι και το μεγαλύτερο σε μήκος στο φετινό Ράλλυ Χιλής. Περιλαμβάνει δύο loop τριών ειδικών διαδρομών, που απλώνονται σε 154 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Η δράση είναι νότια της Κονσεψιόν, με φόντο τον ειρηνικό ωκεανό, σε διαδρομές που ως επί το πλείστον είχαν χρησιμοποιηθεί και το 2019, στην προηγούμενη επίσκεψη του WRC στη Χιλή.

Φωτογραφίες: Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!