Formula 1: Τα «βέλη» του Προστ είχαν συγκεκριμένο στόχο
Η Alpine διανύει περίοδο αλλαγών στο διοικητικό της σχήμα, με τον εκτελεστικό διευθυντή Μαρτσίν Μπουτκόφσκι να αποχωρεί από την ομάδα, ενώ λίγες ημέρες αργότερα έγινε γνωστό πως και ο Αλέν Προστ δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του. Η διαρροή της είδησης αυτής, με τρόπο που διέφερε της αρχικής συμφωνίας των δύο πλευρών, έφερε τη δυσαρέσκεια στο πρόσωπο του Προστ που δεν έκρυψε τα λόγια του με ανάρτησή του στα social media.
Μάλιστα ανέφερε πως το θέμα ήταν προσωπικό και το ότι ο ίδιος αρνήθηκε να βάλει την υπογραφή του και να συνεχίσει στο ρόλο του μη-εκτελεστικού διευθυντή της γαλλικής ομάδας.
Ο Προστ μίλησε δημόσια σχετικά με τους λόγους που τον οδήγησαν εκτός Alpine και αποσαφήνισε την κατάσταση. Ο Γάλλος 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 αναφέρθηκε στις διαφωνίες του με τον CEO της γαλλικής ομάδας, Λοράν Ροσί, που ήθελε να αφήνει υψηλόβαθμα στελέχη στο περιθώριο.
Σε συνέντευξή του στη L’Equipe, ο Προστ δήλωσε: «Η επιθυμία του Λοράν είναι να είναι μόνος του και να μην τον μολύνει κανένας. Μου είπε ο ίδιος πως δεν είχε ανάγκη να τον συμβουλεύω. Αυτό έγινε στο Κατάρ, όμως στο Άμπου Ντάμπι μου προσέφερε νέο συμβόλαιο το οποίο αρνήθηκα. Ήταν ένα πρότζεκτ που το πίστευα και ακόμα πιστεύω, είναι φιλόδοξο και έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο κίνητρο στο εσωτερικό της ομάδας. Αλλά τώρα υπάρχει μεγάλη επιθυμία να μείνει κόσμος στην αφάνεια. Ο Λοράν Ρόσι θέλει όλα τα βλέμματα πάνω του. Αυτό που ενδιαφέρει εμένα είναι η πρόκληση να είμαι μέλος μιας ομάδας όπου θα ακούνε τη γνώμη μου και έχω μερίδιο σε ορισμένες αποφάσεις. Με πρόθεση με απομόνωσαν μέσα στην ομάδα, αλλά με διακριτικό τρόπο προσπάθησα να επηρεάσω κόσμο παρά τις διαφωνίες που υπήρχαν. Δεν με σεβάστηκαν καθόλου. Όταν έφτανα στην πίστα ο διευθυντής της ομάδας δεν με χαιρετούσε καν. Δεν υπήρχε πλέον ο σεβασμός. Έτσι δεν μπορεί να λειτουργήσει μια τέτοια σχέση».
Οι αποκαλύψεις του Προστ δημιουργούν πολλά ερωτηματικά για το κλίμα που επικρατεί στις τάξεις της Alpine. H ομάδα ετοιμάζεται για τη νέα αγωνιστική χρονιά και οι προσδοκίες είναι μεγάλες, καθώς δικαιολογίες έχουν πια στερέψει. Εκτός από τον τομέα του σασί, η Renault έχει επενδύσει πολλά χρήματα στην εξέλιξη του κινητήριου συνόλου, καθώς το 2022 θα έχει νέα αρχιτεκτονική.
Το 2022 η ομάδα θα παραμείνει με τους Φερνάντο Αλόνσο και Εστεμπάν Οκόν. Το 2021 κατάφερε να κατακτήσει την 5η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ κέρδισε το GP Ουγγαρίας χάρη στον Γάλλο οδηγό. Η γαλλική ομάδα δεν έχει ανακοινώσει τον αντικαταστάτη του Μπουντκόφσκι, ωστόσο τη θέση αναμένεται να πάρει ο Ότμαρ Σαφνάουερ που αποχώρησε πριν από λίγες ημέρες από την Aston Martin.
Δείτε τους Πάνο Σεϊτανίδη και Κώστα Παστρίμα να αναλύουν την ανατρεπτική σεζόν της Formula 1 για το 2021.
Image credit: Alpine
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!