H Yamaha ανανεώνει το TMAX (vid)

Αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Yamaha και σίγουρα είναι ένα από τα καλύτερα πουλημένα scooter στον κόσμο. Ο λόγος φυσικά για το TMAX το οποίο για το 2022 έχει καινούργια, ριζοσπαστική σχεδίαση εμπνευσμένη από τις μοτοσικλέτες δρόμου της εταιρείας, νέες σύγχρονες τεχνολογίες και ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Στον τομέα του κινητήρα το νέο TMAX χρησιμοποιεί το γνωστό δικύλινδρο σε σειρά σύνολο των 562 κ.εκ. Η απόδοσή του παραμένει στους 47 ίππους με τη ροπή να αγγίζει τα 56Nm. Σημαντική προσθήκη στο σύνολο είναι το πακέτο ηλεκτρονικών της Yamaha. Το TMAX είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι Yamaha Chip Controlled Throttle, νέο αισθητήρα θέσης γκαζιού APSG, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και επιλογές οδήγησης D-Mode.
Η Yamaha έχει αναβαθμίσει και το αλουμινένιο πλαίσιο, κάνοντάς το πιο ελαφρύ και πιο ισχυρό. Οι αναρτήσεις έχουν μικρές αλλαγές, το ίδιο και τα πανίσχυρα φρένα, αλλά έχουμε σημαντική αναβάθμιση στους τροχούς. Το νέο TMAX είναι εφοδιασμένο με τις κορυφαίες SpinForged ζάντες της Yamaha οι οποίες είναι ελαφρύτερες προσφέροντας καλύτερη συμπεριφορά στο scooter. Τα ελαστικά που χρησιμοποιεί πλέον η ιαπωνική μάρκα στο συγκεκριμένο μοντέλο, είναι τα Bridgestone Battlax SC2.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, η Yamaha έχει προσφέρει κορυφαία συστήματα στο maxi scooter της. Πρώτη και καλύτερη είναι η τεράστια έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών που είναι από τις μεγαλύτερες στην γκάμα μοτοσικλετών της φίρμας. Η λειτουργία του γίνεται μέσω ενός μικρού jog στο τιμόνι, ενώ ο αναβάτης μπορεί να απολαύσει μια πλειάδα συστημάτων χάρη στη συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth.
Η Yamaha έχει συνεργαστεί με την Garmin για το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης το οποίο μπορεί να έχει ο αναβάτης μέσω της εφαρμογής My Ride της εταιρείας. Σημαντική είναι η προσθήκη του συστήματος εκκίνησης χωρίς κλειδί (Smart Key), ενώ κάτω από τη σέλα βρίσκει κανείς χώρο για ένα full face κράνος με εσωτερικό φωτισμό. Τα καλούδια δεν σταματάνε εκεί καθώς το TMAX διαθέτει αντικλεπτικό σύστημα στο κεντρικό σταντ, ρυθμιζόμενη πλάτη για τον αναβάτη και ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Στην έκδοση TMAX Tech Max η Yamaha προσθέτει επίσης στον εξοπλισμό του scooter σύστημα αυτόματα ρυθμιζόμενης ταχύτητας ταξιδιού, θερμαινόμενα γκριπ/σέλα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και διακόπτες με εσωτερικό φωτισμό.
Το νέο TMAX του 2022 θα είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του 2022 σε τρεις χρωματισμούς, κίτρινο, μαύρο και μπλε.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
ΡωτανεΚαιΑνησυχουν
Kαλο τα τμαξ δεν λεω, αλλα στα λεφτα του παιρνεις 2 καλυτερα. Για αυτους δε που σκανε ενα καραβι λεφτα για να το φτιαξουν κιολας ισα για να παρει μερικα αλογα κ τελικα να τους γλεντησει στο πρωτο φαναρι ενα ktm 390cc (και φυσικα οποιοδηποτε αλλο με συμπλεκτη κ πανω απο 500cc), ειναι να απορεις πραγματικα. Aν θες ντε κ καλα σκουτερ να το παρεις, αλλα αν θες επιδοσεις για ποιο λογο φορτωνεις λεφτα σε ενα σκουτερ??
Mr.BrownstoneΡωτανεΚαιΑνησυχουν
Αν κ δεν έχω σίγουρη απάντηση θα έλεγα ότι είναι επιλογές τύπων που θέλουν να έχουν το καλύτερο στην κατηγορία τους και το Tmax είναι τέτοιο.Στην συνέχεια αφού το έχουν αποκτήσει δεκάδες ατόμων μπαίνουν στην διαδικασία να το βελτιώσουν για να ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Κάποτε είχα το Τζιξερ Κ7 και αφού το αποχωρίστηκα το ‘13 δεν βρήκα κάτι να με καλύπτει με βάση τις ανάγκες μου έχοντας δημιουργήσει οικογένεια κ ότι συνεπάγεται αυτό,το Τζιξερ είχε τιμή απόκτησης τα 13000€ τότε , σε αυτά τα χρήματα το 2021 βρίσκεις το Tmax ενώ το Τζιξερ του ‘21 ξεπερνά τις 20000€. Μεγάλο ρολο παίζει κ το μάρκετινγκ που σε ωθεί όρος τα σκούτερ με βάση τις ανάγκες του μέσου αναβάτη κ όχι τις απαιτήσεις αναβατών που έχουν δυνατότητες για εξειδικευμένες μοτοσυκλετες. Άβυσσος η ψυχή του αναβάτη. MCRG