Eυχάριστη έκπληξη

Γιώργος Βαρίνος
Eυχάριστη έκπληξη
Μαζί με τα άλλα δύο αδέλφια του, πρέπει να είναι η πιο ολοκληρωμένη πρόταση γι’ αυτούς που ψάχνουν ένα μικρό μεν αυτοκίνητο, με μεγάλες όμως δυνατότητες.

Tο C1 είναι η έκδοχη της Citroen, της ίδιας πλατφόρμας την οποία μοιράζεται με το Peugeot 108 και το Toyota Aygo. Πλέον ο κάθε ένας κατασκευαστής, έχει μεγαλύτερο πεδίο ευελιξίας, με αποτέλεσμα την σημαντική σχεδιαστική διαφοροποίηση των μοντέλων μεταξύ τους. To C1 σχεδιαστικά είναι το πιο ριζοσπαστικό -από τα 3- με σχεδιαστικές ακρότητες στο εμπρός κυρίως μέρος του. Προσωπικά, αυτή η σχεδιαστική τάση, μου αρέσει πολύ. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, ήταν ένα C1 Feel Airscape με τον μεγάλο κινητήρα VTi 82 της σειράς PureTech.
Ε, λοιπόν... εκπλαγήκαμε ευχάριστα! Κατ’ αρχάς να αναφέρουμε πως από τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για ποιοτική κατασκευή που ξεπερνά κατά πολύ το μέσο όρο της συγκεκριμένης κατηγορίας και σε αυτό η Toyota, θα έχει παίξει έναν σημαντικό ρόλο, που στη συγκεκριμένη περίπτωση συμφέρει τόσο την Citroen, όσο και τους καταναλωτές. To αυτοκίνητο είναι «τσιμέντο». Δεν τρίζει, δεν κοπανάει, δεν δίνει την εντύπωση μικρού αυτοκινήτου, αλλά σημαντικά μεγαλύτερου στην κατηγορία. Το τιμόνι είναι πιο βαρύ απ‘ όσο περιμένεις και η αίσθηση της κατασκευής, σου φέρνει ένα χαμόγελο στο στόμα. Βεβαίως εκεί που η Citroen χρειάζεται συγχαρητήρια, είναι η τολμηρή τοποθέτηση του VTi 82 PureTech στο μικρό αμάξωμα. Με μόλις 82 ίππους για 900 κιλά, δίνει έναν σπορτίφ «αέρα» που σε συνδυασμό... Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!