Άλλη κλάση!
Συνήθως μετά τη δοκιμή ενός νέο μοντέλου για περίπου 400 χιλιόμετρα με τα περισσότερα από αυτά σε απαιτητικούς δρόμους με στροφές, αναβάσεις και καταβάσεις, έχω σχηματίσει μία καλή εικόνα για τις δυνατότητές του. Μετά ωστόσο την διήμερη συμβίωση με το νέο VW Passat και την αλε ρετούρ διαδρομή Αθήνα-Αιδηψός έμεινα περισσότερο μπερδεμένος και γεμάτος ερωτήματα.
Είναι τελικά το VW Passat όγδοης γενιάς το καλύτερο Passat όλων των εποχών ή μήπως το καλύτερο αυτοκίνητο, που έχει φτιάξει ποτέ η VW; Σε ποια κατηγορία παίζει τελικά;
Σε εκείνη των μεσαίων σεντάν μαζικής παραγωγής με βασικούς αντίπαλους το Ford Mondeo, το Opel Insignia και το Toyota Avensis ή μπορεί να χτυπήσει στα ίσια premium ανταγωνιστές, όπως το ομογάλακτο Audi A4, η BMW σειρά 3 και η Mercedes C-class;
Εχοντας πλέον μερικές ημέρες απόσταση από το test drive, απαντώ – προσαρμοσμένος στο πολιτικό κλίμα των ημερών- ‘’ναι σε όλα’’. Γιατί το νέο Passat είναι χωρίς αμφιβολία καλύτερο από τους προγόνους του και κατά την ταπεινή μου άποψη ό,τι πιο ολοκληρωμένο έχει φτιάξει μέχρι σήμερα η VW. Επίσης διατηρεί τον μαζικότερο χαρακτήρα του ακολουθώντας μία προσγειωμένη τιμολογιακή πολιτική, διαθέτει όμως και τα προσόντα να ανταγωνιστεί ποιοτικά, τεχνολογικά και σε αίσθηση οδήγησης την ελίτ της μεσαίας κατηγορίας.
Ας τα πάρουμε όμως όλα με τη σειρά. Το νέο Passat μας άρεσε με την πρώτη ματιά. Δεν πρόκειται για έρωτα, όμως η στιβαρή εμφάνιση με τα διαχρονικά στοιχεία και τη σαφώς πιο δυναμική μάσκα αποδεικνύεται ελκυστική. Το γερμανικό μοντέλο βασίζεται στο νέο πάτωμα MQB, χάρη στο οποίο διατήρησε ουσιαστικά το μήκος του προκατόχου του, προσφέρει όμως αισθητά μεγαλύτερους χώρους, κυρίως για τα πόδια των πίσω επιβατών, αφού αυξήθηκε...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!