Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης: Γιατί επελέγη το πεζό «μ»
Απλοποίηση του βυζαντινού πεζού «μ» αποτελεί το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο παρουσιάστηκε σήμερα από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και τον Υφυπουργό Υποδομών. Όπως ανέφερε στις δηλώσεις του ο Χρήστος Σταϊκούρας, «το πεζό γράμμα "μ" είναι μία προφανής επιλογή ώστε να παραπέμπει άμεσα στο Μετρό, αλλά να διαφοροποιείται από το κεφαλαίο "Μ", το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορες παραλλαγές σε όλο τον κόσμο».
Το λογότυπο θα εμφανίζεται και στους 13 σταθμούς της Γραμμής 1, αλλά και όπου αλλού έχει παρουσία το Μετρό Θεσσαλονίκης.
«Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μίας ταυτότητας που θα προσδώσει σε ένα υπερσύγχρονο έργο την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης. Θα συνδυάζει την παράδοση με την μοντέρνα αισθητική και λειτουργικότητα. Το λογότυπο αντανακλά τόσο το ιστορικό βάθος της Θεσσαλονίκης όσο και την καινοτομία και τον δυναμισμό του έργου. Απλοποιήθηκε το πεζό βυζαντικό «μ», ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί αρμονική ισορροπία μεταξύ της ιστορικής έμπνευσης και της σύγχρονης αισθητικής και αποδίδει τη δυναμική της κίνησης και της προόδου», ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας.
Photo Credits: Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!