To υβριδικό Peugeot 3008 αρκείται σε 1,4 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ.

Gazzetta team
To υβριδικό Peugeot 3008 αρκείται σε 1,4 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ.
Το υβριδικό Peugeot 3008 GT Hybrid4 αποδίδει 300 ίππους, είναι τετρακίνητο, επιταχύνει από μηδέν έως 100 χλμ./ώρα σε 5,9’’ και καλύπτει 50 χλμ. μόνον με τη μπαταρία του.

Η Peugeot θα λανσάρει έως τα τέλη της χρονιάς τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα e-208 και e-2008. Οι Γάλλοι δεν αρκούνται όμως μόνον σε αυτά, αλλά ετοιμάζουν για το φθινόπωρο άλλο ένα πράσινο μοντέλο, το Plug-in υβριδικό SUV 3008 GT Hybrid4. Το εντυπωσιακό SUV είναι στην υβριδική εκδοχή του τετρακίνητο και η συστημική ισχύς του ανέρχεται σε 300 ίππους, οπότε αποτελεί το δυνατότερο μοντέλο της γκάμας της Peugeot, ενώ επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 5,9’’. Το υβριδικό του σύστημα απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 200 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110 ίππους και συνδέεται με το γνωστό οκτατάχυτο αυτόματο σαζμάν e-EAT8 των Γάλλων, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας των 112 ίππων μεταδίδει τη ροπή του στον πίσω άξονα.

Το Peugeot 3008 GT Hybrid4 μπορεί να διανύσει έως 59 χιλιόμετρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μόνον με τη μπαταρία του. Η φόρτισή του μέσω Wallbox ολοκληρώνεται σε τρεις ώρες και 30 λεπτά, ενώ σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις κατανάλωσης τύπου WLTP αρκείται σε μόλις 1,41 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χλμ. Ανάλογα χαμηλές είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με 29 γρ. ανά χιλιόμετρο διαδρομής.

 

Οι Γάλλοι αναφέρουν, ότι ο χώρος αποσκευών παραμένει ίδιος με εκείνον των συμβατικών 3008 και υπογραμμίζουν την εξαιρετικά ευχάριστη και ασφαλή οδηγική συμπεριφορά του υβριδικού SUV τους, που προσφέρεται και για εξορμήσεις εκτός δρόμου χάρη στη μόνιμη τετρακίνησή του. Η υβριδική τεχνολογία προσφέρεται στο γαλλικό SUV μόνον σε συνδυασμό με το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης GT, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σαλόνι με επενδύσεις από αλκαντάρα. Το Peugeot 3008 GT Hybrid4 εφοδιάζεται επίσης με πληθώρα υπερσύγχρονων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού και αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο φθινόπωρο σε άγνωστες προς το παρόν τιμές. Μερικούς μήνες αργότερα θα λανσαριστεί το μοντέλο Hybrid4 με κίνηση μόνον στον μπροστινό άξονα και με 225 ίππους ισχύ. Σε αυτήν την εκδοχή θα κυμαίνεται η μέση κατανάλωση βενζίνης στα 2,2 λίτρα ανά 100 χλμ. και θα εκπέμπονται 49 γρ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!