Audi Q3: O oρισμός του Premium SUV
Kανένα άλλο Premium SUV της compact κατηγορίας δεν ήταν σε θέση, να ξεπεράσει το Audi Q3 σε αίσθηση οδήγησης και σε ποιότητα κατασκευής. Ωστόσο το μοντέλο πρώτης γενιάς δεν συγκλόνιζε αισθητικά, ενώ υστερούσε απέναντι στον ανταγωνισμό στις λεγόμενες «πρακτικές αξίες», όπως για παράδειγμα σε χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Το νέο Audi Q3 ήρθε με σκοπό, να βελτιώσει τα αδύνατα σημεία του προηγουμένου και να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τον πήχη, εκεί όπου ήταν μέχρι τώρα παραδοσιακά δυνατό.
Το Q3 νέας γενιάς είναι το δεύτερο SUV της Audi μετά το Q8, που διαθέτει ως σήμα κατατεθέν στη μάσκα του το καινούριο οκταγωνικό πλαίσιο Singleframe με τις μεγάλες γρίλιες. Την μετωπική εικόνα συμπληρώνουν ιδανικά οι στενοί προβολείς LED και τα μεγάλα στόμια των αεραγωγών, που υποστηρίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν κυρίως η έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ και η μεγάλη αεροτομή στην απόληξη της οροφής. Θα λέγαμε μάλιστα, ότι από αυτήν την οπτική γωνία, μοιάζει αρκετά το μικρότερο Q3 με το μεγαλύτερο Q5, κάτι που ίσως επιδίωξε συνειδητά o αρχισχεδιαστής της Audi, Μαρκ Λίχτε.
Είναι προφανές, ότι η μάρκα από το Ίνγκολσταντ θέλησε να δημιουργήσει με το Q3 δεύτερης γενιάς ένα πολύπλευρο μοντέλο με Premium χαρακτήρα και ιδανικές προδιαγραφές για μία σύγχρονη οικογένεια. Γι αυτό φρόντισε να το προικίσει με ένα σαφώς πιο ευρύχωρο εσωτερικό, που θυμίζει πολυμορφικό με τις πολλαπλές δυνατότητες διαμόρφωσής του, αλλά και με την υψηλή του λειτουργικότητα. Το νέο γερμανικό SUV βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το VW Tiguan, ενώ το μήκος του έχει αυξηθεί σχεδόν 10 εκατοστά σε σχέση με το απερχόμενο Q3 και φτάνει πλέον στα 4,48 μ. Το πλάτος ανέρχεται σε 1,86 μ., το ύψος φτάνει τα 1,62 μ. και το μεταξόνιο «μετράει» 269 εκατοστά, με αποτέλεσμα σαφώς περισσότερους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες και μάλιστα των πίσω καθισμάτων. Ιδιαίτερα πρακτικά αποδεικνύονται τα πίσω καθίσματα, που…τριχοτομούνται σε αναλογία 40/20/40, διαθέτουν ρυθμιζόμενες πλάτες και είναι κυλιόμενα με διαδρομή έως 15 εκατοστά, ενώ στο μπροστινό μέρος κάθονται ο οδηγός και ο συνοδηγός εξαιρετικά άνετα στα καλοσχεδιασμένα καθίσματα.
Την ευρυχωρία του θαλάμου επιβατών «ζήλεψε» και το πορτ-μπαγκάζ, που αποτελούσε την αχίλλειο φτέρνα του Audi Q3 πρώτης γενιάς με –όχι ιδιαίτερα ικανοποιητικά- 460 λίτρα χωρητικότητα. Ο διάδοχός του διαθέτει πλέον έναν χώρο αποσκευών με εξαιρετικά ανταγωνιστικές προδιαγραφές, οι οποίες μεταφράζονται σε τουλάχιστον 530 λίτρα όγκο (έως 1.525 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων) και σε ένα μεταβλητό πάτωμα με δυνατότητα τοποθέτησης σε τρία διαφορετικά επίπεδα. Θα θέλαμε ωστόσο να ήταν χαμηλότερο από 75 πόντους το κατώφλι φόρτωσης, ώστε να διευκολύνεται η φόρτωση βαριών και ογκωδών αντικειμένων, αλλά και να...
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την δοκιμή
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!