F1 - Ο Φερστάπεν «κουνάει το δάχτυλο» στη McLaren για τα team orders

Ο Μαξ Φερστάπεν δεν είναι οπαδός των team orders και αυτό το τονίζει σε κάθε ευκαιρία. Στο GP Βραζιλίας του 2022 αρνήθηκε επιδεικτικά να βοηθήσει τον teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος πάλευε για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
Στη φετινή αγωνιστική σεζόν της Formula 1 είδαμε την ομάδα της McLaren να εφαρμόζει team orders ανάμεσα στους οδηγούς της, «βαφτίζοντάς» τα ως: Papaya Rules. Στην πράξη αυτό αποδείχθηκε δύσκολο στην υλοποίηση, με τη βρετανική ομάδα να βρίσκεται αρκετές φορές σε δύσκολη θέση εντός της σεζόν.
Ο Φερστάπεν σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Viaplay, ρωτήθηκε για την άποψή του σχετικά με τα «Papaya Rules» της McLaren, με τον Ολλανδό να λέει: «Αυτή είναι μία πολύ ανόητη φράση. Σε τι αναφέρεται; Papaya rules… Δεν υπάρχει καμία χρησιμότητα γι’ αυτό. Καθόλου. Εάν ο αρχιμηχανικός μου, το έλεγε σε εμένα στον ασύρματο θα του απαντούσα: “Απλά σκάσε”. Τι σημαίνει δηλαδή αυτό; Είστε ελεύθεροι να παλέψετε; Έπρεπε να το είχαν λύσει αυτό ταχύτερα και καλύτερα».
Papaya rules 👀
And Oscar was in no mood to wait around 💪#F1 #ItalianGP pic.twitter.com/6wnNtYF7QV— Formula 1 (@F1) September 1, 2024
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής άσκησε επιπλέον κριτική στη McLaren για την αδυναμία της να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του μονοθεσίου της κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
«Φέτος η McLaren είχε ένα πολύ καλό μονοθέσιο. Είναι ξεκάθαρο όμως πως έχουν ακόμα πολλά να μάθουν ώστε να είναι συνεχώς ανταγωνιστικοί. Προφανώς και τα πήγαν πολύ καλά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Για το πρωτάθλημα οδηγών μπορούσαν να προετοιμαστούν ακόμη καλύτερα όμως. Eάν η McLaren και ο Νόρις ήταν πιο σταθεροί θα κέρδιζαν το πρωτάθλημα», πρόσθεσε ο Ολλανδός.
Στο νέο επεισόδιο του podcast του gmotion, που είναι χορηγία της Ford, οι Κώστας Παστρίμας και Στάθης Κοκκορόγιαννης συζητούν για την κατάκτηση του τίτλου κατασκευαστών της F1 από τη McLaren, τον τελευταίο αγώνα του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes και όλα όσα έγιναν στο GP Άμπου Ντάμπι.
Φωτογραφίες: McLarenF1/X
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Lorem Ipsum
Συμφωνώ με τον Φερσταπεν πως θα έλεγε ακριβώς αυτό στον μηχανικό του. Για αυτό οι μηχανικοί της Ρεντ Μπουλ θέλουν να φύγουν, λόγω της αντιεπαγγελματικης συμπεριφοράς του και των ύβρεων προς τους πάντες.
iceman17
Δηλαδή σε τι διαφωνείς με αυτό που είπε ακριβώς? Μια χαρά τα είπε και σωστά... Μαντάρα τα έκαναν με τα team orders φέτος στη Mclaren... Για το άλλο που λες ασχολιαστο... Φεύγουν οι μηχανικοί λέει λόγο Μαξ .... Πηγές? Τζορτζ Ράσελ? Χαχαχα
C.N.P.
Σαν ουδέτερος πάνω στο θέμα η άποψη μου είναι ο Μαξ να μην κρίνει για να μην κριθεί. Θα έπρεπε να τον απασχολεί η ομάδα του και να ανησυχεί ότι έχουν πάρει την κάτω βόλτα και όχι το τι κάνει η ΜακΛάρεν, η Μερσεντές και η Φερράρι γιατί του χρόνου ενδεχομένως να μην έχει μονοθέσιο για να πάρει early προβάδισμα.
iceman17
Την γνώμη τους λένε ρε φίλε όταν τους ρωτάνε... Όπως είπε και ο Νόρις η ο Χάμιλτον η ο οποιοσδήποτε για και αντίπαλη ομάδα... Δεν είναι στο σχολείο οι άνθρωποι... Και ξαναλέω δεν είπε κάτι λάθος ,όπως τα έκαναν μαντάρα με την εξέλιξη της Ρεντμπουλ και έβγαινε ο Μαξ και άλλοι οδηγοί και το έλεγαν δημόσια έτσι τα έκανε και η Μακλαρεν...
GiorgioArmani
Επειδή έχεις πει ότι είσαι αντικειμενικός αλλά την ατάκα σου την έγραψες για early προβάδισμα,με ισάξιο μονοθέσιο δεν έχει αντίπαλο.Οποτε να ελπίζεις να του δώσει η redbull ένα κακο μονοθέσιο μήπως και το πάρει κάποιος άλλος εάν βέβαια ο καιρός δεν φέρει βροχή γιατί εκεί δν θα έχει σημασία τι μονοθέσιο θα έχει στα χέρια του ! Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία !
C.N.P.
Αλλωστε τι τον ενδιαφερει τι κανει η Μακλαρεν? Ας κοιταξει την ομαδα του πρωτα που ενδεχεται να καταληξει σαν τον Φετελ και ας αφησει την Μακλαρεν στα δικα της θεματα.
C.N.P.
Θα φανεί αν ξεκινήσουν όλοι από την αρχή με ίδια μονοθέσια και όχι να ξεκινάει σε όλο το πρώτο μισό της χρονιάς με ένα μονοθέσιο που ήταν ξεκάθαρα γρηγορότερο.
GiorgioArmani
Το πρώτο μισό της σεζόν αποτελείτε από 12 αγώνες! Ο Φερσταπεν πήρε άνετα 4 νίκες ενώ τις υπόλοιπες 3 νίκες πριν τα μέσα της σεζόν έδωσε μεγάλες μάχες με τον Norris όπου η McLean είχε πιάσει την redbull σε απόδοση! Από τον 10αγωνα δηλαδή 2 αγώνες πριν τα μισά το redbull πάλευε όχι για νίκες αλλά για βάθρο ενώ είχε πάρει νίκες και η mclaren και η ferrari αλλά και η mercedes!!4 αγώνες είχε το πλεονέκτημα η redbull και σε καμία περίπτωση την μισή σεζόν που γράφεις και πόσο μάλλον να μιλάμε για ανταγωνιστικο μονοθέσιο την σεζόν που διανύσαμε! Για αυτό σου γράφω πως τον Ολλανδό τον συμφέρει ένα ισάξιο μονοθέσιο σταθερό σε όλη την διάρκεια μιας σεζόν και όχι απλά πολυ γρήγορο για 4 αγώνες, ανταγωνιστικό για άλλους 4 και τους υπόλοιπους 16 αγώνες να παλεύει με θεους και δαίμονες και αν μαζευτούν τα σύννεφα και ρίξουν καμία βροχή!Με ανταγωνιστικό μονοθέσιο ο Ολλανδός δν χάνει πρωτάθλημα και αν θέλει ο Χάμιλτον η ο Λεκλερ η ο Νόρρις πρωτάθλημα θα συμβεί μόνο αν η redbull παρουσιαστεί όπως από τον 10αγωνα και μετά που έβλεπε το βάθρο με κυάλια
C.N.P.
Αυτή είναι άποψη σας αλλά σύμφωνα με το Tech Talk της F1 η Ρεντ Μπουλ είχε τεράστια διαφορά μέχρι το Μαϊάμι και μικρότερη διαφορά άλλα καλύτερη από το Μαϊάμι μέχρι την Ουγγαρία. Από την Ουγγαρία και μετά έχασε το προβάδισμα αλλά το μονοθέσιο ήταν ικανό για τις θέσεις 1-4. Κακά τα ψέματα η σεζόν ήταν ολόιδια με αυτή του Μπατον. Θα ήθελα να τον δω με ισάξια μονοθέσια από την αρχή και όχι να προκύψουν από τον 13ο αγώνα.
GiorgioArmani
Σου απαντάω με αριθμούς και επιχειρήματα και πάλι μου γράφεις το ίδιο.Λυπαμαι που μπήκα στον κόπο να σου απαντήσω και να σου γράψω σοβαρά...Δν θα ξανά κανω αυτό το λάθος