Το gazzetta.gr τρέχει στο HTTC! (pics&vid)

Γιώργος Βαρίνος
Το gazzetta.gr τρέχει στο HTTC! (pics&vid)
Με την ευκαιρία του διπλού αγώνα HTTC στα Μέγαρα, οι οργανωτές προσκάλεσαν 4 δημοσιογράφους από τα πιο αντιπροσωπευτικά ΜΜΕ για μια άτυπη «κόντρα» μεταξύ τους, να συμμετάσχουν στον αγώνα και να γνωρίσουν από μέσα την αγωνία να αντιμετωπίζεις τον εαυτό σου και να προσπαθείς να γίνεις ακόμα καλύτερος.

Οι αγώνες ατομικής χρονομέτρησης κερδίζουν συνεχώς νέους φίλους και άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της με την τελυταία αγωνιστική στα Μέγαρα που περιλάμβανε δύο αγώνες μαζί, τον 3ο και τον 4ο. Οι οργανωτές σκέφτηκαν πως θα ήταν μια καλή ιδέα αν καλούσαν μερικούς δημοσιογράφους να συμμετάσχουν ώστε να δώσουν το σχετικό «τζέρτζελο» σε μια μορφή αγώνων «γιορτή», σε ένα αγωνιστικό περιβάλλον απόλυτης ασφάλειας.
Οι αγώνες ατομικής χρονομέτρησης είναι αγώνες στους οποίους ο καθένας τρέχει μόνος του, με αυτοκίνητο της αρεσκείας του, με οποιεσδήποτε προδιαγραφές (ακόμα και το προσωπικό σας αυτοκίνητο κάνει...) με μόνο περιορισμό να έχει αγωνιστικό εξοπλισμό (Κράνος, γάντια, φόρμα, παπούτσια) και φυσικά αγωνιστική άδεια ή αγωνιστική άδεια ημέρας. Δείτε εδώ τα απαιτούμενα.


Καλεσμένοι λοιπόν στα Μέγαρα βρέθηκαν τα περιοδικά 4Τροχοί και Drive, και τα sites zougla.gr και gazzetta.gr. Ο σκοπός ήταν να τρέξουμε στον αγώνα και να ζήσουμε από μέσα τον θεσμό των αγώνων ατομικής χρονομέτρησης. Οι οργανωτές είχαν πείσει τον Αλέξανδρο Ρουστέμη να φέρει τα δικά του αγωνιστικά και τον Μίλτο Κύρκο να φέρει το Fabia 1.2 Turbo του ΕΝΙΑΙΟΥ.
Έτσι λοιπόν ο Βασίλης Σαρημπαλίδης από την Ζούγκλα θα έτρεχε με το Fabia, εφόσον άλλωστε η zougla.gr είναι και χορηγός του και οι υπόλοιποι θα τρέχαμε με τα αγωνιστικά «χωμάτινα» Ford Sierra του Αλέξανδρου Ρουστέμη. Τόσο ο Χρήστος Αποστολόπουλος από το ιστορικό περιοδικό 4Τροχοί όσο και ο Αλέξης Γαλανόπουλος του περιοδικού Drive, είναι οι γνωστοί γρήγοροι οδηγοί με εμπειρία αγώνων και οδήγησης σε πίστα, ειδικά φυσικά στην πίστα των Μεγάρων. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Χρήστος Αποστολόπουλος, είχε «χιλιάδες» γύρους σε αυτή την πίστα.
Τα αυτοκίνητα ήταν σχεδόν ίδια. Δύο «χωμάτινα» Ford Sierra 2.0 με 150 ίππους και χιλιάδες γύρους σε πολλές πίστες ανά την Ελλάδα. Ο σκοπός φυσικά δεν ήταν να σπάσουμε τα χρονόμετρα, αλλά να συμμετέχουμε στο HTTC και να νοιώσουμε την εμπειρία από μέσα.
Αποστολή εξετελέσθη! Μπήκαμε, τρέξαμε, κοντράραμε, μάθαμε και πάθαμε... Το δικό μας Sierra έχασε κάπου στην διαδρομή έναν κύλινδρο και άρχισε να ρετάρει. Δεν ανέβαζε στροφές και ενώ στα ελεύθερα δοκιμαστικά στους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους κάναμε ένα αξιοπρεπές 1.19.7, στο πρώτο session του αγώνα γυρίζαμε στο 1.20-1.21 και στο δεύτερο 1.25! Game Over. Αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Έχεις καλές αλλά και κακές στιγμές. Παρ' όλα αυτά καταταχτήκαμε 4οι (στους 5...) στην κατηγορία Extreme.
Το απολαύσαμε, το χαρήκαμε, γελάσαμε, στεναχωρηθήκαμε με την ατυχία του αυτοκινήτου αλλά περάσαμε καλά, γεμάτα με απόλυτη ασφάλεια. Οι αγώνες HTTC είναι ουσιαστικά ένα Track Day με επίσημη κατάταξη, κύπελλα και άρωμα αγώνα. Είναι η πιο ασφαλής μορφή αγώνων ταχύτητας καθώς ο μόνος αντίπαλός σου, είναι ο προηγούμενος καλός χρόνος που έχεις κάνει.
Δεν βλέπουμε την ώρα να ξανατρέξουμε! Ακούς Κώστα Λεκάκη;

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!