Δίτροχο American Dream
Αν δεν ήταν απαραίτητο να έχει πρόσφυση, οι κατασκευαστές της Vanguard θα έφτιαχναν ακόμα και τα λάστιχά της από... μέταλλο.
Με δύο ακόμα εξαιρέσεις, το κάθισμα του οδηγού και το ρεζερβουάρ από ίνες άνθρακα, η νέα αυτή μοτοσικλέτα που αποτελεί τόσο μια αισθητική όσο και σχεδιαστική επανάσταση, δεν έχει τίποτα άλλο μη μεταλλικό επάνω της. Ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, τίποτα άλλο μη αλουμινένιο.
Αντικειμενικά, η Vanquard είναι τεράστια. Βλέπετε ο κινητήρας της είναι ο κολοσσιαίος V2 των 1.917 κ.εκ. της S&S, για τον οποίο η Vanguard δεν δίνει στοιχεία απόδοσης. Οπτικά όμως αποτελεί την απόλυτη εκδοχή της αφαιρετικής σχεδίασης, χωρίς τίποτα περιττό επάνω της.
Το απόγειο μάλιστα της μίνιμαλ λογικής του σχεδιαστή της, είναι η μη ύπαρξη πλαισίου. Τη δουλειά του οποίου αναλαμβάνει ο κινητήρας, ο οποίος στηρίζει τόσο το επάνω επίπεδο υπό πλαίσιο αλουμινίου, όσο και το συγκρότημα πίσω ψαλιδιού, ανάρτησης και τροχού.
Όργανα επίσης δεν υπάρχουν, παρά μόνο μια μεγέθους tablet οθόνη η οποία παίζει και ρόλο καθρεφτών, υπό την έννοια ότι μια κάμερα πίσω παρέχει την απαραίτητη ορατότητα πίσω από την πλάτη του αναβάτη.
Άλλες σχεδιαστικές πρωτοτυπίες της Vanguard αποτελούν οι πλήρως ενσωματωμένες στο πλαίσιο εξατμίσεις του κινητήρα, η “κλειστή” ανάρτηση του πίσω τροχούς και το γεγονός της πλήρους ενσωμάτωσης των φώτων στη συνολική δομή.
Παρά τον τεράστιο σε μέγεθος κινητήρα, το βάρος της κατασκευής παραμένει στα πολύ λογικά 250 κιλά. Ελαφριά δεν την λες, αλλά ξεχωρίζει σαφώς από τα υπέρβαρα custom αμερικανικά μεγαθήρια.
Η πρόβλεψη για την παραγωγή της πρώτης Vanguard είναι το 2018 και η roadster εκδοχή που βλέπουμε εδώ θα συμπληρωθεί από μια supersport και μια custom, όλες με τον ίδιο κινητήρα και κοινή φιλοσοφία κατασκευής χωρίς πλαίσιο. Ο τιμή των νέων και συναρπαστικών αυτών μοτοσικλετών θα ξεκινούν από τα περίπου 28.000€, απευθυνόμενες στο ανώτερο άκρο των της αγοράς μοτοσικλετών.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!