Οι «μνηστήρες» πολιορκούν ήδη τον Κουαρταραρό

Κώστας Παστρίμας
Οι «μνηστήρες» πολιορκούν ήδη τον Κουαρταραρό
Καθώς ο Φάμπιο Κουαρταραρό πανηγυρίζει τον φετινό τίτλο, άλλες ομάδες έχουν ήδη αρχίσει να τον προσεγγίζουν για το 2023.

Ο Φάμπιο Κουαρταραρό ήταν με βεβαιότητα η αποκάλυψη της χρονιάς το 2019, όταν έκανε πολύ δυναμικά την είσοδό του στο MotoGP με την Petronas Yamaha. Την πρώτη του χρονιά ανέβηκε 7 φορές στο βάθρο και πήρε 6 pole position, κερδίζοντας αδιαφιλονίκητα τον τίτλο του Rookie της χρονιάς. Το 2020 άρχισε να κερδίζει αγώνες, σημειώνοντας 3 νίκες, και φέτος κέρδισε τον πρώτο του τίτλο στη σέλα της εργοστασιακής Yamaha.

Οι επιτυχίες του αυτές δεν έχουν περάσει φυσικά απαρατήρητες από τα άλλα εργοστάσια, που γνωρίζουν καλά ότι το τρέχον συμβόλαιό του με τη Yamaha ολοκληρώνεται το 2022 και ήδη έχουν ξεκινήσει να τον προσεγγίζουν για να δουν αν μπορούν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους από το 2023.

mahe

Ο μάνατζερ του Κουαρταραρό, Ερίκ Μαχέ, μίλησε στο AutoHebdo για τα σχέδια του πελάτη του και άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά: «Ο Φάμπιο θα πάει εκεί που είναι καλύτερα για εκείνον. Προς το παρόν όλα είναι ανοιχτά όσον αφορά το 2023. Ο Φάμπιο είναι φυσικά πολύ ευχαριστημένος με την απόδοσή του αλλά πρέπει να αναλύσουμε όλες τις λεπτομέρειες, γιατί αυτή η απόδοση έρχεται περισσότερο από τη δική του πλευρά παρά από του ‘πακέτου’ του. Η τάση είναι οι υπογραφές να πέφτουν 1 με 1,5 χρόνο νωριτερα. Μας έχουν προσεγγίσει μέχρι τώρα 2,5 ομάδες. Δύο μάς προσέγγισαν σωστά και άλλη μία πιο χαλαρά. Θα εξετάσουμε αυτό το θέμα όταν πρέπει. Ο Φάμπιο είναι νέος και έχει όλο το μέλλον μπροστά του».

 

Ποιοι μπορεί να είναι οι μνηστήρες

Ο μάνατζερ του Κουαρταραρό δεν αποκάλυψε φυσικά ποιες ομάδες τους έχουν πλησιάσει. Η πρώτη ομάδα που μπορεί να σκεφτεί κάποιος είναι η Ducati. Η ιταλική ομάδα είναι πολύ φιλόδοξη και σίγουρα έχει χώρο στο ρόστερ της για να εντάξει τον Γάλλο. Το δίδυμο Μπανάια-Κουαρταραρό θα ήταν ένα από τα ισχυρότερα στο γκριντ. Η Ducati επίσης είναι γνωστό ότι πάντα κάνει τις κινήσεις της από νωρίς και δεν περιμένει την τελευταία στιγμή.

fabio

Μια άλλη πιθανότητα είναι η Honda, που εδώ και χρόνια ψάχνει να ταιριάξει τον Μαρκ Μάρκεθ με κάποιον αντάξιό του αλλά δεν τα καταφέρνει. Η ένταξη του Χόρχε Λορένθο δεν πήγε όπως τα περίμεναν και ο Πολ Εσπαργκαρό δεν φέρνει αποτελέσματα. Η συμβίωση με τον Μαρκέθ ωστόσο δεν είναι εύκολη υπόθεση και δεν θα ήταν έκπληξη αν ένα τέτοιο ενδεχόμενο δεν ενδιέφερε τον Κουαρταραρό.

Η Suzuki θα ήταν μια ενδιαφέρουσα προοπτική. Η μοτοσικλέτα της είναι μια από τις κορυφαίες όσον αφορά τη συμπεριφορά της στην πίστα και οι απογοητευτικές εμφανίσεις του Άλεξ Ρινς φαίνεται να ανοίγουν μια θέση στην ομάδα. Το δίδυμο Μιρ-Κουαρταραρό θα ήταν επίσης πανίσχυρο. Το θέμα είναι αν μπορούν να πείσουν τον Γάλλο ότι έχουν όσα χρειάζονται για να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα. Άλλωστε, είναι η μικρότερη σε μέγεθος και μπάτζετ από τις κορυφαίες ομάδες.

H Yamaha τον πρώτο λόγο

Τον πρώτο λόγο, φυσικά, τον έχει η Yamaha. Αν και η μοτοσικλέτα δεν βρίσκεται στο επίπεδο των τελευταίων χρόνων, το ιαπωνικό εργοστάσιο έχει αποδείξει ότι πάντα φροντίζει όσο μπορεί τον κορυφαίο αναβάτη του – και ο Κουαρταραρό είναι με πολύ διαφορά ο κορυφαίος πάνω στην Μ1 φέτος. Ουσιαστικά είναι ο μοναδικός που μπορεί να οδηγήσει τη Yamaha αρκετά γρήγορα για να διεκδικήσει νίκες και πρωταθλήματα. Αν μπορούν να του εξασφαλίσουν ότι θα συνεχίσει να διεκδικεί τίτλους και τον καλύψουν και οικονομικά, τότε δεν θα έχει λόγο να φύγει για αλλού.

Το σίγουρο είναι ότι ο Φάμπιο Κουαρταραρό βρίσκεται σε ένα σημείο στην καριέρα του που όλα είναι υπέρ του. Όπου και να αποφασίσει να συνεχίσει την καριέρα του, το σίγουρο είναι ότι θα μείνει στο προσκήνιο για πολλά χρόνια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!