Renault Captur LPG: Γάλλος φραγκοφονιάς!

Γιώργος Βαρίνος
Renault Captur LPG: Γάλλος φραγκοφονιάς!
Στην εργοστασιακή έκδοση διπλού καυσίμου με βενζίνη και υγραέριο, το Renault Captur αποκτά το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα της οικονομίας, χωρίς να διαφοροποιείται σε κανένα σημείο από τα «συμβατικά» αδέρφια του.

Το Renault Captur είναι το ελληνικό αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2021 και πρόκειται για ένα γνώριμο μικρό SUV που διαθέτει σύγχρονους κινητήρες, όμορφη σχεδίαση και άφθονη τεχνολογία. Οι αρετές του έχουν αποκαλυφθεί με τον καλύτερο τρόπο σε όλες του τις εκδόσεις, ωστόσο το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε βγάζει στην επιφάνεια ακόμη μια: την απίστευτη οικονομία καυσίμου. Πρόκειται για το Captur LPG, που εκτός από τη βενζίνη, χρησιμοποιεί και υγραέριο για την κίνησή του.

Πολλά χιλιόμετρα αυτονομία, μικρό κόστος καυσίμου

Εξωτερικά δεν διαφέρει σε τίποτα από ένα συμβατικό Captur. Ούτε κάποιο σήμα, ούτε κάποια σχεδιαστική αλλαγή. Η τάπα πλήρωσης για το υγραέριο βρίσκεται δίπλα σε αυτή της βενζίνης, οπότε απλώς ανοίγεις το πορτάκι και έχεις πρόσβαση. Το κιτ της υγραεριοκίνησης τοποθετείται στο εργοστάσιο της Renault και η ειδική δεξαμενή αποθήκευσης του LPG βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας. Με αυτό τον τρόπο δεν «κλέβει» χώρο από το πορτμπαγκάζ, του οποίου η χωρητικότητα είναι...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή του Renault Captur LPG εδώ!

 

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!