Η αυλαία της φετινής σεζόν του WEC ή αν προτιμάτε του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, έκλεισε στην εντυπωσιακή πίστα του Σακχίρ. Αυτός ο οκτάωρος αγώνας έκρινε τους τίτλους, όμως ταυτόχρονα, παρέδωσε τη σκυτάλη στο τεστ που ακολούθησε στο βασίλειο του Μπαχρέιν και σηματοδότησε την έναρξη της δουλειάς ενόψει 2024.
Όλες οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν rookies, δίνοντάς τους την ευκαιρία να πάρουν μία γεύση από το… επόμενο βήμα. Σε αυτή τη λίστα φιγούραρε το όνομα της Λιλού Ουαντού-Ντουσελιέ.
Φέτος η 21χρονη αγωνιζόταν στο θεσμό αλλά στην κατηγορία GTE. Έτρεχε με τα χρώματα της Richard Mille Racing, έπειτα της Richard Mille AF Corse και μάλιστα έγινε η πρώτη γυναίκα οδηγός που κέρδισε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, όταν στις 6 Ώρες του Σπα, στο Βέλγιο, κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία μαζί με τους Αλέσιο Ροβέρα και Λουίς Πέρεζ Κόμπαν.
Όλα αυτά, ενώ από φέτος ανήκει στην οικογένεια της Ferrari. Βλέπετε οι εμφανίσεις του 2022 στην LMP2 κατηγορία τράβηξαν το ενδιαφέρον των Ιταλών που την τοποθέτησαν στην AF που παραδοσιακά «φροντίζει» τα δικά τους ταλέντα. Και όντας η πρώτη γυναίκα εργοστασιακή οδηγός αυτού του θρυλικού brand, δικαίωσε άπαντες για την επιλογή τους.
Αυτό φυσικά έφερε την επιβράβευση, γι’ αυτό και είχε την ευκαιρία να οδηγήσει στο Μπαχρέιν τη θηριώδη 499. Τα υβριδικό πρωτότυπο με το οποίο η Scuderia επέστρεψε στους Αγώνες Αντοχής μετά από 57 χρόνια και κατέκτησε τη νίκη μετά από μισό αιώνα!
«Σήμερα υλοποίησα ένα όνειρό μου, να οδηγήσει τη 499P που κατέκτησε τη νίκη στις 24 Ώρες Λε Μαν, τον σημαντικότερο αγώνα αντοχής στον κόσμο. Λάτρεψα κάθε γύρο», είπε η ταλαντούχα οδηγός από την Αμιάν.
Συνολικά η Ουαντού έκανε 30 γύρους, με τον καλύτερό της χρόνο στο 1.49.488, μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από την καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Τα καλύτερα για την ταχύτατη Γαλλίδα, έρχονται!