Πρώτη μοτοσικλέτα με υδρογόνο από την Kawasaki
Πριν από μερικές εβδομάδες η κοινοπραξία HySE (Hydrogen Small mobility & Engine technology) των Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki και Toyota που αφορά την έρευνα και εξέλιξη τεχνολογιών υδρογόνου σε κινητήρες εσωτερικής καύσης παρουσίασε το πρώτο ολοκληρωμένο όχημα. Πρόκειται για ένα buggy το οποίο ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα της Yamaha και χρησιμοποιούσε ως καύσιμο το υδρογόνο.
Με αυτό το όχημα οι κατασκευαστές της HySE θα πάρουν μέρος στο φετινό Ράλλυ Ντακάρ. Η δεύτερη προσπάθεια της κοινοπραξίας έχει να κάνει με μια μοτοσικλέτα η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο Group Vision 2030. Πρόκειται για μια πρωτότυπη Kawasaki H2 HySE η οποία είναι πλήρως λειτουργική και διαθέτει κινητήρα υδρογόνου.
Η μοτοσικλέτα έχει χρησιμοποιήσει ως βάση την H2 SX με έναν κινητήρα τετρακύλινδρο τούρμπο 1.000 κ.εκ. Το καύσιμο που χρησιμοποιείται είναι το υδρογόνο το οποίο έχει αντικαταστήσει την παραδοσιακή βενζίνη, ωστόσο η Kawasaki δεν έχει δώσει καμία επιπλέον πληροφορία για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαδικασία της καύσης.
Στις εικόνες που δημοσιεύτηκαν φαίνεται πως τα δοχεία υδρογόνου είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας, εκατέρωθεν της ουράς. Η Kawasaki ανάφερε ότι στις αρχές του 2024 θα ξεκινήσει τις δοκιμές του πρωτότυπου, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να έχουμε κάτι έτοιμο για παραγωγή πριν το 2030.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!