Διακοπές με το ηλεκτρικό Dacia Spring: Τι μας άρεσε και τι όχι (μέρος 3ο)

Διακοπές με το ηλεκτρικό Dacia Spring: Τι μας άρεσε και τι όχι (μέρος 3ο)

Κώστας Μπιτσικώκος
Διακοπές με το ηλεκτρικό Dacia Spring: Τι μας άρεσε και τι όχι (μέρος 3ο)
Ολοκληρώσαμε έναν μήνα με το μίνι ηλεκτρικό crossover της Dacia και ήρθε η ώρα να κάνουμε τον απολογισμό.

Ο Αύγουστος έφυγε, τα σχολεία άνοιξαν και έφθασε η ώρα για τον αποχωρισμό με το Dacia Spring. Το πιο προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς μας συντρόφευσε στις καλοκαιρινές διακοπές, στο νοτιότερο άκρο της Εύβοιας.

Η ακτινογραφία του Spring

Το Spring, μήκους 3,73 μέτρων, διατίθεται στο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Extreme, ενώ εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 65 ίππων και ροπής 113 Nm. Η Dacia ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 13,7 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 125 χλμ/ώρα. Το μικρό του βάρους το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά, κάνει το Spring πιο σβέλτο από όσο περιμένει κάποιος από ένα αυτοκίνητο με αντίστοιχη ισχύ.

Το μικρό ηλεκτρικό της Dacia εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 27,4 kWh. Η θεωρητική αυτονομία είναι 220 χλμ. σε μεικτές συνθήκες και 310 χλμ. στην πόλη.

Dacia Spring

Πόσο crossover είναι;

Παρά την απουσία τετρακίνησης, το μικρό βάρος και η απόσταση των 15 εκατ. από το έδαφος, επιτρέπουν στο Spring να περάσει από σημεία όπου ένα συμβατικό οικογενειακό αυτοκίνητο μπορεί να είχε δυσκολίες. Οπότε οι χωματόδρομοι δεν είναι εμπόδιο.

Τι μας άρεσε και τι όχι

Στα θετικά του Dacia Spring ξεχωρίσαμε:

+Σχεδιαστικές λεπτομέρειες
+Εξοπλισμός
+Τιμή
+Πρακτικότητα πορτμπαγκάζ
+Απόσταση από το έδαφος
+Ευελιξία

Στα αρνητικά εντοπίσαμε:

-Απουσία διακοπτών στον οδηγό για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
-Οδική συμπεριφορά
-Φρένα
-Αυτονομία
-Ποιότητα πλαστικών

Πόσο κοστίζει;

Το Dacia Spring είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς (δεν περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά τετράκυκλα που ανήκουν σε άλλη κατηγορία), καθώς οι τιμές του αρχίζουν από τα 17.950 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι η έκδοση Extreme Plus Colour, με τον ειδικό χρωματισμό που πωλείται προς 18.861 ευρώ (με την επιδότηση).

Συμπέρασμα

Το Dacia Spring σαφώς και δεν είναι αυτοκίνητο για διακοπές αν θέλεις να κάνεις ημερήσιες εκδρομές. Όμως είναι ένα ευέλικτο μοντέλο για μέσα στην πόλη, με σημαντικά χαμηλό κόστος χρήσης. Για δεύτερο αυτοκίνητο μίας οικογένειας, μπορεί να αποδειχθεί ένας εξαιρετικός σύντροφος.

Photo Credits: Gazzetta

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!