Το Cinquecento πήρε Viagra
Eδώ και αρκετά χρόνια, η Fiat είχε αρκεστεί στον ρόλο του κατασκευαστή μαζικών μοντέλων με χαμηλά περιθώρια κέρδους, που έπαιζαν τον ρόλο του ‘’survivor’’. Οι Ιταλοί γνώριζαν ωστόσο, ότι χρειάζονται και μοντέλα πιο νεανικά και lifestyle, για τα οποία θα μπορούσαν να ζητήσουν από τους πελάτες τους να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη. Η πρώτη τέτοια πρόταση ήταν το νέο 500, γύρω από το οποίο χτίστηκε σταδιακά μία οικογένεια με μέλη, όπως το 500 Cabrio και το πεντάθυρο 500L σε διάφορα μεγέθη και εκδοχές. Το 500Χ μπορεί να ανήκει στη ίδια φαμίλια, όμως με την πρώτη ματιά γίνεται σαφές ότι ξεχωρίζει και αποτελεί το πιο…ανάδελφο μέλος της. Και μπορεί μεν να αυτοσαρκάζονται οι άνθρωποι της Fiat διαφημίζοντας το κόμπακτ SUV τους ως ένα απλό 500 που κατάπιε το θαυματουργό –και αφροδισιακό- χάπι Viagra, όμως η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική. Διαβάστε όλη την δοκιμή εδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!