Opel Insignia Country Tourer

Γιώργος Βαρίνος
Opel Insignia Country Tourer
Πέντε ημέρες και 1.300 χιλιόμετρα παρέα με ένα Opel Insignia Country Tourer στο εξωτερικό έφταναν για να πειστούμε, ότι ένα τετρακίνητο –και υπερυψωμένο- στέισον βάγκον μπορεί να βάλει στο περιθώριο τα κλασικά SUV.

Το ταξίδι είχε σχεδιαστεί πολύ καιρό πριν. Απαγωγή της οικογένειας από τα πεθερικά στη Φρανκφούρτη με προορισμό το Παρίσι και επιστροφή στη βάση σε πέντε ημέρες. Σύνολον 1.300 χιλιόμετρα, μαζί με τις αυγουστιάτικες μετακινήσεις μας στην Πόλη του Φωτός. Το αυτοκίνητο, ένα Opel Insignia Cοuntry Tourer 4X4 με δίλιτρο ντιζελοκινητήρα 163 ίππων που αποχωριστήκαμε στο τέλος με βαριά καρδιά. Οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις του Country Tourer από τα υπόλοιπα Insignia Station Wagon είναι διακριτικές, αλλά ορατές. Αφορούν κυρίως τα πλαστικά προστατευτικά στα πλευρά του αμαξώματος, τα φρύδια στα φτερά των τροχών, τις ποδιές του πατώματος εμπρός/πίσω και την αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από τον δρόμο κατά 20 χιλιοστά. Ουσιαστικά η Opel μιμήθηκε μοντέλα, όπως το Audi Α4 Allroad ή το Skoda Octavia Scout, για να μπει από την πίσω πόρτα στην αγορά των μεσαίων Crossover, από την οποία απουσίαζε τα τελευταία χρόνια. Προσωπικά είδαμε το ταξίδι Φρανκφούρτη – Παρίσι και επιστροφή σαν μία ευκαιρία, για να συγκρίνουμε το Insignia Country Tourer με κλασικά SUV. Το τετρακίνητο στέισον βάγκον μας έπεισε σε όλα τα επίπεδα, αν εξαιρέσεις το γεγονός, ότι κάθεσαι μεν ψηλότερα από ό,τι σε ένα συμβατικό...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή στο περιοδικό inMotion, με πολλές πληροφορίες, φωτογραφίες και video. Εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!