Εντυπωσιακή αναβάθμιση για τα VW Golf και Polo φυσικού αερίου
Ακόμη ελκυστικότερα γίνονται τα VW Golf TGI και Polo TGI, που χρησιμοποιούν ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο. Και τα δύο μοντέλα θα εφοδιάζονται με τρία αντί δύο ρεζερβουάρ φυσικού αερίου CNG, χάρη στα οποία αυξάνεται σημαντικά η αυτονομία τους με το συγκεκριμένο καύσιμο. Επίσης, το Golf TGI θα αποκτήσει έναν νέο κινητήρα 1,5 λίτρων TGI με 130 ίππους, που θα αντικαταστήσει τον σημερινό των 1,4 λίτρων με τα 110 άλογα. Σύμφωνα με τη VW, ο νέος κινητήρας καταναλώνει 3,5 έως 3,6 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 95 έως 98 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.
Το τρίτο ρεζερβουάρ φυσικού αερίου είναι χωρητικότητας 23 λίτρων και με την προσθήκη του μπορεί να φουλάρει το VW Golf TGI νέας γενιάς έως 17,3 κιλά CNG, με τα οποία είναι σε θέση να διανύσει έως 422 χιλιόμετρα με βάση τον τυποποιημένο κύκλο μέτρησης κατανάλωσης WLTP.
Το αναβαθμισμένο Polo εφοδιάζεται με κινητήρα ενός λίτρου και 90 άλογα και διαθέτει πλέον ρεζερβουάρ φυσικού αερίου με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών. Ετσι αυξήθηκε και η δική του αυτονομία με CNG και φτάνει πλέον τα 368 χιλιόμετρα. Και στις δύο περιπτώσεις, προβλέπονται και ρεζερβουάρ βενζίνης μειωμένης χωρητικότητας, καθώς το βασικό καύσιμο είναι σίγουρα το φυσικό αέριο. Να σημειώσουμε, ότι τα αυτοκίνητα περνούν αυτόματα από το CNG στη βενζίνη, μόνον αν εξαντληθεί το φυσικό αέριο στα ρεζερβουάρ τους, οπότε λειτουργεί η βενζίνη σαν «ρεζέρβα».
Τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο είναι σημαντικά. Το CNG εκπέμπει κατά την καύση του λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και χαμηλότερους ρύπους, όπως οξείδια του αζώτου και μονοξείδιο του άνθρακα. Επίσης μειώνει θεαματικά το κόστος καυσίμου ενός αυτοκινήτου, το οποίο εκτιμάται ότι είναι έως 40% χαμηλότερο σε σχέση με τη βενζίνη και έως 25% σε σύγκριση με το ντίζελ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!