Ρουστέμης στο Gazzetta: «Οι Έλληνες οδηγοί αύριο το πρωί θα πάμε στη δουλειά μας, ενώ οι ξένοι έχουν ξανά αγώνα»

Κώστας Μπιτσικώκος
Ρουστέμης στο Gazzetta: «Οι Έλληνες οδηγοί αύριο το πρωί θα πάμε στη δουλειά μας, ενώ οι ξένοι έχουν ξανά αγώνα»
Ο Παναγιώτης Ρουστέμης, πρώτος Έλληνας οδηγός στο φετινό Rally Acropolis, μίλησε στο Gazzetta για τη φετινή εμπειρία αλλά και το μέλλον των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας.

Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το δυσκολότερο των τελευταίων ετών, πέρασε στην ιστορία. Για αρκετούς αποδείχθηκε μία... τραυματική εμπειρία, στον Παναγιώτη Ρουστέμη αφήνει όμως ευχάριστες αναμνήσεις.

Ο 26χρονος οδηγός, μαζί με το συνοδηγό του Χρήστο Μπακλώρη, τερμάτισαν στη 12η θέση της γενικής κατάταξης, πρώτοι ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα. Ο Ρουστέμης μίλησε στο gMotion του Gazzetta για το φετινό αγώνα, τις διαφορές ελληνικών και ξένων πληρωμάτων, αλλά και το πώς οι θεατές θα στραφούν στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου.

Πώς σου φάνηκε ο αγώνας φέτος; Ήταν τόσο σκληρός όπως λένε όλοι;

Σίγουρα είναι το πιο σκληρό Ράλλυ Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Και λόγω αλλαγής συνθηκών και με πολλές πέτρες μέσα στις ειδικές διαδρομές.

 

Πώς μπορεί ένα ελληνικό πλήρωμα να συνδυάσει την ταχύτητα με την ανάγκη να προφυλάξει το αυτοκίνητο ώστε να φθάσει στον τερματισμό;

Όντως ο πρωταρχικός στόχος ενός Έλληνα είναι συνήθως να βγει πρώτος μεταξύ των Ελλήνων. Εμείς το πρωί της Δευτέρας θα πάμε στη δουλειά μας, ενώ οι ξένοι οδηγοί έχουν αγώνα και την επόμενη εβδομάδα. Οδηγώ το συγκεκριμένο Skoda Fabia RS μόλις μία φορά το χρόνο, στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οπότε είναι δύσκολο να προσαρμοστείς και να κινηθείς πολύ γρήγορα κατευθείαν. Χρειάζεσαι το χρόνο σου, μία προετοιμασία που για όλα αυτά απαιτούνται χρήματα. Εγώ έχω τη Seajets δίπλα μου, με βοηθάει πολύ ο κ. Ηλιόπουλος. Όπως και όλα αυτά τα 5 χρόνια που συμμετέχω στο Ράλλυ Ακρόπολις.

Φέτος όπως εξελίχθηκε ο αγώνας είμαστε 2 λεπτά μπροστά από το επόμενο ελληνικό πλήρωμα, που είναι τεράστια διαφορά. Σε κάθε ειδική βελτιώνουμε με το συνοδηγό μου τις σημειώσεις μας και την οδήγησή μας για να είμαστε έτοιμοι τα επόμενα χρόνια να κινηθούμε ακόμα πιο γρήγορα. Γιατί όχι ακόμα και να κοντράρουμε τους πολύ γρήγορους ξένους.

wrc

Πώς σχολιάζεις τη γενικότερη εικόνα του φετινού αγώνα; Την υπερειδική αλλά και την παρουσία του κόσμου;

Καταρχάς, αφού ονομάζεται Ράλλυ Ακρόπολις θεωρώ ότι πρέπει να ξεκινάει από την Ακρόπολη. Τώρα αν μετά την Ακρόπολη πάει στην Λαμία ή στο Λουτράκι, ή και στα δύο, αυτό είναι κάτι που αφορά τους διοργανωτές. Είναι λίγο άσχημο να έρχονται τα πληρώματα από το εξωτερικό και να τους ταλαιπωρούμε με μεγάλες σε μήκος απλές διαδρομές. Χθες μετά την υπερειδική, πήγαμε για ύπνο στις 2 τη νύχτα. Και ξυπνήσαμε στις 6.30 για να φύγουμε από το parc ferme στις 8. Φέτος το ωράριο ήταν πιεσμένο και δεν υπήρχε χρόνος ξεκούρασης.

Ο κόσμος ήταν πάρα πολύς και στο Λουτράκι και στο Ελευθεροχώρι και σε άλλες ειδικές. Χαιρόμαστε που οι θεατές στέκονταν σε ασφαλή σημεία και δεν υπήρξε συμβάν ακύρωσης ειδικής διαδρομής. Θέλουμε τον κόσμο στα βουνά, αλλά να στέκονται σε ασφαλή σημεία για να είμαστε όλοι ασφαλείς.

Τι πρέπει να γίνει για να βελτιωθούν οι ελληνικοί αγώνες αυτοκινήτου;

Σίγουρη η προβολή μετράει, είναι πολύ σημαντική για όλους τους αγωνιζόμενους. Να δει ο κόσμος ότι υπάρχουν οι ελληνικοί αγώνες, όχι μόνο το Ράλλυ Ακρόπολις. Είναι μεγάλο το μπάτζετ που χρειάζεται για να αγωνιστείς στο Ακρόπολις. Ως Έλληνες έχουμε την ταχύτητα στο αίμα μας, όμως πρέπει να τη βγάλουμε σε σωστά μέρη. Σε πίστες, σε ειδικές διαδρομές και όχι στους δημόσιους δρόμους. Στους αγώνες είσαι προστατευμένος από τον κλωβό ασφαλείας του αγωνιστικού αυτοκινήτου και αν γίνει κάτι, το ασθενοφόρο και το πυροσβεστικό όχημα θα έρθουν αμέσως. Δυστυχώς όμως δεν σταματούν τα τροχαία δυστυχήματα. Είναι σημαντικό λοιπόν να προβάλουμε τους ελληνικούς αγώνες.

wrc

Photo Credits: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!