WRC, Rally Acropolis: Ο Νεβίλ ήταν ο «τελευταίος επιζών» τη 2η ημέρα

Κώστας Παστρίμας
WRC, Rally Acropolis: Ο Νεβίλ ήταν ο «τελευταίος επιζών» τη 2η ημέρα
Τα πληρώματα συνέχισαν να αντιμετωπίζουν το σκληρό πρόσωπο του «Ράλλυ των θεών» και το Σάββατο.

Η δεύτερη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 πρόσφερε αδυσώπητη δράση, με τον Τιερί Νεβίλ της Hyundai να αποφεύγει τα δράματα και να ηγείται της γενικής κατάταξης, ενισχύοντας τις ελπίδες του για τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ο Βέλγος οδηγός κατάφερε να κρατήσει σταθερή απόδοση σε μια ημέρα χωρίς δυνατότητα service, περνώντας από έξι δύσκολες ειδικές διαδρομές. Ο Νεβίλ κατέκτησε προσωρινά τους μέγιστους 18 βαθμούς, με τον ομόσταβλό του στη Hyundai, Ντάνι Σόρντο, να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με διαφορά 53,7 δευτερολέπτων.

Διαβάστε ακόμα
» Πώς διαμορφώνεται (προσωρινά) η βαθμολογία μετά τη 2η ημέρα

Η ημέρα ξεκίνησε με τον Ότ Τάνακ, επίσης της Hyundai, να ηγείται του αγώνα, αλλά τα δύο κλαταρίσματα που υπέστη στην πρώτη ειδική της ημέρας (28,67 χλμ.) τον έριξαν στην τέταρτη θέση, 3 λεπτά και 20,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ. Ο Τάνακ έχασε πολύτιμο χρόνο αλλά κατάφερε να συνεχίσει, αν και με μειωμένες ελπίδες για νίκη. Ο Σόρντο προσωρινά ανέλαβε την πρωτοπορία μετά το πρόβλημα του Τάνακ, αλλά η δική του στιγμή ήρθε όταν χτύπησε έναν βράχο στη 9η ειδική, προκαλώντας κλατάρισμα και ζημιά στο αυτοκίνητό του.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota κατάφερε να ανακάμψει από τα προβλήματα με το turbo που τον είχαν κοστίσει την Παρασκευή και επέστρεψε στη μάχη, φτάνοντας στην τρίτη θέση, αν και παραμένει 1:20.9 πίσω από τον Νεβίλ. Οι ελπίδες του για πρωτάθλημα μειώνονται, αλλά παραμένει στο παιχνίδι, ειδικά μετά τις δυσκολίες του Τάνακ και του Σόρντο.

Δυσκολίες για άλλους οδηγούς

Στη διάρκεια της ημέρας, ο αγώνας δεν ήταν εύκολος ούτε για τους υπόλοιπους οδηγούς. Ο Γκρεγκοάρ Μινστερ της M-Sport κρατούσε την πέμπτη θέση, αλλά έχασε τον έλεγχο και έπεσε σε χαντάκι στη 9η ειδική, αφήνοντας τη θέση του στον ηγέτη της κατηγορίας WRC2, Σάμι Πάγιαρι, ο οποίος βρίσκεται πια στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, 5:06.1 πίσω από τον Νεβίλ.

Ο Ρόμπερτ Βίρβες, επίσης στην κατηγορία WRC2, ακολουθεί τον Πάγιαρι με διαφορά 27,7 δευτερόλεπτα, ενώ η κατηγορία συνέχισε να προσφέρει δράμα, με αρκετούς οδηγούς να χάνουν θέσεις και να αντιμετωπίζουν προβλήματα στις σκληρές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις

Η δεύτερη ημέρα αποδείχθηκε εξαιρετικά δύσκολη και για τον Τακαμότο Κατσούτα, ο οποίος επανήλθε μετά από την έξοδό του την Παρασκευή, αλλά γύρισε και έχασε χρόνο σε μια φουρκέτα στη 10η ειδική, ενώ ο Έλφιν Έβανς της Toyota, που ξεκίνησε την ημέρα έχοντας ανέβει στη 13η θέση από την 30η, υπέστη ατύχημα όταν το GR Yaris του έπεσε σε χαντάκι. Το πλήρωμα των θεατών κατάφερε να τον επαναφέρει, αλλά η Toyota αποφάσισε να αποσύρει το αυτοκίνητο για να το διατηρήσει σε καλή κατάσταση για την Κυριακή.

Ακόμα και ο Τάνακ βρέθηκε κοντά σε μια αντίστοιχη έξοδο, αλλά κατάφερε να το σώσει και να ολοκληρώσει την ειδική μόλις 0.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Οζιέ. Ο Νεβίλ παρέμεινε σταθερός στην προσέγγισή του, αποφεύγοντας τα περιττά ρίσκα και ολοκλήρωσε την ημέρα με προβάδισμα 53,7 δευτερολέπτων από τον Σόρντο.

Ο Βέλγος οδηγός ολοκλήρωσε την ημέρα με νίκη στην εντυπωσιακή super special stage, μια από τις πιο πρωτότυπες στην ιστορία του WRC, η οποία πραγματοποιήθηκε σε κλειστό τμήμα αυτοκινητόδρομου και στο σταθμό εξυπηρέτησης Σείριος.

Οι Έλληνες

Όσον αφορά τις ελληνικές συμμετοχές, ο Παναγιώτης Ρουστέμης με Skoda Fabia RS είναι ο πρώτος που συναντάμε, στη 14η θέση της γενικής κατάταξης, δύο θέσεις παραπάνω από τον Ζουρντάν Σερδερίδη, που τρέχει με το Ford Puma Rally1.

Με τρεις ειδικές διαδρομές να απομένουν για την Κυριακή, ο Νεβίλ βρίσκεται κοντά σε μια σημαντική νίκη, ενώ ο Σόρντο και ο Οζιέ παραμένουν σε απόσταση που δεν μπορεί να θεωρηθεί κοντινή, αλλά στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κανείς δεν μπορεί να αισθάνεται ασφαλής. Το τελικό αποτέλεσμα θα κριθεί από την ικανότητα των πληρωμάτων να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες των διαδρομών, με την τελευταία ημέρα να υπόσχεται περισσότερη δράση και ανατροπές.

Γενική κατάταξη

WRC

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!