SUZUKI VITARA 1.4 GL+ HYBRID: Το επιτήδειο SUV
Αν ψάξετε να βρείτε ένα τετρακίνητο SUV στην κατηγορία B, τότε θα διαπιστώσετε ότι οι επιλογές δεν είναι τόσες πολλές όσες αφήνει να εννοηθεί ο αριθμός των διαθέσιμων μοντέλων. Αυτό συμβαίνει είτε γιατί πολλά από αυτά δεν διατίθενται καν σε τετρακίνητες εκδοχές, είτε διότι σε αυτά που διατίθενται το κόστος ανεβαίνει σε επίπεδο μοντέλου της επόμενης κατηγορίας.
Με την έκδοση του Vitara της δοκιμής, η οποία διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP της Suzuki, η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει μια πληρέστατη λύση αυτοκινήτου παντός εδάφους, σε κόστος που ξεκινά από τα 22.170 ευρώ. Ταυτόχρονα, την ίδια στιγμή που το σύνολο σχεδόν των υπόλοιπων κατασκευαστών προσφέρουν τις τετρακίνητες εκδόσεις τους σε μια συνήθως έκδοση εξοπλισμού ή κιβωτίου μετάδοσης, η Suzuki προσφέρει συνολικά έξι: με ή χωρίς αυτόματο κιβώτιο και σε τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού.
Εμπορικά λοιπόν το ανανεωμένο Vitara διαθέτει στην τετρακίνητη εκδοχή του ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Μένει λοιπόν να δούμε αν και σε επίπεδο απόδοσης ισχύει κάτι αντίστοιχο.
Πέραν των μικρών αισθητικών διαφορών της ανανεωμένης έκδοσης και των προσθηκών στον εξοπλισμό -με κυριότερες τα φώτα LED, τον έγχρωμο ψηφιακό πίνακα στα όργανα, τον αυτόματο κλιματισμό και το adaptive cruise control - το Vitara παραμένει η γνωστή ποσότητα που γνωρίζουμε από το...
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!