Χειροποίητο έργο τέχνης σε δύο τροχούς (vid+pics)
Μπορεί η μοτοσικλέτες της MV Agusta να μην υπάρχουν στους δρόμους ή να μην κυριαρχούν στα παγκόσμια πρωταθλήματα της δεκαετίας του ’50 και του ’60, όμως η μικρή πλέον και περιορισμένης παραγωγής ιστορική μάρκα συνεχίζει να παράγει μοτοσικλέτες με βασικό συστατικό το πάθος για υψηλή αισθητική και απόδοση.
Η RVS#1 είναι το πιο πρόσφατο δείγμα των δυνατοτήτων της εταιρείας, που υπό τη διοίκηση του Τζιοβάνι Καστιλιόνι προσπαθεί επιχειρηματικά να «σταθεί στα πόδια της», με τη βοήθεια φυσικά της AMG που αποτελεί και το μεγαλύτερο μέτοχό της πλέον.
Παρά τα οικονομικά της προβλήματα, η MV Agusta εκπλήσσει με το επίπεδο της αισθητικής και μηχανολογικής αρτιότητας αλλά και της διαφορετικότητας της νέας της πρότασης. Η RVS#1 είναι μια γυμνή café racer μοτοσικλέτα με επιπρόσθετα στοιχεία scrambler, κυρίως λόγω των ελαστικών διπλής χρήσης που χρησιμοποιεί.
Η χρήση μερών από ανθρακονήματα και το αφαιρετικό πλαίσιο της μοτοσικλέτας, σε συνδυασμό με τον συμπαγή τρικύλινδρο κινητήρα, κρατούν το βάρος στο εξαιρετικά χαμηλό νούμερο των 160 κιλών. Με αυτό το δεδομένο, η απόδοση των 150 ίππων του τρικύλινδρου κινητήρα των 800 κ.εκ. που προέρχεται από τα μοντέλα Brutale και Dragster, υπόσχεται κάτι περισσότερο από συναρπαστικές επιδόσεις, σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις της κατασκευής.
Η νέα υλοποίηση της MV είναι ένα πολύ ειδικό μοντέλο και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, των οποίων το ακριβές πλήθος δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Ούτε και η τιμή, η οποία θα είναι σίγουρα εντυπωσιακά υψηλή.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!