VW T-Roc, το Golf για τα δύσκολα
Η VW δεν τα πηγαίνει πάντα καλά με το timing. Οι Γερμανοί είχαν κάνει τη δεκαετία του 1990 μία πρώτη απόπειρα λανσαρίσματος ενός compact μοντέλου ελεύθερου χρόνου με το Golf Country, το οποίο όμως αποδείχθηκε ότι βρισκόταν πολύ μπροστά από την εποχή του και πέρασε, χωρίς να…ακουμπήσει. Δύο δεκαετίες αργότερα, ξεκίνησε το πανηγύρι με τις διασταυρώσεις των συμβατικών ΙΧ με τα οχήματα εκτός δρόμου, από τις οποίες προέκυψαν τα δημοφιλή Crossover και SUV, όμως η VW πιάστηκε απροετοίμαστη, άργησε και περιορίστηκε μόνον στο Tiguan.
Τώρα κλείνει αυτό το κενό λανσάροντας δίπλα στο –σχεδιαστικά ουδέτερο- Tiguan, το T-Roc. Ένα σαφώς πιο παιχνιδιάρικο SUV, με το πιο τολμηρό ντιζάιν μοντέλου της VW εδώ και πολλά χρόνια, αλλά και 25 εκατοστά κοντύτερο αμάξωμα από το Tiguan. Το μήκους 4,23 μ. T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, όπως και το Golf, πρόκειται όμως για έναν επαναστάτη που δεν διστάζει να προκαλέσει με τα έντονα χαρακτηριστικά του, την επιθετική του μάσκα και την αθλητική σιλουέτα, που θα μπορούσε να ανήκει εύκολα και σε σπορ Coupe. Ωστόσο, δεν εντυπωσιάζει μόνον με το σχήμα του, αλλά και με τις καλαίσθητες διχρωμίες του, όπως επίσης με τους ασυνήθιστους χρωματισμούς του, όπως το κίτρινο του κουρκουμά ή το χτυπητό πορτοκαλί Energetic Orange.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο εσωτερικό, όπου προβλέπονται πλαστικές κονσόλες και ραφές σε διάφορες αποχρώσεις, οπότε βρίσκονται στη διάθεση των ενδιαφερομένων πελατών πάνω από 80 χρωματικοί συνδυασμοί. Ετσι αναδεικνύεται το T-Roc σε ένα μοντέλο με πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης, στο οποίο μπορείς να βάλεις εύκολα την προσωπική σου σφραγίδα, κάτι όχι αυτονόητο μέχρι σήμερα για ένα μοντέλο της VW.
Οι άνθρωποι της VW φροντίζουν επιμελώς να τονίζουν στο κόκπιτ του συμπαγούς SUV τα δυνατά χαρτιά τους, όπως το προηγμένης τεχνολογίας σύστημα πολυμέσων και την trendy αισθητική, ώστε να περνούν σε δεύτερη μοίρα τα...
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!