H Ducati Panigale V2 Superquadro μας αποχαιρετά με συλλεκτική έκδοση (vid)
Οι V2 κινητήρες υπήρξαν το σήμα κατατεθέν των Ducati Superbikes και Supersport, γεννώντας εμβληματικές μοτοσυκλέτες όπως οι 748, 749, 848, 899 και 959, μέχρι το σημερινό Panigale V2. Αυτή η συλλεκτική Panigale, που παράγεται σε περιορισμένη και αριθμημένη σειρά 555 αντιτύπων, είναι ένας φόρος τιμής στον κινητήρα Superquadro, του οποίου η ιστορία ξεκινά με την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου τίτλου Supersport από τον Νικολό Μπουλέγκα.
Ο πρώτος κινητήρας Superquadro δημιουργήθηκε το 2011 για την 1199 Panigale. Το όνομα προέρχεται από την υψηλή αναλογία μεταξύ διαμέτρου και διαδρομής, η οποία στον κυβισμό 1.285 κ.εκ. του επέτρεψε να προσφέρει μια απόλυτη τιμή μέγιστης ισχύος για έναν δικύλινδρο κινητήρα.
Οι τεχνικές λύσεις του δικύλινδρου Superquadro έχουν θέσει νέα πρότυπα. Οι στροφαλοθάλαμοι κατασκευάστηκαν με χύτευση Vacural®, με χιτώνια κυλίνδρων με συμπιεσμένο αλουμίνιο εξοπλισμένα με επίστρωση NikaSil που επέτρεπε τη στερέωση των κεφαλών απευθείας στους στροφαλοθαλάμους. Τα καπάκια της κεφαλής του συμπλέκτη και της αντλίας λαδιού είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο. Όλα αυτά συνέβαλαν στην ανάπτυξη ενός εξαιρετικά συμπαγούς και άκαμπτου κινητήρα, που βασίζεται σε ένα πρωτοφανές μονοκόκ πλαίσιο. Στην περίπτωση της Panigale V2 Superquadro Final Edition, ο Superquadro κινητήρας έχει κυβισμό 955 κ.εκ και αποδίδει 155 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και ροπή 104 Nm στις 9.000 σ.α.λ.
Η μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε από την Drudi Performance μαζί με το Centro Stile Ducati και παραμένει πιστή στη στυλιστική γλώσσα της Ducati, χρησιμοποιώντας τα χαρακτηριστικά χρώματα: λευκό, κόκκινο, μαύρο και γκρι. Η Superquadro διαθέτει τη μοναδικότητα του σχεδίου "φάντασμα" στα πλαϊνά του φέρινγκ, αποτυπώνοντας την ακριβή θέση του κινητήρα, σε γκρι τόνους για να παραμείνει σε δεύτερο πλάνο. Ο σκούρος και ψυχρός τόνος του γκρι ματ του ρεζερβουάρ τονίζει την αντίθεση με τα χρώματα στο φέρινγκ, δίνοντας στη μοτοσυκλέτα έναν μοντέρνο χαρακτήρα.
Η ασφάλεια και ο πλήρης έλεγχος της μοτοσυκλέτας διασφαλίζονται πάντα από τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό της Panigale V2, βασισμένος στη χρήση ενός αισθητήρα αδρανείας 6 αξόνων. Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2 και τέλος Engine Brake Control (EBC) EVO, που βοηθά τη σταθερότητα του Ducati σε ακραίες συνθήκες εισόδου στη στροφή.
Το μονοκόκ πλαίσιο συμπληρώνεται ιδανικά από την ανάρτηση και το αμορτισέρ τιμονιού Öhlins. Τα μαρσπιέ της Rizoma είναι ρυθμιζόμενα, κατασκευασμένα από αλουμίνιο billet. Το εμπρός και το πίσω φτερό, το άκρο του σιγαστήρα, το προστατευτικό της αλυσίδας, το προστατευτικό του καλύμματος του συμπλέκτη, το ψαλίδι και το αμορτισέρ είναι όλα από ανθρακονήματα. Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου. Τέλος, η Panigale V2 Superquadro Final Edition προσφέρεται σε μονοθέσια διαμόρφωση.
Για όσους επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την Panigale V2 Superquadro Final Edition στην πίστα, είναι δυνατό να τοποθετήσουν το κιτ για την αφαίρεση της πινακίδας και των καθρεπτών και την τάπα του ρεζερβουάρ από αλουμίνιο billet, που παραδίδεται μαζί με τη μοτοσυκλέτα, η οποία επίσης είναι ήδη εξοπλισμένη με μονάδα GPS για λήψη δεδομένων DDA.
Όπως κάθε συλλεκτική Ducati, η Panigale V2 Superquadro Final Edition είναι μοναδική και αυτό φαίνεται στην πλάκα του τιμονιού, που εμφανίζεται ο αριθμός μοντέλου. Η μοτοσικλέτα θα συνοδεύεται από πιστοποιητικό γνησιότητας και ένα ειδικό κάλυμμα.
Η Panigale V2 Superquadro Final Edition θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο του 2024.
Photo Credit: Ducati
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!