F1 - H Ferrari αλλάζει τη δομή του τεχνικού τμήματος και στοχεύει σε τίτλους
Λίγες ημέρες μετά το θρίαμβο στο Grand Prix Ιταλίας με τον Σαρλ Λεκλέρ, η Scuderia Ferrari προέβη σε μία σημαντική ανασύνταξη στην τεχνική δομή της. Η ιταλική ομάδα ανακοίνωσε πως ο Λοίκ Σερά θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία στον τομέα του σασί, έχοντας πάρει μεταγραφή από τη Mercedes.
O Γάλλος, είχε υπογράψει συμβόλαιο με τη Ferrari από το καλοκαίρι του 2023, όμως το συμβόλαιό του προέβλεπε μία εκτεταμένη περίοδο υποχρεωτικής άδειας. Ο Σερά θα αναλάβει τα καθήκοντά του στις 10 Οκτωβρίου και θα αναφέρεται στον επικεφαλής των «κόκκινων», Φρεντ Βασέρ.
Magical moments at Monza ✨
— Formula 1 (@F1) September 1, 2024
Here's the moment Charles Leclerc added to his home win in Monaco, with another for Ferrari in Italy 👇#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/d8lWa6o3h2
Στη Mercedes ο Γάλλος θα βρει τον Λιούις Χάμιλτον από το 2025 με τον οποίο γνώρισαν τεράστιες επιτυχίες μαζί όταν ήταν στη Mercedes. Ο Σερά θα αντικαταστήσει τον Ενρίκο Καρντίλε, ο οποίος αποχώρησε πριν από μερικούς μήνες και ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της Aston Martin.
O Σερά γίνεται ένα υψηλόβαθμο πρόσωπο στην τεχνική ηγεσία της Ferrari και θα έχει την ευθύνη για τα εξής τμήματα: τμήμα μηχανικής σασί με επικεφαλής τον Φάμπιο Μοντέκι, τμήμα απόδοσης μονοθεσίου με επικεφαλής τον Μάρκο Αντούρνο, τμήμα αεροδυναμικής με επικεφαλής τον Ντιέγκο Τόντι, τμήμα μηχανολογίας πίστας με επικεφαλής τον Ματέο Τονιάλι, ενώ ο Ντιέγκο Ιοβέρνο θα είναι ο επικεφαλής του τμήματος λειτουργίας σασί και παράλληλα αγωνιστικός διευθυντής.
What a MASTERFUL drive!! @Charles_Leclerc #ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/R2pSVDGXTu
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 1, 2024
Επικεφαλής στο τμήμα κινητήρων θα παραμείνει ο Ενρίκο Γκουαλτιέρι. Ο Ιταλός είναι ένα πολύ σημαντικό μέλος της Ferrari και πρόσφατα έκανε κρούση για την υπογραφή του ο Ματία Μπινότο ώστε να τον πάρει στην Audi.
That one was for you ❤️#ItalianGP #F1 pic.twitter.com/x1h1VZGl00
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) September 2, 2024
Η Ferrari από τεχνικής άποψης στο 2024 ξεκίνησε με μία πολύ καλή βάση και ήταν η δεύτερη ταχύτερη ομάδα στα πρώτα Grand Prix. Ωστόσο οι αναβαθμίσεις της μέσα στη χρονιά δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα κι έτσι η Scuderia έπεσε σε απόδοση. Το πρώτο πακέτο αναβαθμίσεων μετά την αλλαγή πλεύσης στην εξέλιξη ήταν αυτό στην Ιταλία.
Ακούστε την ομάδα του gMotion στο νέο podcast powered by Ford να αναλύει τον αγώνα της Formula 1 στην Ιταλία, ενώ κάνει ένα μίνι-preview του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις
Φωτογραφίες: Scuderia Ferrari Press Office
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!