Μετρό Θεσσαλονίκης: Άγνωστη η τιμή του εισιτηρίου και αν θα υπάρχει ενιαίο με τα λεωφορεία

Newsroom
Μετρό Θεσσαλονίκης: Άγνωστη η τιμή του εισιτηρίου και αν θα υπάρχει ενιαίο με τα λεωφορεία
Μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί η τιμολογιακή πολιτική για τo Μετρό Θεσσαλονίκης.

Λίγες εβδομάδες απέχουμε από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 30 Νοεμβρίου. Πάντως ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του εισιτηρίου και το αν θα είναι ενιαίο, δηλαδή θα χρησιμοποιείται και στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Στόχος της κυβέρνησης είναι το κόστος να διατηρηθεί γύρω στο 1 ευρώ, χαμηλότερα από το 1,20 ευρώ για το Μετρό της Αθήνας. Σχετικά με την τιμή του εισιτηρίου ρωτήθηκε ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. «Έχουμε ολοκληρώσει τη διαδικασία τιμολογιακής πολιτικής. Αυτό πάνω στο οποίο εργαζόμαστε μαζί με τους φορείς και τις αναδόχους εταιρείες, είναι να υλοποιήσουμε κατά βέλτιστο τρόπο τον μηχανισμό που έχουμε δρομολογήσει. Η τιμολογιακή πολιτική του Μετρό Θεσσαλονίκης έχει "κλειδώσει". Θα μου δώσετε λίγες ημέρες για να τοποθετηθούμε επίσημα επί αυτού. Το τίμημα θα είναι εξαιρετικά δελεαστικό για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης και τους επισκέπτες της πόλης. Σε κάθε περίπτωση θα είναι αυτό που εκτιμώ ότι θα προσελκύσει πολίτες να χρησιμοποιήσουν πιο μαζικά τα ΜΜΜ στην πόλη της Θεσσαλονίκης», είπε σε συνέντευξή του στο TV100.

Ενιαίο εισιτήριο για Μετρό και λεωφορεία

Δεν ξεκαθάρισε πάντως αν θα υπάρχει ενιαίο εισιτήριο και ποια θα είναι η τιμή του: «Το ενιαίο εισιτήριο σημαίνει κάτι υψηλότερο σε τιμή απ' ό,τι είναι σήμερα το εισιτήριο στα λεωφορεία (σ.σ. 0,90 ευρώ). Αν είχαμε μόνο ενιαίο εισιτήριο θα έπρεπε να πάμε σε υψηλότερη τιμή. Θα πρέπει να δούμε ποιο θα είναι το τίμημα, έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε την κοινωνία».

Σχετικά με το αν η τιμή του εισιτηρίου θα είναι δεσμευτική για κάποιο διάστημα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απάντησε: «Θα τρέξουμε μία πολιτική απόφαση την οποία έχουμε ήδη λάβει για κάποιους μήνες. Για κάποιους συγκεκριμένους λόγους όμως. Ο πρώτος λόγος να δούμε πώς οι συμπατριώτες μας θα χρησιμοποιούν διακριτά το κάθε μέσο και συνδυαστικά τα δύο μέσα (σ.σ. Μετρό και λεωφορεία). Δεύτερον, θέλουμε να δούμε ποια θα είναι η δυναμική των νέων συγκοινωνιακών γραμμών που πολύ πρόσφατα παρουσιάσαμε στη Θεσσαλονίκη και θα επικαιροποιήσουμε τον Νοέμβριο. Τρίτον, θα πρέπει να ενσωματώσουμε στην άσκησή μας την επέκταση στην Καλαμαριά, με επιπλέον 5 σταθμούς. Θα πρέπει να συνεκτιμήσουμε την εικόνα μετά από κάποιο διάστημα και να δούμε αν πρέπει να κάνουμε τροποποιήσεις στην τιμολογιακή πολιτική».

 

Οι 13 σταθμοί της Γραμμής 1

Το βασικό τμήμα της Γραμμής 1 περιλαμβάνει 13 σταθμούς. Πρόκειται για τους (από τα δυτικά προς τα ανατολικά): Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός - Δημοκρατίας - Βενιζέλου - Αγία Σοφία - Σιντριβάνι - Πανεπιστήμιο - Παπάφη - Ευκλείδης - Φλέμινγκ - Ανάληψη - 25ης Μαρτίου - Βούλγαρη - Νέα Ελβετία.

Εντός του 2025 θα παραδοθεί προς χρήση η επέκταση προς την Καλαμαριά, με τους εξής σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!