Έξυπνο γενικώς
Tο νέο forfour μόλις πάτησε τους τροχούς του στη χώρα μας, για πρώτη φορά ταυτόχρονα με τη νέα, τρίτη γενιά του fortwo, του original, αν προτιμάτε, Smart.
Σε αντίθεση με το παρελθόν το νέο forfour στη δεύτερη αυτή γενιά του αποκτά ακριβώς ότι του έλειπε: smart χαρακτήρα. Το αρχικό forfour του 2004 ήταν στην ουσία ένα Mitsubishi Colt «ντυμένο» με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζει smart, αλλά σίγουρα δεν ήταν. Ακριβώς αυτός ήταν και ο λόγος που η θητεία του στον εμπορικό στίβο ήταν εξαιρετικά ολιγόχρονη.
Το Daimler Group και η Mercedes ειδικότερα δεν φημίζεται για τα λάθη της, γι’ αυτό και στη δεύτερη αυτή γενιά του τετραθέσιου smart έκανε όλα τα σωστά πράγματα: αισθητικά το νέο μοντέλο είναι ίδιο με το fortwo και ένα πολύ μεγάλο μέρος των μηχανικών τους μερών επίσης. Εσωτερικά μοιάζουν σας δυο σταγόνες νερό και έτσι, αυτός που επιλέγει την μεγαλύτερη πρακτικότητα του forfour έναντι τη ευελιξίας του fortwo δεν χάνει καθόλου σε χαρακτήρα.
Μην ξεχνάμε ότι το fortwo μπορεί να είναι μονοπώλιο, αλλά το forfour έχει έναν πολύ έντονο και εμπορικά καταξιωμένο ανταγωνισμό να αντιμετωπίσει, όπως τα Aygo, C1, 108, Up, Citigo, Mii, Panda, i10 και έπεται και το Opel Karl.
Με μήκος αμαξώματος 3,495 μέτρα, το νέο forfour τοποθετείται στο κάτω όριο της κατηγορίας του από άποψη μεγέθους, αλλά το γεγονός αυτό το καθιστά ιδιαίτερα συμπαγές και εύκολο στην πόλη. Η διχρωμία του αμαξώματος, οι έντονες καμπύλες και οι σχεδόν «ζωντανές» φόρμες που διατρέχουν το αμάξωμα το κάνουν να φαίνεται σαν ένα μεταλλικό κατοικίδιο. Συμπαθητικό και πολύχρωμο, διαθέτει ένα ανάλογο εσωτερικό όπου, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, μπορεί να έχει τα πάντα ή απλώς τα βασικά, αλλά σχεδιαστικά σε κερδίζει , ιδίως τις νεότερες ηλικίες στις οποίες απευθύνεται.
Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετοί πρακτικοί χώροι για να τοποθετηθεί οτιδήποτε έχει μαζί του οδηγός και επιβάτες, ενώ η πρόσβαση...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!