Is This Love

Γιώργος Βαρίνος
Is This Love
Γιορτάζουμε πρόωρα τον Αγιο Βαλεντίνο στο τιμόνι του νέου Audi TT Roadster, που το οδηγήσαμε στη Μαγιόρκα και το ερωτευθήκαμε κεραυνοβόλα. Αναμενόμενο!
Το timing δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Τις ημέρες που πνιγόταν η Ελλάδα στα χιόνια και ντύθηκε ακόμη και η Αθήνα στα άσπρα, εμείς βρισκόμασταν στη Μαγιόρκα, για να δοκιμάσουμε το νέο Audi TT Roadster. Η τύχη ήταν σαφώς με το μέρος μας, αφού στο ισπανικό νησί μας υποδέχθηκε ήλιος και θερμοκρασίες γύρω στους 15 βαθμούς Κελσίου. Ιδανικές συνθήκες δηλαδή για την οδήγηση ενός σπορ Roadster στην ορεινή περιοχή με τους δρόμους σερπαντίντες γύρω από την πόλη της Πάλμα ντε Μαγιόρκα. Και επειδή δεν είχαμε πολύ χρόνο στη διάθεσή μας ‘’αναγκαστήκαμε’’ να επιλέξουμε μόνον μία έκδοση του ανοιχτού γερμανικού μοντέλου, που ήταν ‘’συμπτωματικά’’ το ΤΤS με τους 310 ίππους και στάνταρ σύστημα τετρακίνησης quattro! Η συναρπαστική εμπειρία μας ξεκίνησε πριν μπούμε στο αυτοκίνητο, καθώς το νέο Audi TT Roadster δείχνει γρήγορο, ακόμη και όταν είναι ακινητοποιημένο. Κατεβάζουμε την ηλεκτροκίνητη υφασμάτινη κουκούλα σε χρόνο ρεκόρ (μόνον 10’’), ρυθμίζουμε στο φουλ τον ζεστό αέρα που βγαίνει σαν σεσουάρ από τα προσκέφαλα, φοράμε καπελάκι λόγω αραιής τριχοφυΐας α λα Γιάνης Βαρουφάκης και πάμε για…γούστα. Τα βουνά της Μαγιόρκας μοιάζουν σαν να φτιάχτηκαν για test drive με μοντέλα, όπως το Audi TTS Roadster. Οι επιταχύνσεις του διθέσιου μοντέλου αγγίζουν τα όρια της βιαιότητας και σε πιέζουν στο κάθισμα, ενώ ο ήχος είναι επιπέδου ΟMG και η συνεργασία με το εξατάχυτο αυτόματο σαζμάν τύπου διπλού συμπλέκτη αγγίζει το τέλειο, αν και θα θέλαμε να διαθέτει 1-2 σχέσεις παραπάνω. Από τις 3.000 σ.α.λ. και πάνω ανοίγουν δύο κλαπέτα της εξάτμισης και η μελωδία του δίλιτρου τούρμπο βενζινοκινητήρα αποκτά νέα διάσταση και γίνεται πιο μπάσα. Φύλακας – άγγελος αποδείχθηκαν και τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες, που έπιαναν σαν να έριχνες άγκυρα στην άσφαλτο, αν και τα καταταλαιπωρήσαμε. Μόλις 4,9’’ χρειάζεται το Audi TTS Roadster από στάση έως 100 χλμ./ώρα, όμως τα νούμερα δεν λένε τίποτα μπροστά στην αίσθηση της επιτάχυνσης στις σύντομες ευθείες μεταξύ δύο στροφών και στην άμεση ανταπόκριση στο παραμικρό άγγιγμα του πεντάλ του γκαζιού. Το αεροδυναμικά σχεδιασμένο αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σχεδόν σαν καρτ, διαθέτει ένα εξαιρετικά άμεσο και ακριβές τιμόνι και κάθεται στιβαρά στην άσφαλτο ακόμη και σε αλλεπάλληλες, κλειστές στροφές. Σε ακραίες περιπτώσεις νιώσαμε σκιρτήματα της ουράς -και της καρδιάς μας-, δείγμα ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν ευνουχίζουν την απόλαυση οδήγησης. Τα ελαφρά drift της ουράς έγιναν κυρίως αισθητά, όταν επιλέξαμε τη ρύθμιση Dynamic μέσω του ‘’drive select’’, η οποία σετάρει τις αναρτήσεις και ρυθμίζει αμεσότερα το γκάζι, το τιμόνι και τα αμορτισέρ. Μπορείς βεβαίως να επιλέξεις και μεταξύ άλλων δύο προγραμμάτων με πιο άνετες παραμετροποιήσεις, τις οποίες νιώθεις πραγματικά. Για παράδειγμα στη ρύθμιση Comfort φιλτράριζε το ανοιχτό ΤΤ πολύ καλύτερα τους κραδασμούς. Στο εσωτερικό μας υποδέχθηκαν δύο καταπληκτικά σπορ καθίσματα, άνετα και με εξαιρετική πλευρική στήριξη στις στροφές, ενώ εντυπωσιαστήκαμε –για μια ακόμη φορά- από το άψογο φινίρισμα και τα ποιοτικά υλικά. Κερασάκι στην τούρτα είναι ο καινοτόμος πίνακας οργάνων ‘’virtual cockpit’’ με οθόνη 12,3 ιντσών και δυνατότητα εναλλαγής του φόντου. Προσωπικά επιλέξαμε –λόγω TTS- την εκδοχή με κυρίαρχο το στροφόμετρο, ενώ υπάρχουν δυνατότητες να εμφανίζεται μεγαλύτερος ο χάρτης της διαδρομής ή να προβάλλονται σε ίδιες διαστάσεις το ταχύμετρο με το στροφόμετρο. Το νέο Audi TTS Roadster αναμένεται στη χώρα μας γύρω στον Απρίλιο και θα κυκλοφορήσει με δίλιτρους κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης. Ο πρώτος αποδίδει 184 ίππους και συνδυάζει την σπορ οδήγηση με οικονομικό κόστος χρήσης, ενώ οι βενζινοκινητήρες αποδίδουν 230 άλογα και 310 ίππους στην προαναφερόμενη έκδοση TTS. Επίσημες τιμές δεν ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία, να αναφέρουμε μόνον ότι στη Γερμανία ξεκινούν για το TT Roadster από 37.900 ευρώ και για το TTS από 52.300 ευρώ! Μας τσουρούφλισες την καρδιά και την τσέπη Αγιε Βαλεντίνε!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!